46. leht 96-st

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 11:18
Postitas Kapten Trumm
AKM kirjutas:Kaptenihärra, sa ei ole vist senini aru saanud, et viimase aja mootoriehituse trende määravad pigem CO saastearvud ja kütusekulu, kui mootori sooritusvõime? Seda ka sinu lemmikmargi BMW juures. Sõidus see uus mootor ei erine vanast mitte millegi poolest, sest ma olen ka uuega juba sõitnud ja peaksin omam uue tellitud auto mais kätte saama.
Mind paneb muide taoline valik imestama, sest sai mõni aeg tagasi taolisi 40 tuhande sisse mahtuvaid universaale tutkitud ja Outback jättis kõige kahvatuma mulje, mis seal salata - mootoripoole sooritus oli üks põhjuseid, sest konkurentidel polnud ainsatki vabalt hingavat (loe nõrgajõulist) mootorit pakkuda, kui konkurent pakub sulle 6000 eurot kallima hinnaga 200+hj ja 400 Nm, siis vahe sõites on täitsa kolossaalne ning see hinnavahe ei tundunudki enam nii suur (ma ei oska väga väärtustada neid kummalisi variaatorkaste, tagurduskaameraid ja vakstut meenutavast nahast istmeid, sestap poleks probleem osta kallim masin lahjema mugavusvarustusega).

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 11:23
Postitas AKM
Kapten Trumm kirjutas:
Mind paneb muide taoline valik imestama, sest sai mõni aeg tagasi taolisi 40 tuhande sisse mahtuvaid universaale tutkitud ja Outback jättis kõige kahvatuma mulje, mis seal salata - mootoripoole sooritus oli üks põhjuseid, sest konkurentidel polnud ainsatki vabalt hingavat (loe nõrgajõulist) mootorit pakkuda, kui konkurent pakub sulle 6000 eurot kallima hinnaga 200+hj ja 400 Nm, siis vahe sõites on täitsa kolossaalne ning see hinnavahe ei tundunudki enam nii suur (ma ei oska väga väärtustada neid kummalisi variaatorkaste, tagurduskaameraid ja vakstut meenutavast nahast istmeid, sestap poleks probleem osta kallim masin lahjema mugavusvarustusega).
Nimeta mulle selles hinnaklassis mõni sama võimekas nelikveoline ja ma ostan selle kohe ära.

Millega muidu ise sõidad?

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 12:34
Postitas Kapten Trumm
Soovitaks sul lugeda Tehnikamaailm nr 6 2014 maastikuvõimeliste universaalide artiklit, kus võimekas Outback platseerus kuue osaleja hulgas eelviimasele kohale nii neliveo suutlikkuselt kui üldiselt tasemelt (edestades Peugeoti). Minu sõiduriist jagab 2-3 kohta ;)

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 12:38
Postitas AKM
Kapten Trumm kirjutas:Soovitaks sul lugeda Tehnikamaailm nr 6 2014 maastikuvõimeliste universaalide artiklit, kus võimekas Outback platseerus kuue osaleja hulgas eelviimasele kohale nii neliveo suutlikkuselt kui üldiselt tasemelt (edestades Peugeoti). Minu sõiduriist jagab 2-3 kohta ;)
Ma ei hinda neliveo juures ainult võimekust kuskil lumes mütata (kuigi isiklikul kogemusel reaalses elus läbi viidud katsetustel on Outback ka selles osas seni ennast vaid väga heast küljest näidanud) vaid ka sõiduomadusi üldisemalt. ma neid kord esiveolisi kord nelikveolisi autosid ei tunnista.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 12:41
Postitas AKM
Riigiametnik olemine ei ole kohustuslik :)

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 12:50
Postitas Kapten Trumm
Kui sa analüüsid kogukulusid (liising, kasko, kütus, hooldus), siis võib kergesti juhtuda, et 40 000 eurone auto maksab sul kuus samapalju kui 30 000-ne, lihtsalt põhjusel, et ta võtab poole vähem kütust. Sellise kõrge universaaliga kütusekulu natuke üle 4 liitri 100 km peale maanteel ja 6 kopikatega linnasõidus pole midagi ulmelist.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 12:55
Postitas Kapten Trumm
Ma ei hinda neliveo juures ainult võimekust kuskil lumes mütata (kuigi isiklikul kogemusel reaalses elus läbi viidud katsetustel on Outback ka selles osas seni ennast vaid väga heast küljest näidanud) vaid ka sõiduomadusi üldisemalt. ma neid kord esiveolisi kord nelikveolisi autosid ei tunnista.
Käisin eelmine talv ja proovisin kõik need ära Männikul, mida 40 000 euro eest sai.
Ma ei suutnud leida nendes Haldexiga autodes midagi tuntavalt kehvemat, mida Outbackis poleks olnud. Auto käitumine igati loogiline ja mingeid trikke ei tee.
Pigem jäi mulle mulje, et nõrgem vabalthingav bensiimootor on auto näitajate säilitamiseks sundinud Subaru konstruktorid tegelema ülearu palju müraisolatsiooni kärpimisega.
Sellisel treppis karjääriteel kimades klobises, nagises ja kõmises Subaru märksa häälekamalt (rääkimata tuppa kostvast mootorist) kui samakallis Opel Insignia Coutry.
Volvo 70XC oli juba teine dimensioon (hinnalt kahjuks kah).

