häh kirjutas:Aga miks see auto ei tohiks seda suuta? Veerand tonni kergem (sic!), väiksema õhutakistusega, mootor ~25 kW võimsam, ilmselt pikad käigud? Ega's ilmaasjata neid putukaid pocket rocket'iteks ei kutsuta
Vaata muid numbreid ka peale väände omade

Vääne on hea asi küll, aga maksimumsoorituse määrab siiski võimsuse ja kaalu (õhutakistus ja muud takistused kah loomulikult) suhe. Minu CRX-il on ühe hobese vedada 7,58 kilo, manstein, arvuta välja palju see suhe on sinu golfil. Honda mootor hakkab korralikult vedama seal, kus enamikel autodel see magus ala üldse ära lõpeb. Ma võin eksida, aga sinu diisel golf ei käigi vist 5200 pöördeni välja. Häh, käigud pole pikad, peaülekanne on 4,25. Aga vaata kusmaal piiraja vastu tuleb, see teebki käigud "pikaks"

. Kolmanda käiguga tuleb piiraja kiirusel 152 km tunnis. Ja mansteinihärra, ära unusta, et jutt oli "spidomeetri järgi", GPS-iga võrreldes on originaalmõõdus rehvidega spido näit +4. Annan sulle veel ühe maiuspala

, meil on klubis Civic, mis racechronoga mõõdetult (10 HZ sagedusel töötav) kiirendab 120-st 180-ni 5 sekundiga, kuti varasem Evo VI sai sama asjaga hakkama 9,57 sekundiga

. Kindlasti küsid, palju sellel võimsust on? Asjaga kokku käiva LSD ja Toyo R888 slikkidega hakkab kuival asfaltil kolmanda käiguga mingisugune pidamine tekkima

.
Kamraad Trolli jutu puhul võib (rõhk sõnal võib) olla põhjus lihtsalt 2 taktilise kiires kulumises (kas nüüd just 1000-de kildiga). Kahetaktilised kulusid ikka väga kiiresti, kindlasti olid põhjuseks ka toonased "superhead" õlid.