http://www.youtube.com/watch?v=sAm0PpuT ... re=related
aga vot hirmsasti tahaks näha, kuidas 66 või 469 seda järgi teeb

http://www.youtube.com/watch?v=sBj4BdpF ... re=related
Kuni apogeeni on kõik ilus, trajektoori teist poolt võib vast nimetada terminiga "hard landing".mx77 kirjutas: aga vot hirmsasti tahaks näha, kuidas 66 või 469 seda järgi teeb
http://www.youtube.com/watch?v=sBj4BdpF ... re=related
Ega ei imestagi, et selliste segaste liikumist IED-dega piirata üritatakse.mida sa sellest hummerist ikka välja vahid kui niimoodi sõita saab:
http://www.youtube.com/watch?v=sAm0PpuT ... re=related
Kogu minu lugupidamise juures, Denis23, aga palun ära muiga. See pildil olnud auto (v.a 1957) on minu oma, samuti on mul Zil 157 (v.a 1967) ja ma võin päris kindlalt öelda, et Volvo läbivus on parem, Volvol on palju rohkem jõudu ja Volvo võtab sealjuures peaaegu poole vähem kütust.denis23 kirjutas: Jah, Volvo TL22 ja 31 on väga head maastikuautod. Stude ja GMC on olnud Uralite ja ZIL-131/157 eelkäiad, ehk siis tuleb suure lugupidamisega neisse suhelda, kuid jutt, et need on isegi ZIL-157ga võrdsed paneb muigama. Kindlasti mitte!
Jah, deniska, peamise kasutaja armees on need autod väga heas korrasdenis23 kirjutas: Praktika on see, et kui teil kaitseliidul on enamus autodest (vaevu)liikuvad rondid, millel ei suudeta ka elementaarset hooldust/remonti tagada (selline mulje mul paraku, trummikene, jäi peale mõnda maleva külastamist ja peale mõnda autot uurimist), siis ei ole mõtet seda tootjat poriga loopida.
Oot oot, mind paneb muigama väide et GMC/Stude on maastikul paremad kui URAL/ZIL. See et TGB11/12 või TL22/31, Valp, Pinzgauer jne on väga head autod, sellega ma olen nõus. Aga need ei ole NATO masinad.Kjen1 kirjutas:Kogu minu lugupidamise juures, Denis23, aga palun ära muiga. See pildil olnud auto (v.a 1957) on minu oma, samuti on mul Zil 157 (v.a 1967) ja ma võin päris kindlalt öelda, et Volvo läbivus on parem, Volvol on palju rohkem jõudu ja Volvo võtab sealjuures peaaegu poole vähem kütust.denis23 kirjutas: Jah, Volvo TL22 ja 31 on väga head maastikuautod. Stude ja GMC on olnud Uralite ja ZIL-131/157 eelkäiad, ehk siis tuleb suure lugupidamisega neisse suhelda, kuid jutt, et need on isegi ZIL-157ga võrdsed paneb muigama. Kindlasti mitte!
Maanteel 70-ga sõites on mõlemad ühtviisi hirmsad ja kurdistavad.
Roolivõimu ei ole kummalgi, aga Zil rool on raskem.
Gaz 66 ideoloogiliselt sarnane rootslane on näiteks Scania TGB30. Hakati 70-ndatel valmistama. Ehk siis 66 eakaaslane.
11l diiselmootor
automaatkast!
Lukustatavad sillad
Furgoon on köetav mootori jahutusvedelikuga
Juhitavus maanteel nagu sõiduautol, 90 võtab välja.
Aga tavaseades läbivuselt jääb off-roadiks kohandatud 66-le (kastita, pmj-d kaarrehvid) alla, kuna vajub lihtsalt maasse.
Peale muigamise muud argumenti ka on??? Palju on vedavaid rattaid Studel ja palju Uralil?? 10 vrs 6 on ikkagi päris määrav. Urali maastikuläbivus jääb 100 % 157 omale alla ning kuna 157 on ikkagi Stude pealt maha viksitud(tegelikult küll Zis-151, millest sai peale isakese surma Zil) ning nagu venelased isegi tunnistavad,Oot oot, mind paneb muigama väide et GMC/Stude on maastikul paremad kui URAL/ZIL
http://www.gruzovikpress.ru/article/his ... -12_40_37/Трехосный ЗИС-151, к великому огорчению его создателей, оказался много хуже "Студебеккера"
inimene ära lahmi ning vii endaga kursi. näiteks miks 6 ratta on parem kui 10, mis on 157 ja 151 erinevus, mis autost sai ZIL-151 maha viksitud, milline on Studebacker US6 originaalkummi mustri cameltoe omadused.Lemet kirjutas:Peale muigamise muud argumenti ka on??? Palju on vedavaid rattaid Studel ja palju Uralil?? 10 vrs 6 on ikkagi päris määrav. Urali maastikuläbivus jääb 100 % 157 omale alla ning kuna 157 on ikkagi Stude pealt maha viksitud(tegelikult küll Zis-151, millest sai peale isakese surma Zil) ning nagu venelased isegi tunnistavad,Oot oot, mind paneb muigama väide et GMC/Stude on maastikul paremad kui URAL/ZILhttp://www.gruzovikpress.ru/article/his ... -12_40_37/Трехосный ЗИС-151, к великому огорчению его создателей, оказался много хуже "Студебеккера"
siis ega suurt peale muigamise suurt üle jäägi.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline