401. leht 737-st

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 26 Dets, 2016 16:40
Postitas Ukraina
Türklased ise ei saa hakkama ja küsivad abi ;). No aga aru saadav enamus piloote ju istub kinni, või on ametist kõrvaldatud

According to Reuters, Turkey asks for air support from the US coalition against Islamic State in al-Bab, Syria.

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 26 Dets, 2016 17:42
Postitas Chupacabra
Türgi jobud võiks õhutuge oma uuelt suurimalt sõbralt küsida.

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 26 Dets, 2016 21:15
Postitas Wiinanina
EOD kirjutas:......Kokpitis, paneeli all paiknenud lõhkeseadeldis oleks võimalikuks seletuseks. Miks juba enne uurimise algust terrorirünnak välistati, jääb arusaamatuks.
Kõik on õige. Eriti sõdiva riigi militaarlennukite puhul.
Seda ei nimetata mitte terrorismiks vaid diversiooniks.

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 26 Dets, 2016 22:52
Postitas Some
Kohe peale õnnetust oli uudis, et FSB sai miski pardakaamera salvestuse, millele juhuslikult õnnetus peale oli jäänud. Olevat ka pealtnägijaid olnud ja viimane teooria on, et kas oli lennuk ülekoormatud või miski tehniline rike ei lubanud kõrgust võtta - riivas sabaga vett ja oligi kõik. Side kadus 2 minutit peale starti. See seletab ka, miks venelased terroriakti või kuskilt kaldalt lastud Igla raketti ei kahtlusta.

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 26 Dets, 2016 23:25
Postitas Kriku
Sellega ilmselt siis haakub ka viletsa kütuse teooria.

Kui madalalt kukkus, on loogiline, miks pardasalvestusel mingit erilist reaktsiooni pole. Kisama hakkamiseks kulub ka aega.

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 26 Dets, 2016 23:49
Postitas EOD
Kui lennuk esmalt sabaga vett riivab, peab ta olema veepinna ligidal ja seal mõjub 1/2 tiivaulatuse kõrguseni ekraaniefekt, mis suurendab tõstejõudu. Põhimõtteliselt saab lennuk sel juhul veele laskuda ("ditching") nagu Potomaci jõel juhtus ning terveks jääda. Ka on meeskonnal aega edastada parajasti kasutataval või hädaabisagedusel 121,5 mHz teade - oma kutsung, kus ning mis juhtus ning kavandatav tegevus ("Mayday, Mayday, bort xxx, otkaz vseh dvigatelei, idu na võnuždennuju x kilometrov zapadneje ot tochki..."). Mingit sarnast sidet aga lennujuhtimiskeskuse salvestusel pole. Järelikult arenes situatsioon ülikiirelt ja hädasõnumit edastada või transponderil vastavat koodi valida meeskond ei jõudnud.
Vägisi tekib paralleel elumajade õhkimisega Venemaal enne 2. Tšetšeenia sõda. Leida "süüdlane" muusikute ja humanitaarabistaja surmas ning asuda "karistusretkele".
Kas "süüdlaseks" osutub ukrainlasest mehhaanik lennukit hooldanud organisatsioonis, poolakast lennukikoristaja või veel keegi - seda näitab lähitulevik. Igatahes "tunnistab süüdlane üles" või "poob end kongis, saades aru toimepandud teo raskusest".
Lihtsalt üks aastalõpu ennustus. :wink:

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 27 Dets, 2016 0:10
Postitas Poti soldat
Potomaci jõkke kukkunud lennuk ei jõudnud saata mingit maydayd, ning uppus vägagi kiirelt mistõttu ainult 4-5 inimest suudeti päästa. Üldiselt võib vette kukkumine väga lihtsalt halvasti lõppeda: https://www.youtube.com/watch?v=SqKdVo_IcGs

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 27 Dets, 2016 0:18
Postitas Kriku
EOD kirjutas:Vägisi tekib paralleel elumajade õhkimisega Venemaal enne 2. Tšetšeenia sõda. Leida "süüdlane" muusikute ja humanitaarabistaja surmas ning asuda "karistusretkele".
Ma mõtlesin ka sellele, aga sel juhul oleks praeguseks juba kisa taevani, et vaat' mis ukroobid tegid. Praegu vastupidi levitavad ametkonnad erinevaid niiöelda loomulike põhjuste teooriaid.

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 27 Dets, 2016 0:29
Postitas LupusII
Tänases AK üks vene eru-polkovnik kommenttris neid vene kamini lennukeid . Ütles ,et ei näe just kõige paremad välja.Kas tõesti ei raatsita oma suurte kunstnike jaoks natuke raha kulutada ?

