
Sihi- ja eesmärgipäraselt kasutas saksmann järgmisi trofeelennukeid järgmistes üksustes:
Avia B-534 (3./JG 70 ; 3./JG 71 [1939-1940] ; DFS 230 (Staffel 1 - 10) der Luftwaffe ; Lennukoolides [A/B Schulen ; Jagdfliegerschulen] )
http://www.ww2.dk/air/transport/vk1.htm
B-17 (1./KG 200 ; 2./KG 200 ; 4./KG 200)
http://www.ww2.dk/air/kampf/kg200.htm
Dewoitine D.520C1 (JG 101; JG 103 ; JG 105)
Morane Saulnier MS 406 (JG 101; JG 103 ; JG 105)
http://www.ww2.dk/air/jagd/jg101.html
http://www.ww2.dk/air/jagd/jg103.html
http://www.ww2.dk/air/jagd/jg105.html
Fokker T VIIIW ( Küstenfliegergruppe 126 [1./SAGr 126 ; 3./SAGr 126] )
http://www.wlb-stuttgart.de/seekrieg/lw/see.htm
Samu ja teisigi trofeelennukitüüpe saksmannide kasutuses:
http://warbirdsresourcegroup.org/LRG/foreign.html
http://www.zweiter-weltkrieg-lexikon.de ... zeuge.html
Kõikjalt jääb kõlama, et vene lennukeid ei kasutatud nende tehnilise mittevastavuse ja halva kvaliteedi tõttu.
"Mittesihipärase" trofeelennudusega tegeles 2./Versuchsverband Ob.d.L. "Zirkus Rosarius"
http://en.wikipedia.org/wiki/Zirkus_Rosarius