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 13:00
Postitas AKM
Erik kirjutas:Just ,ja paugust 50 000-se jeebiku ostmine on siiski mõistlikum tegevus kui 700 euri eest osta kullaga kaetud jäätiseports,eriti veel kui raha on käigukangi juures asuvast karbikesest koos nätsudega võtta. :)
Oot-oot, kuidas sellest 40 000-sest järsku 50 00 sai :)
Aga minu auto on tegelikult ikka väga odav - minu Outback maksab ainult 25 000, seega ei saa isegi 40 000-sest autost rääkida.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 13:17
Postitas Kapten Trumm
Hea hinnaga said - aastake tagasi Autospirit alla 28 000 ei tahtnud enam anda ja odavama konfiga (käsikast, tekstiilsisu) laos polnud :)
Pigem kippusid ootamise vabad variandid 28-30 000 olema.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 13:34
Postitas AKM
Kapten Trumm kirjutas:Hea hinnaga said - aastake tagasi Autospirit alla 28 000 ei tahtnud enam anda ja odavama konfiga (käsikast, tekstiilsisu) laos polnud :)
Pigem kippusid ootamise vabad variandid 28-30 000 olema.
Mul on Mariinest tõesti väga head hinnad, kusjuures ma tahan meelega tekstiilsisuga autot, vihkan nahka (nahksisu võib ainult siis kasutada, kui on ventileeritavad istmed).

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 14:52
Postitas von manstein
Mosse ja Ladameestega on läbirääkimised jätkuvalt käimas..

Seniks sai töökaaslase liikurit testitud..

Pilt

20 aasta vanune golfirimakas..

Läbisõidunumbrid odomeetril 292 000..

Mootoriks on passi märgitud 1,8 bensiin ja 55kw..

Kui nüüd Hähi tsiteerida, on sellel uunikumil kindlasti hulk hobeseid aja jooksul plehku pannud.. :(

Tehas lubab küll uuel autol kiirendusenumbriteks 14,9 sekundit sajani..

Eksperiment sai läbi viidud kaheliikmelise meeskonna poolt. Koos autoga julgelt 1,4tonni..

Erivõimsuseks tonni kohta nutused 53hj.. Juba tükk maad sitem näitaja kui 412mossel.. Ja viimase kiirendus ju passi järgi 19..

http://mycaracc.ru/cars/graph/6826

No küll sai raiska ikka peedistatud.. :D Iga käiguga 6000 pööret ja õnnetuseks ei vedanud teisega sajani välja..
Vahetus kolmandale röövis hulga aega..

No nüüd on mossede ja ladade jaoks jõukohane märk maha saadud..

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 15:35
Postitas ivanorav
Erik kirjutas:Lugege oma eelmiseid positusi kui jutt käis 40 -sest ja vajadusel " 6 eurtsi juurde pole suur hinnavahe ".... :wink:
Üldiselt ,las jääb .Pole minu asi sonkida kellegi rahakotis. See ,et minul klotsi pole ja niikaua ei tule kuni teenin kus teenin , on minu probleem.(tegelen sellega , nuuksun õhtuti patja ja pigistan käsi kõvasti rusikasse) Kellel raha on ostku ja ehitagu. :) Olen nüüd mitu posititust siia jama pannud,viimane on siis vabandusega kui liig isiklikuna tundus.
Aga ära mine peavooluga kaasa, osta selle asemel auto mida töesti vajad (kui üldse vajad)! Minul on väike auto millega teen igapäevaseid söite ja on ka suur auto millega tuuritan kaugetel maadel, see on kohe niivörd suur, seal saab pikematel tööotstel elada ja ka kauppa vedada! Lume lükkamiseks laenan naabrilt suurt, 100 000 maksvat traktorit.
Tavainimene kasutab autot peamiselt töösöitudeks ja tööriistad peavad head olema!
Eestis on jah kahjuks selline komme, et suurti tööautosid peetakse söiduautodeks.
Kahjuks on Eestis nöudlust autode järgi ja seetöttu ka liisingu/laenuprotsendid körged, Soomes on ülepakkumine ja sealt saab juba 1,6 protsendist järelmaksu. Ma arvan, et sul saab kindlasti parem, kui laenutad päevaks mingi suure Fast-trac traktori ja tiirutad sellega päevakese Tallinnas. Hea vaadata maasturimeestele ülalt alla! Ja soida ikka täie lauluga porilompidest läbi! :D

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 15:40
Postitas AKM
Ivan, miks sa arvad, et Eestis liisingu intressid kõrged on? Mu uue auto liisingu intressimäär on 1,45%, sisuliselt tasuta raha.

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 15:41
Postitas ivanorav
Ja kui mul need autod makstud saavad, siis ostan veel parema, universaalsema, kallima, kohe 60 000 eurot maksva reisiauto, et peaks veel vähem tömblema-söitlema-maksma!

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitatud: 02 Mär, 2015 15:42
Postitas ivanorav
AKM kirjutas:Ivan, miks sa arvad, et Eestis liisingu intressid kõrged on? Mu uue auto liisingu intressimäär on 1,45%, sisuliselt tasuta raha.
Mul on osamaks, täpsustan ennast vähe!