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 27 Dets, 2016 0:38
Postitas Troll
Ma usun, et EOD pidas silmas US Airways lend 1549, mis tegi 15. jaanuaril 2009 hädamaandumise Hudsoni jõel: https://www.youtube.com/watch?v=ozZoBntX0O0
Seal jäi lennuk pinnale ja päästeti kõik 155 pardalolnut ning ka lennuk tõsteti hiljem kaldale.

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 27 Dets, 2016 0:41
Postitas kristjan82
Pole küll asjapulk aga kui lennuk ei suuda kõrgust võtta oleks salvestis täis korralikku sõimu ja hädakisa. Lennuk oleks suht väikse ala peal laiali. Mind paneb mõtlema ,et ei jõutud midagi teha ja hetkega katkenud side. Mulle tundub ,et lennuk on seal merepõhjas suht laiali mis viitaks nagu õhus laiali pudenemisele või väga kõvale vette laksamisele. Kui asi enamvähem ühes tükis või kohas lebaks siis oleks kõik hukkunud välja õngitsteud juba koos muu otsitavaga. Õnnetus on kasutatav igate pidi - kui oli planeeritud mingil eesmärgil või kui juhtuski õnnetusena siis saab vajadusel seda kuhu iganes ja mis iganes ettekäänetel ära kasutada.

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 27 Dets, 2016 1:00
Postitas Some
https://lenta.ru/news/2016/12/27/evidence/
Очевидец крушения Ту-154 Минобороны РФ вблизи Сочи сообщил о подробностях авиакатастрофы, отметив, что экипаж как будто пытался посадить самолет на воду. Об этом пишет «Коммерсантъ» со ссылкой на источники, близкие к расследованию.

Свидетелем происшествия, по данным издания, стал сотрудник береговой охраны пограничных войск ФСБ, находившийся в момент происшествия на катере в акватории Сочи. Он рассказал что самолет, вылетевший из аэропорта Адлера, вместо набора высоты стал быстро снижаться к поверхности моря, как будто собирался совершить на него посадку.

При этом пограничник отметил, что положение Ту-154 в воздухе показалось ему странным даже для посадки, поскольку самолет летел с неестественно задранным носом, словно мотоцикл, поставленный на заднее колесо. Через мгновение самолет, по его словам, задел поверхность моря хвостом, который отвалился при ударе, после чего упал в воду и быстро затонул.

Эксперты, комментируя «Коммерсанту» описанную картину происшествия, выразили предположение, что авиакатастрофа так или иначе была связана с действиями экипажа. По их мнению, самолет начал терять скорость и высоту из-за ошибки пилотов, слишком энергично пытавшихся поднять машину. В результате Ту-154 мог оказаться на закритических углах атаки, что привело к потере скорости подъемной силы крыльев и последующему снижению лайнера.

Как отмечает газета, в аналогичных обстоятельствах в августе 2006 года под Донецком разбился Ту-154М авиакомпании «Россия», направлявшийся из Анапы в Санкт-Петербург. Командир экипажа, пытаясь подняться над грозовым фронтом, допустил ошибки, что привело к сваливанию самолета с высоты 12 тысяч метров.

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 27 Dets, 2016 7:57
Postitas Kurjam
Venelaste teatel oli mitmel leitud ohvril päästevest seljas. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=76721158

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 27 Dets, 2016 9:10
Postitas Kapten Trumm
See oli küll selline uudis, et hoidsin pühade aegu hinge kinni, kas nüüd järgneb süüdistus Ukrainale (S-200) teemal ja algab relvade täristamine Ida-Ukrainas.
Esialgu tundus küll, et "tehti Mainilat". Kõik nagu klappis ideaalselt suure sõja ajendiga - tuntud inimeste hukkumine (tõstab vene inimese tagajalgadele), läänemaailma jõulupühade ajal (reaktsioon läänest olnuks hilinenud ja minimaalne) ja selline juhtum, kus saab vett segada (paralleel selle Malaisia lennukiga, kelle ÕT rakett see siis oli).

Re: Süüria (kodusõda)

Postitatud: 27 Dets, 2016 10:29
Postitas EOD
Vabandust, muidugi pidasin Hudsoni jõge silmas. Sarnane juhus oli ka Leningradis, kus Tallinnast väljunud lennuk maandus Neevale ja inimesed pääsesid. https://en.wikipedia.org/wiki/1963_Aero ... r_ditching Sotši õnnetuses oli küll lennuk täispaakidega, mistõttu see oleks halvemini veepinnal püsinud.
Kui õnnetusel siiski oli "loomulik" põhjus, siis võis sündmusteahel saada alguse kiirustamisest väljumisel, mistõttu mõni protseduur jäi tegemata. Salvestuse ajal 1:48 palub Torni lennujuht võimalusel kiirendada ruleerimist, kuna samale rajale on saabumas teine õhusõiduk. :roll: https://life.ru/t/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0 ... him_tu-154