Kui asud tallinnas või Pärnu ligiduses, siis soovitan pöörduda telefonil 52 30 807. Teadaolevalt üks parimaid spetse Eestis, võid öelda, et minu käest said numbri, see aga ei tee hinnaalandust, ega säästa Sind korralikust loengust auto elektrisüsteemi kohta
Autotehnikateema
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Kärukonks olemas? Või siis selle valmidus? Käru tulede jaoks on paigaldatud lisamoodul ja see tavaliselt probleeme tekitabki.
Kui asud tallinnas või Pärnu ligiduses, siis soovitan pöörduda telefonil 52 30 807. Teadaolevalt üks parimaid spetse Eestis, võid öelda, et minu käest said numbri, see aga ei tee hinnaalandust, ega säästa Sind korralikust loengust auto elektrisüsteemi kohta
. Ja loengu annab ta selleks, et Sinul ja tal endal oleks tulevikus lihtsam (sest tööd on tal ülearugi)
.
Kui asud tallinnas või Pärnu ligiduses, siis soovitan pöörduda telefonil 52 30 807. Teadaolevalt üks parimaid spetse Eestis, võid öelda, et minu käest said numbri, see aga ei tee hinnaalandust, ega säästa Sind korralikust loengust auto elektrisüsteemi kohta
sitt päev, kellele kurdad
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Konks olemas ja pistik kah veidi kehvake, viskan pilgu peale. Käru tuledega varemgi probleeme olnud aga rendihaagistel need tavaliselt kõik ei põlegi.
Kui on probleem, tõmba lõuga
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Teede peale uhatav sool neid probleeme reeglina põhjustab... Kuigi, meenub üks ammune lugu töö juurest. Toodi firmasse uus Iveco kastikas. Ja sai see vast nii kuu aega sõita, kui ühel hommikul jama: mind ennast küll juures polnud ja täpselt enam ei mäleta, kas elektroonika ei lasknud autot üldse käivitada või midagi vilkus ja kisas kogu aeg armatuurlauas, aga igatahes haagise pidurite riket süsteem olevat näidanud. Samas autol polnud kärukonksugi. Lõpuks peale pikka otsimist selgus, et haagisevalmidus autol siiski oli ja käru pistikusse minema pidav juhe (juhe oli olemas, pistikut ennast mitte) oli auto all omajagu räsitud ja hambajälgedega. Nojah, ühel valvekoeral olid kutsikad olnud, üks sai tookord ka omale kasvama jäetud (ülejäänud küla peale laiali jagatud). Seega teadagi, kes selle plastkõris juhtmekimbu peal oma hambaid proovis ja mingid juhtmed lühisesse ajas või läbi näris
.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Kui tule korpusel on kehv massiühendus, võivad pirnid väga loominguliselt põlema hakata. Proovimiseks võib mõne miinusklemmi pealt korraliku juhtme auto keresse tõmmata ja vaadata, kas läheb paremaks (Kui akul miinus ikka kerega ühendatud on nagu enamasti. Vastasel juhul vastupidi)
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Vahest teevad ka kahese niidiga pirnid trikke, kui ühel üks niit teisele langenud. Tavanähtusena põlevad kõik jutud täiega.Esialgu kontrolli pirne, siis tiri kaitsmeid välja.
Huvitun maisest rasketehnikast.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Sellisel juhul põleb ka suunatuli kergelt.vanahalb kirjutas:Kui tule korpusel on kehv massiühendus, võivad pirnid väga loominguliselt põlema hakata.)
Huvitun maisest rasketehnikast.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Oli ikka pirni viga, vahetasin mõlemad ära. Üks läbi põlenud ja teine niisama kahtlane. Teinekord on asjadel lihtsam lahendus, kui esmapilgul arvata võiks.
Kui on probleem, tõmba lõuga
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Muidugi pole mu küsimus militaarne teema,aga eelmisest probleemist julgust võttes küsiks ka, seda enam et ka autoelektrik probleemile alla andis-
Ford Transit 2004
viimased kuu aega seisnud lageda taeva all.Käivitub normaalselt,kõik muu toimib - peale suunatulede.
Ei paremale ega vasakule.
Ohutuled toimivad, st. kõik pirnid on korras.Suunatulede relee vahetus probleemi ei lahenda.Kaitsmed terved.
Aga kuskil on viga/anomaalia vne...
Ford Transit 2004
viimased kuu aega seisnud lageda taeva all.Käivitub normaalselt,kõik muu toimib - peale suunatulede.
