Re: REAALSUS: Pandeemia
Postitatud: 16 Apr, 2020 12:24
Ainult tööjõumakse arvestades, nagu ülal viidatud.hjl85 kirjutas:Bolt annab Eestis tööd 267-le inimesele ja on EMTA tabeli järgi suuruselt 19-s maksumaksja 2020 I KV.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://militaar.net/phpBB2/
Ainult tööjõumakse arvestades, nagu ülal viidatud.hjl85 kirjutas:Bolt annab Eestis tööd 267-le inimesele ja on EMTA tabeli järgi suuruselt 19-s maksumaksja 2020 I KV.
Võtangi selle arvestusega. 2018 aastal andis BOLT tööd 267-le inimesele. Riik väidab, et inimeste töökohad on neile tähtsad. Seega Bolt oleks tähtsam kui (kui töötavaid inimesi vaadata)näiteks kahe mehe naftrat maale toov firma (aktsiisid).Kriku kirjutas:Ainult tööjõumakse arvestades, nagu ülal viidatud.hjl85 kirjutas:Bolt annab Eestis tööd 267-le inimesele ja on EMTA tabeli järgi suuruselt 19-s maksumaksja 2020 I KV.
Miks peaks raha peale pahane olema. Neid naftatonne on ju ka vaja pööritada, selleks et Bolti omad saaks töökohti luua. Olgu siis see selleks, tulles vastu akf-i tungivale soovile vaatame siis kuidas kaardid langevad tööjõumaksude põhiselt.AMvA kirjutas:Nagu ma juba varasemalt mainisin, siis aktsiisimaksjaid (tubaka ja kütusefirmad) võiks võrdlusest välja võtta. Töökohti luua on oluliselt keerulisem, kui naftatonne läbi terminali pööritada.
Ega need töökohad siis ära kao, kui hiinlased ära ostavad selle raskustes Bolti.Aga nii võib ka küsida-mis siis juhtub kui restoranid ei tööta?Mis juhtuks kui spordisaalid ei töötaks? jne
Bolt annab Eestis tööd 267-le inimesele ja on EMTA tabeli järgi suuruselt 19-s maksumaksja 2020 I KV. Jah-valikuid tuleb teha aga kirjutada, et mis siis sellest hullu oleks on natuke imelik
Töökohad on tähtsad ikka selle pärast, et nende pealt makstakse makse. Kui võrrelda 10 töötajaga firmat, mis maksab samamoodi makse kui 500 töötajaga firma, siis esimene on väärtuslikum, sest ülejäänud 490 töötajat võivad kuskil mujal veel täiendavalt maksutulu juurde tekitada.hjl85 kirjutas:Riik väidab, et inimeste töökohad on neile tähtsad. Seega Bolt oleks tähtsam kui (kui töötavaid inimesi vaadata)näiteks kahe mehe naftrat maale toov firma (aktsiisid).
Tee vahet eriolukorra komisjoni ehk riigi poolt tehtud otsuse ja maanteameti otsuse vahel. Volitused on vähe teised. Parklatega võibki KOV teha mida soovib. Kuid riigimaanteedega m itte.Fucs kirjutas:Ei. Eriolukord võimaldab õiguskantsleril sujuvamalt ja tihedamalt seisukohti võtta liikluskorralduste kohta. Ei tea kus ta silmad küll olid, kui liiklust Saaremaale jt saartele piirati. Ja KOV võib oma parklatega teha mis tahab. Sulgeda renoveerimiseks näiteks.Runkel kirjutas:Nii et eriolukord võimaldab muntsipaalidel parkla polügooni staatusele võrreldavaks teha!?Fucs kirjutas: Polügonide alale ka ei tohi sõita. Aga nii mõnigi tahaks ju. ÕIGUSKANTSLER võiks vahepeal seisukoha võtta, kui tal midagi muud tähtsat teha pole.
POLÜGON oli ainult ÜKS SUVALINE NÄIDE.
Kuidas on lood muude riigi teedega kus telliskivi ees?
Õiguskantsler võiks ju seisukoha võtta.
