Re: Vene-Ukraina sõda: Venemaa kaotused
Postitatud: 26 Veebr, 2025 10:40
Ca 100 päeva pärast või isegi maipühadeks miljon täis kui samas tempos (1300/päev) hakklihamasin jahvatab?
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://militaar.net/phpBB2/
Tegu oli termobaarilise moona vahelaoga Selydove asule lähedal ning asukohale saadi jälile, kui vaadatu, kuhu üks TOS-1 kärutas peale operatsiooni.pwn13 kirjutas: ↑28 Veebr, 2025 14:30 Miski laskemoona ladu saab tabamuse
https://x.com/NOELreports/status/1895434264252223506
Kui loll saab ikka olla kui arvestada, et ukrainlastel on droonid 24/7 ülevalHuviline78 kirjutas: ↑02 Mär, 2025 15:53Tegu oli termobaarilise moona vahelaoga Selydove asule lähedal ning asukohale saadi jälile, kui vaadatu, kuhu üks TOS-1 kärutas peale operatsiooni.pwn13 kirjutas: ↑28 Veebr, 2025 14:30 Miski laskemoona ladu saab tabamuse
https://x.com/NOELreports/status/1895434264252223506
https://x.com/NOELreports/status/1896118235323642059
Tegelikult ikka teisel kohal on üldkokkuvõttes Madjar -i üksus, mitte kusagil kaugel.
https://x.com/Gerashchenko_en/status/18 ... 0664280304"It turned out that the cemetery is in the swamp. They started burying soldiers here. This is the administration's attitude toward the heroes of Surgut."
A Russian soldier is outraged by the actions of the city administration: he counted about 130 graves of Russian soldiers killed in Ukraine, who were buried in a swamp instead of dry land.
Selle kohta nägin kuskil infot, et see 96L6 läks tänaval ise sõidu pealt põlema. Põleb siis lameantenn, mis on lapiti transportasendis šassi kabiini katusel.an2 kirjutas: ↑05 Mär, 2025 10:00 Sakõ (Саки) Krimm Jevpatorija lähistel:
https://t.me/supernova_plus/36584?single
C-400 radar pihta saanud.
Ma nägin videot tänava pealt, kust on näha, et on hoo pealt seisma jäänud. Siin on ainult üks pilt. Ja seal oli ka näha, et põlema hakkas antenn alt poolt, kabiini poolt. Siin on lihtsalt üks pilt põlevast masinast.Kapten Trumm kirjutas: ↑05 Mär, 2025 10:43 Sellised iseeneslikud põlemised ja "allatulistatud drooni rusudega pihta saamised" on vene kontekstis alati info, mida tuleb tubli koguse soolaga võtta.
Seal on lameantenn. Sihuke moodustis (räägin prostalt), mis kiht kihi kaupa laotakse üksteise peale ftoroplastilaadset mingit materiali (kui tule juba külge võtab, siis kärssab hästi, aga tahab sussutamist alguses tiba), iga kihi vahele pannakse antenni elemendid ja kaabeldus, mis siis moodustab justkui hästi väikeste Yagi-antennide tuhanded-tuhanded plejaadid. Sinna läheb antenni jalast külge "mõnus(ad) pihutäis(ed) varjestatud kaableid. Nüüd istub seal ka kari jaotureid plokkides, millelt signaal alla tuleb. Sinna üles jookseb saatmise poolelt jällegi kaabliports, see läheb saatjasse sisse, mille väljundist jookseb omakorda volnovod, eesti keeles siis lainekandja, nelikordaneli-nagu-kaabli-karbik, mida mööda signaal lainetena peegeldub ja siis jaoturist jagatuna õige väljaviigu kaudu õige nurga alla välja suunatakse. Lisaks servo&hüdraulika: tõste ja pööramise ja pöörlemise antennijala&antenni küljes olevad osad. Kõik see tahab korralikult energiat, ja ka selle kõige toitekaablid on parajalt jämedad. Üldiselt, kui asi läheb transportasendisse, siis peaksid kõik pinged maas olema ja saatjad väljas. Kui näiteks volnovodi süsteemis oleks mingilgi kujulgi toide sees, siis ütleks, et kabiinis olijad pidid kindlasti aru saama, et see nii on, sest kogu see jama oli nii lähedal, ja veel nende suunas kah. Nt kiirguse pärast töötava masina puhul ei ole lubatud seal ees töllerdada. Olen ise korra sellist asja tundnud, ja oli selline imelik tunne, et justkui riided läheksid kah seljas soojaks. Vb oli see meelevaldne. Aga edaspidi üritasin vältida sisselülitatud võssokojega auto APU peal ja ümber turnimist ja ka saatjate töösuuna ette ronimist. Nii, nagu ohutustehnika juhend ette nägi (duhhide ja slonjarade puhul see suurt kedagi ei kottinud). Olen ise pealt näinud, kuidas märgijälgimise radari veetorni katuse peale keeamise järel tehtud saatja sisselülitamise tulemusena sadasid ca 100-200 meetri pealt kiire sisse jäävad katusel istuvad varesed maha. Tuterdasid tiba ja lendasid siis laiali. Aga!!! Selline elektrist süttimine kusjuures veel saab toimuda siiski alles ainult siis, kui käima on jäetud toide. Aga sel masinal minuteada sisemist generaatorit ei ole, vaid töötab välisel mingil veokal või selle järelhaakes oleval generaatoril. Ehk siis välisel toitel. 96L6 töötab koos stardialustega ja generaatoriga ühiselt kaabeldatuna tervikuna, saatja-ülekandes istub ainult 92L6 ja siis juba tema tegutseks oma generaatoriga..., aga see on 96L6, mis kindlasti oma sisemist toite generaatorit nii 100kW ei oma. Seepärast ongi ilmelik vaadata, kuidas just antenn sõidu pealt põlema läheb.... Kabiini tagaosa, see oleks teine jutt... Tagaosa saab juba šassi või mootori-ülekande poolest küll kärssama minna.Kapten Trumm kirjutas: ↑05 Mär, 2025 11:04 Asjalikumaks minnes, et mis taolise tulekahju põhjus oli? Vatid lasid tulise antenni alla? Või unustati antenn välja lülitada (kiirgas seal transpordiasendis edasi?![]()
No see on üsna ootuspärane mikrolainesaatja ees töllerdamise puhul.