13. veebruar oli tõesti sündmusterohke päev. Politsei raportitest:
Kunda laht ja merejääl
13. veebruaril 1940 kell 1500 maandus Virumaal Kunda lahes umbes 2 km Letipea neemest merejääle N Liidu hävituslennuk taktikalise numbriga 47. Hädamaandumise põhjuseks oli bensiini puudus, lennuk ega lendur viga ei saanud. Lennuk startis samast uuesti 26. veebruaril kell 1445, võttes lennusuuna läände. Samal ajal lahkus ka kohal viibinud ja abiks käinud 2-kohaline luurelennuk, lennates samuti läände. Remontmeeskond lahkus rongiga. Seejärel Kunda lahel enam lennukeid ei olnud.
14. veebruarist alates korraldas KL Viru malev Letipea rajoonis maandunud lennuki valvet.
13. veebruaril 1940 kella kolme paiku päeval purunes hädamaandumisel Palmse valla Pedassaare neemest 1,5 km eemal merejääle ühepinnaline hävituslennuk I-16, mis kandis numbrit 35. Maandumisel lennuk kapoteerus, eraldusid üks tiib ja kütusepaak. Lendur sai vigastada, talle andis abi Rakverest kohale sõitnud kiirabi. Lendur oli tahtnud lennukit põlema süüdata, kuid kohalikud elanikud takistasid teda. Hiljem oli siiski lennuki põlema pannud. Lendur viidi Rakvere haiglasse. Lennuki jäänused uputati 28. veebruaril merre, uputamise kohal oli meresügavus umbes 14 m. Enne võeti mootorilt mitmeid kõlvulikke osi, mis viidi Kundasse seal maandunud lennukite remondiks.
Sama lennuk pälvis ka Eesti lennuväe tähelepanu. Lennuki rusud vaatasid üle O. Soots 1. LD-st ja J Tali piirivalvest, nad märkisid oma ülevaateaktis, et lennuk on kummuli, tema kere, sabakomplekt, kandepinnad ja mootor täielikult purunenud. Lennuk oli relvastatud kahe 20 mm ŠVAK kahuriga kandepindades ja kahe sünkroniseeritud 7,62 mm ŠKAS kuulipildujaga keres. Ülevaatuse teostajate arvates tuli rusud hävitada, mida hiljem tehtigi. Lendur jäi imekombel vigastamata ning lahkus sündmuskohalt.
13. veebruaril 1940 kell 1630 maandus Virumaal Kunda lahe merejääl umbes 2 km Kunda jõesuust N Liidu pommituslennuk taktikaline nr 10. Maandumise põhjus bensiini puudus, lennuk ega pardal viibinud kolm lendurit viga ei saanud. Lennuk varustati kütusega ning lahkus lääne suunas 21. veebruaril kell 1220.
13. veebruaril 1940 maandus Kunda lahel merejääl, sadamast umbes 1 km kaugusel kaks N Liidu lennukit. Üks neist lahkus 21. veebruaril omal jõul, teine anti 22. veebruarist KL Viru maleva valve alla.
Tapa ümbrus
13. veebruaril 1940 kell 1612 maandusid Tapa mõisast 300 m eemal kaks N Liidu pommituslennukit. Neist esimene maandus kõhuli ja pääses suuremate vigastusteta. Teine üritas maanduda ratastel ning käis ninali ja sai väiksemaid vigastusi. Ühes lennukis oli 2, teises kolm meeskonnaliiget, kes kõik pääsesid vigastusteta. Esimene lennukeist lendas 25. veebruaril kella 1650 paiku Tallinna suunas minema, teise lennuki remont veel jätkus ning lennuk lahkus 1. märtsil kell 1535 lääne suunas kolme meeskonnaliikmega pardal.
13. veebruaril 1940 maandus Tapa – Tartu raudteeliini ääres, umbes 2 km Tapast Tartu suunas Moe küla põldudel üks N Liidu pommituslennuk. Maandumisel lennuk kapoteerus, selle kere murdus pooleks. Lendurid pääsesid vigastusteta. Hädamaandumine olevat toimunud bensiini lõppemise tõttu. Kust kuhu lennati lendurid keeldusid ütlemast. Lennuk võeti kohapeal koost lahti ning detailid viidi raudtee äärde, kust need rongiga ära viidi.
Lennukit lammutanud meeskonda juhtis leitnant Beresin, kes ütles ennast kuuluvat major Diita eskadrilli. Meeskond oli kokku 8 meest ning elasid sel ajal läheduses asunud raudtee elamus. Lennuk pandi kolmele platvormile 29. veebruaril ning kogu meeskond lahkus raudteel Haapsallu.
Tallinna lahel
13. veebruaril 1940 maandus Tallinna lahe jääle kolm N Liidu lennukit. Lennukid startisid sealt uuesti 16. veebruaril ja lendasid edasi lääne poole. Olevat lennanud oma baasi Kloogal.
Tallinna lahel maandunud I-16 lennukeid käis ülevaatamas V. Post. Selle ülevaatuse põhjal kirjutas aruande Tombergile. Samal ajal käisid Moskvas läbirääkimised võimalike N Liidu relvatarnete osas ning Post keskendus I-16 lennukite konstruktsioonile ning remondivõimalustele Eestis.
Pärnumaal
13. veebruaril 1940 kella 1400 paiku hädamaandus Pärnumaal Audru vallas Võlla rabas, umbes 3-4 km Eassalu külast 2-mootoriline N Liidu lennuk. Lennukil oli 3-liikmeline meeskond, kaks neist olid ööbinud lennukis, üks oli tulnud külla. Lennuk lendas Haapsalu suunas ära 1. märtsil 1940 kella 1500 paiku. Hädamaandumise sooritanud lennuki meeskond (ülemaks poliitjuht Pakejev) elas lähedal talus seitse päeva, enne kui neile saadeti abiks üks lintauto, veoauto ja ratastel veetav tõstekraana. Selle meeskonna saabumisel lahkus lennuki meeskond kohalt, makstes nii talus ülalpidamise eest kui kohalikule konstaablile tehtud telefonikõnede eest. Lahkumisel olevat Pakejev veel konstaablile ütelnud, et taluperemees oli kosti eest liiga vähe küsinud. Ainult 30 krooni ja peaks edaspidi rohkem küsima.
Lennuki äraviimiseks saabus 29. veebruaril kohale uus meeskond. Remontmeeskond oli 10 meest suur ja elasid kahes talus. Peale lennuki lahkumist olla veoauto rikki läinud seetõttu viibis remontmeeskonna ärasõit 3. märtsini.
Veel on mainitud Kohilat
13. veebruaril 1940 maandus Kohila rajoonis X(number loetamatu) N Liidu sõjaväelennukit, mis olid 12. märtsiks sealt kõik ära lennanud.
13. veebruari jääb ka ülelennul Eestisse Pärnumaal hädamaandumise teinud hävituslennukite eskadriill, aga see pole ilmselt see. Nendest eelpool mainitud hädamaandumistest ei pruugi ka kõik olla "see".