Ma lisaks juurde ka veel väikese täpsustuse teemasse aktsiisimaksud vs. tööjõumaksud. Tööjõumaksud on seotud otseselt makstud palgaga ja sellest makstud palgast läheb ka päris suur osa käibemaksuna riigi rahakotti.Kriku kirjutas:Ainult tööjõumakse arvestades, nagu ülal viidatud.hjl85 kirjutas:Bolt annab Eestis tööd 267-le inimesele ja on EMTA tabeli järgi suuruselt 19-s maksumaksja 2020 I KV.
https://twitter.com/GorseFires/status/1 ... 8360546306Nearly 700 sailors from French aircraft carrier Charles de Gaulle test positive for coronavirus via @defensepost
https://www.thedefensepost.com/2020/04/ ... ronavirus/A third of the nearly 2,000 sailors who were aboard France’s aircraft carrier Charles de Gaulle and support craft when a coronavirus outbreak occurred at sea have tested positive for the virus, the defense ministry said.
With two-thirds of test results in, 668 sailors from the Charles-de-Gaulle and escort vessels in its battle group are confirmed to have the virus, the ministry said on Wednesday, April 15.
Thirty-one were being treated in hospital, and one was in intensive care, a ministry statement said.
Last week, it was decided to bring the Charles-de-Gaulle home 10 days early from a deployment in the Atlantic after some crew members showed coronavirus symptoms.
Jutus on iva, aga väljub teemast. Siis tuleks juba arutada selle üle ka, kui palju vaadeldav ettevõte ekspordib, st. kust see raha, millest riigile makse makstakse, pärit on.AMvA kirjutas:Ma lisaks juurde ka veel väikese täpsustuse teemasse aktsiisimaksud vs. tööjõumaksud. Tööjõumaksud on seotud otseselt makstud palgaga ja sellest makstud palgast läheb ka päris suur osa käibemaksuna riigi rahakotti.
Arvan, et see on oluline punkt. Mõlemad valdkonnad on suunatud pigem välja, on innovatsiooni, on uudsed ärimudelid, uustööstus (eriti pean silmas viljandlaste ettevõtmist). Siin võiks riigi huvi olla nii hetkeolukorras kui pikemas vaates. Vajaksid tuge küll, et pöörata nt nõudlust rohkem praegu sisemaisele. Aga konkreetne tugi ja vajadus vajaks täpset ülevaadet firmadest ja meetmetest, mis ei ole spetsiifiliselt selle foorumi teema.Jaanus2 kirjutas:Ma imestan, et isegi pakirobotite (need kuukulgurid) ja pakikappide äri sattus praeguses kriisis kohe raskustesse. Need on ju eeskujulikud kauplemisvahendid, kui on vaja inimkontaktivabalt kaubelda.
Mõlemad ärid on üles ehitatud pidevale laienemisele ja raha neelab uute turgude arendus - ja mis minu jaoks on absurd ruudus: hea ja toimiva toote ja kasutajaliidese üle mõistuse idiootlikult üle arendamine ja selle nimel arendusmeeskondade poputamine. Käib muide IT valdkonnas igatsugu asjade kohta, aastakümneid juba.Runkel kirjutas:Arvan, et see on oluline punkt. Mõlemad valdkonnad on suunatud pigem välja, on innovatsiooni, on uudsed ärimudelid, uustööstus (eriti pean silmas viljandlaste ettevõtmist). Siin võiks riigi huvi olla nii hetkeolukorras kui pikemas vaates. Vajaksid tuge küll, et pöörata nt nõudlust rohkem praegu sisemaisele. Aga konkreetne tugi ja vajadus vajaks täpset ülevaadet firmadest ja meetmetest, mis ei ole spetsiifiliselt selle foorumi teema.Jaanus2 kirjutas:Ma imestan, et isegi pakirobotite (need kuukulgurid) ja pakikappide äri sattus praeguses kriisis kohe raskustesse. Need on ju eeskujulikud kauplemisvahendid, kui on vaja inimkontaktivabalt kaubelda.
Nn uue majanduse põhiline häda on selles, et nad loovad tiht asju, mida niiväga vaja ju ei ole. Paljud sellised tooted ja teenused on müüdavad siis kui inimestel on palju ülearust raha....jne