Et Tauria nüüd mingi insnerimõtte tippsaavutus oleks....?
Tauria ja 2141 on analoogse konstruktsiooniga autod nagu Samara. Analoogsete lahendustega (va mosse pikimootor).
Kui sa väidad, et venelane polnud suuteline projekteerima 80ndatel luukpärakeret või kaheklapilist karburaatormootorit, siis on väide ekslik.
2141 puhul on Talbotist ainult vaevu aimatav väliskuju järgi, kõik muu on re-engineeritud.
Omades sõidukogemust kõigi kolmega, siis tervikkomplektina võtaks sellest valikust 06 mootoriga 2141.
See Porsche väidetav arendustöö lihtsalt ei paista sellest Samarast eriti kuskilt välja.
Näiteks rallisõitjad ei pidanud ka seda eriti õnnestunud autoks ning VFTS tasemele see kunagi ei jõudnud.
Aga tulles tagasi selle Talbot Solara teema juurde, siis oli antud auto üks võimalikke prototüüpe, kuna aga sealt on võetud põhimõõtud ja natuke disaini, siis on sellest alguse saanud järgmine väheväärtuslik linnalegend. Paraku on autode vahel üks oluline konstruktsioonierinevus, Solara on põikimootoriga, 2141 on aga Audile analoogse pikimootoriga. See iseenesest muutab enamiku Solara tehnilisest dokumentatsioonist väärtusetuks (kui seda ka osteti või varastasti). 2141 on tüüpiline vene inseneeria produkt, kus on igalt poolt võetud eeskujuks nende arust parimaid lahendusi, kuid otseselt ei kopeerita kedagi. Taolisi autosid on kogu vene autotööstuse ajalugu täis, kus jupphaaval võeti snitti parimatest välismaa projektidest, kuid otseselt ei kopeeritud kedagi. Muide, Talbot ise olevat tunnistanud 2141 originaalsust, sest konstruktsiooni vahe on üsna suur. 2141 käigukasti, mida võhik mx77 nimetab, on konstrueerinud teenustööna inglise firma Ricardo ja tõesti, see on auto kõige ebaõnnestunum osa

/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.