Ei paremale ega vasakule.
Ohutuled toimivad, st. kõik pirnid on korras.Suunatulede relee vahetus probleemi ei lahenda.Kaitsmed terved.
Aga kuskil on viga/anomaalia vne...
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Et autoelektrik viga ei leidnud, see küll imelik. Masina juures ikka lihtsam viga leida kui foorumis mõistatada.
Aga esmalt otsiks viga suunatulede lülitist, selle pistikust või kaitsmest tulevast juhtmest. Kui sel masinal pole suunatuled mingi "aju" juhitavad, siis lüliti pistik lahti võtta ja sisselülitatud süütega kontrollida, kas sinnamaani vool tuleb. Võib rahulikult kõiki klemme proovida, midagi läbi ei põleta.
Kontroll-lambiks sobib näiteks H4 (lähituleniit). Üks ots "massi" ja teisega kontrollid klemme. Kui vilkuma hakkab, on viga lülitis. Kui aga mitte, on tõenäoliselt katkestus ahelas kaitse - relee - lüliti.
Ohutulede lüliti annab pinge peale teise kaitsme alt, lülitab suunatuled ahelasse ja ühendab mõlema poole tuled omavahel, seetõttu ohutuled töötavadki. Suunatulelüliti on ahelast väljas.
Aga kui "aju" suunatulesid juhib, siis palju õnne.
Aga esmalt otsiks viga suunatulede lülitist, selle pistikust või kaitsmest tulevast juhtmest. Kui sel masinal pole suunatuled mingi "aju" juhitavad, siis lüliti pistik lahti võtta ja sisselülitatud süütega kontrollida, kas sinnamaani vool tuleb. Võib rahulikult kõiki klemme proovida, midagi läbi ei põleta.
Kontroll-lambiks sobib näiteks H4 (lähituleniit). Üks ots "massi" ja teisega kontrollid klemme. Kui vilkuma hakkab, on viga lülitis. Kui aga mitte, on tõenäoliselt katkestus ahelas kaitse - relee - lüliti.
Ohutulede lüliti annab pinge peale teise kaitsme alt, lülitab suunatuled ahelasse ja ühendab mõlema poole tuled omavahel, seetõttu ohutuled töötavadki. Suunatulelüliti on ahelast väljas.
Aga kui "aju" suunatulesid juhib, siis palju õnne.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Arvatavasti on mõni ühendus kusagil ära oksüdeerunud ja ei anna ühendust. Soovitaks vastavas vooluahelas kõiki klemme veidi liigutada ja mida vähegi võimalik, ka peene liivapaberiga puhastada. Ka relee pesa "emased" klemmid võivad nii äkased olla, et isegi uus relee ei saa kontakti ja ei tööta. Suurimaks abiliseks muidugi tester - kohe näha, kuhu vool jõuab ja kuhu mitte.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Suunatule heebli kontaktid ei toimeta korralikult, vajavad täies tükis vahetust.
Huvitun maisest rasketehnikast.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Küsimus järgmine! Autoks Golf II ja vasaku kinganinale tilgub õli.Terve salong haiseb juba õli järgi, kuidas seda välja pesta?
Huvitun maisest rasketehnikast.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Seda on ennegi juhtunud kahe hõõgniidiga pirndes, et üks niit põleb läbi ja kukub teise niidi peale.speedsta kirjutas:Oli ikka pirni viga, vahetasin mõlemad ära. Üks läbi põlenud ja teine niisama kahtlane. Teinekord on asjadel lihtsam lahendus, kui esmapilgul arvata võiks.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Ega eriti ei pesegi. Lihtsam on romulast teine põrandamatt koos kõige muuga võtta. see suvisel ajal lihtlabaselt pesupulbri ja sooja veega saastast puhtaks pesta, õhuga suurest veest tühjaks lasta, peale kuivamist tolmuimejaga liiv ära imeda ja siis ära vahetada. Õlise mati pesemine võib ikkagi plekid sisse jätta. Mitmekordselt kontrollitud teema. Kõva keemia kasutamisel võid küll puhtaks saada, aga võivad ka plekid jäädaplekkpea kirjutas:Küsimus järgmine! Autoks Golf II ja vasaku kinganinale tilgub õli.Terve salong haiseb juba õli järgi, kuidas seda välja pesta?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Tänud vastuse eest, kuid küsiks kuidas saab armatuurist õli kinganinale tilkuda?
Huvitun maisest rasketehnikast.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist