Mootoritootja paigaldab detailid vastavalt oma äranägemisele.AMvA kirjutas: ↑31 Aug, 2024 7:28 Esiteks konstrueerib mootori mootoritootja ja telllib hammasrihma valmistajalt just sellised hammasrihmad, nagu tal vaja on.
Teiseks: alguses sa räägid ebavõrdsest hambasammust ja nüüd räägid rihmahammaste erinevusest. Saad ikka ise ka aru, et see ei ole üks ja seesama?
Me siin räägime ikka diletatntide poolt kasutatavatest järelpaigaldatavatest varuosadest, kus järgitakse heal juhul autotootja nõudeid aga tegelikult kasutatakse tundmatu päritoluga varuosi.
(Uhke pakendaja firmanimi ei pruugi tänapäeval tähendada kvaliteetset varuosatootjat.)
Ajami sõlm "hambumine" koosneb erinevatest hammastega pindadest milledel kummalgi on oma hambasamm, hambakuju ja hambamoodul.
"Üks hammas hambumises" ei ole mitte "üks suvaline kühm reas" vaid "vahemaa ühe hamba punktist järgmise hamba samasse punkti" (hamba+hambavahe mõõt).
(Samamoodi on standartiseeritud kiilrihma kiilu nurk aga kuna rihma kuju muutub vastavalt rihmaratta raadiusele rattal, siis rihmaratta vajalik koonuse nurk leitakse rihmatootja andmebaasist vastavalt rihmaratta läbimõõdule ja see erineb alati kiilrihma enda nurgast.)
Neid eelteadmisi võiks "tehniliselt haritud" isik ikka vast omada?