Re: Autotehnikateema
Postitatud: 17 Okt, 2024 20:30
Onu lasi Audiga kassi samal kombel ribadeks 

Äkki põhjapõdrad tulevad muidu tee peale soola lakkuma?davidsoniharald kirjutas: ↑17 Okt, 2024 22:22
Küsimus suurele ringile: Miks Lapimaal teid ei soolata?
Nii on jah. Neid niigi kõik kohad täis, siis ei oleks vist teel vaba kohta ka enam. Muide igal põhjapõdral on omanik ja küsimus "mitu põhjapõtra sul on?" on sama viisakas, kui küsida, palju sul pangaarvel raha on.Manurhin kirjutas: ↑17 Okt, 2024 22:29Äkki põhjapõdrad tulevad muidu tee peale soola lakkuma?davidsoniharald kirjutas: ↑17 Okt, 2024 22:22
Küsimus suurele ringile: Miks Lapimaal teid ei soolata?
Kunagi sattus näppu üks ilmastiku meelevallas olnud karpa, ujukikambris olev vesi oli korduvalt külmudes ujukit veidi väiksemaks kujundanud ja selle käigus mõne läbipääsu tekitanud. Originaalilähedase kuju sai suruõhuga ja augud jootsin ka enamuses kinni, kuid viimase augu jootmisel puhus Pätu stabiilselt tina minema. Kui mulle kohale jõudis, et kolvi soojus paisutab ujukis õhku, siis soojendasin kogu kremplit fööniga, aga ikka sama lugu, vist sai sooja liiga vähe. Seda auku ma kinni ei saanudki, õnneks leidsin poe, kus vastavat kraami müüdi ja uus ujuk läks sisse.Akf Manurhin kirjutas: ↑18 Okt, 2024 0:51 ...Selle täisläinud ujuki keetsin ka kodus tühjaks, ilusasti oli näha, kust mullikesed tulid, sai see auk kinni joodetud ja omakorda tagavaraujukiks pandud...
Üks pisike auk oli, korraks kolviga sutsti tina peale (enne kergelt liivapaberiga üle ja natuke jootevedelikku peale) ja korras ta oligi. Tegelikult, ega polegi proovinud, pole vajadust olnudVäino kirjutas: ↑18 Okt, 2024 8:10Kunagi sattus näppu üks ilmastiku meelevallas olnud karpa, ujukikambris olev vesi oli korduvalt külmudes ujukit veidi väiksemaks kujundanud ja selle käigus mõne läbipääsu tekitanud. Originaalilähedase kuju sai suruõhuga ja augud jootsin ka enamuses kinni, kuid viimase augu jootmisel puhus Pätu stabiilselt tina minema. Kui mulle kohale jõudis, et kolvi soojus paisutab ujukis õhku, siis soojendasin kogu kremplit fööniga, aga ikka sama lugu, vist sai sooja liiga vähe. Seda auku ma kinni ei saanudki, õnneks leidsin poe, kus vastavat kraami müüdi ja uus ujuk läks sisse.Akf Manurhin kirjutas: ↑18 Okt, 2024 0:51 ...Selle täisläinud ujuki keetsin ka kodus tühjaks, ilusasti oli näha, kust mullikesed tulid, sai see auk kinni joodetud ja omakorda tagavaraujukiks pandud...
Kas Sul ei tekkinud sellist probleemi ja kui oli, siis kuidas lahendasid?
Märg lapp abiks. Kohe tinale pannes, ei lähe see enam kuhugi.Väino kirjutas: ↑18 Okt, 2024 8:10 ... kolvi soojus paisutab ujukis õhku, siis soojendasin kogu kremplit fööniga, aga ikka sama lugu, vist sai sooja liiga vähe.
Seda auku ma kinni ei saanudki, õnneks leidsin poe, kus vastavat kraami müüdi ja uus ujuk läks sisse.
Kas Sul ei tekkinud sellist probleemi ja kui oli, siis kuidas lahendasid?
Minu esimene oma auto oli üks esimestest 2102-st - poldipeadel olid ilusasti FIAT peal! Loomuklikult olin 3 või 4 omanik...
Taoliste külmakraadidega nagu Lapimaal igapäevaselt on, ka meil muide ei soolata. Ja põhjapõtru meil pole, tavalisi põtru pole nähtud teesoola lakkumas.Manurhin kirjutas: ↑17 Okt, 2024 22:29Äkki põhjapõdrad tulevad muidu tee peale soola lakkuma?davidsoniharald kirjutas: ↑17 Okt, 2024 22:22
Küsimus suurele ringile: Miks Lapimaal teid ei soolata?
Selleks oli igas autobaasis laos vastav materjal olemas - tõsi, eraomanik pidi leidma tee selle althõlma kätte saamiseks. Muidu ei oleks hakkama saanud - NSVL autopark sõitis kuni Kamazide massilise tulekuni bensiiniküttel veokitel.mart2 kirjutas: ↑18 Okt, 2024 10:23Minu esimene oma auto oli üks esimestest 2102-st - poldipeadel olid ilusasti FIAT peal! Loomuklikult olin 3 või 4 omanik...![]()
Mul oli alaliselt kaasas suur tükk laua vakstut, kust aeg-ajal sai jälle uus tükk lõigatud kütusepumba membraaniks. Originaalid olid eriti defitsiitsed (loe - võimatu saada) ning asi oli lõpuks nii käpas, et membraani vahetus teeservas oli tehtud 10-15 minutiga.
![]()