Re: Autotehnikateema
Postitatud: 18 Juun, 2024 16:43
Surm kiire ja valutu.Pilt kus masinad veel koos olid.
Surm kiire ja valutu.Pilt kus masinad veel koos olid.
No kui autost kabrio tegemiseks läheb, siis pole neist crash testidest eriti kasuMeelisV kirjutas: ↑19 Juun, 2024 8:18 Aga võrrelda Ameerikat ja Euroopat pole ka päris õige.
Nõuded on erinevad samas jah pildi annab ette mis juhtuda võib.
Seal tehtud katsed kiirusel enamasti 55mph
Mis on kaugel sellest mis oleks selle avarii seaduse järgsed kiirused olnud.
Ja ei teagi kas sellel haagisel oligi see tõke üldse küljes ?
Crash teste uurides siis model x oli ju samas oma klassi kõige turvalisem ja kõrgemalt hinnatud kui konkurendid.
Antud õnnetusjuhtumist ajendatuna toimus sots.meedias terav pikk arutelu, kus "noore moodsa auto" omanik tõsimeeli väitles, et "Kui TEMA on tellinud autot ostes oma autole valgustuse paketi, siis tema ei pea teadma (ja ei teagi) kuidas oma autol tulesid üldse lülitada (ja ei lülitagi) ning isegi rehvi tühjenemisel on temal 1 tunni jooksul õigus asendusautole.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Juun, 2024 10:10 Eks nende Teslade ja asjadega on ka see värk, et kui võhik roolis, siis kaob kiirusetaju.
Olen elu jooksul täheldanud, üllatavalt paljud inimesed ei taba, kui kiiresti auto liigub. ....
Et siis ilmsesti Darwini Auhinna nominent tulevikus, sellise suhtumisega "noore moodsa auto" omanik... Meil, seni veel, demokraatlik riik. Ja kes saab lollpead keelata kandideerimast... Peaasi, et süütuid lähedal viibijaid endaga kaasa ei lohista!OLAVI kirjutas: ↑20 Juun, 2024 13:07Antud õnnetusjuhtumist ajendatuna toimus sots.meedias terav pikk arutelu, kus "noore moodsa auto" omanik tõsimeeli väitles, et "Kui TEMA on tellinud autot ostes oma autole valgustuse paketi, siis tema ei pea teadma (ja ei teagi) kuidas oma autol tulesid üldse lülitada (ja ei lülitagi) ning isegi rehvi tühjenemisel on temal 1 tunni jooksul õigus asendusautole.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Juun, 2024 10:10 Eks nende Teslade ja asjadega on ka see värk, et kui võhik roolis, siis kaob kiirusetaju.
Olen elu jooksul täheldanud, üllatavalt paljud inimesed ei taba, kui kiiresti auto liigub. ....
Kasutusjuhendeid tasub uurida!
Oma ratsu tundmiseks, teadmaks et Tesla liikumisel kiirusega üle 200km/h lülituvad juhiabid välja:
https://www.tesla.com/ownersmanual/mode ... C0A85.html
TESLA AUTPIDUR.png
Millega kaasneb see rõvedus, et töötava mootoriga seisval autol pimedas (ja hämaras) põlevad lähituled. Nii automaatne, nii automaatne on see, et kellelgi ei tule pähe selleks korraks käsitsi pargid põlema panna.davidsoniharald kirjutas: ↑20 Juun, 2024 23:34 ... Võib terve elu sõita lüliti AUTO asendis ja nii ongi. Ma olen muide nii teinud juba mõnda aega. Tuled süttivad ja kustuvad ise. Ausõna. Isegi ilma juhendit lugemata. ...
Kaasneb ka see rõvedus, et hämaras autodel tagatuled ei põle, sest päevasõidutuledega koos neid enamasti ei süüdata.olevtoom kirjutas: ↑21 Juun, 2024 0:18Millega kaasneb see rõvedus, et töötava mootoriga seisval autol pimedas (ja hämaras) põlevad lähituled. Nii automaatne, nii automaatne on see, et kellelgi ei tule pähe selleks korraks käsitsi pargid põlema panna.davidsoniharald kirjutas: ↑20 Juun, 2024 23:34 ... Võib terve elu sõita lüliti AUTO asendis ja nii ongi. Ma olen muide nii teinud juba mõnda aega. Tuled süttivad ja kustuvad ise. Ausõna. Isegi ilma juhendit lugemata. ...
Millistel autodel see süsteem niimoodi töötab, seda ei saa ju automaatikaks nimetada? Hiluxil valgel ajal sõitma hakates lähevad põlema päevasõidutuled ja hämaras lähi-ja tagatuled
Selgitan - kui automaatika on sisse lülitatud, siis lähitulede põledes loomulikult põlevad ka tagatuled. Kuniks aga automaatika pole tulesid süüdanud, pole ka tagatulesid. Päevasõidutuledega need ei põle.maksipoiss kirjutas: ↑21 Juun, 2024 6:17Millistel autodel see süsteem niimoodi töötab, seda ei saa ju automaatikaks nimetada? Hiluxil valgel ajal sõitma hakates lähevad põlema päevasõidutuled ja hämaras lähi-ja tagatuled