E. Puusepa Pe-8

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
toomas tyrk
Site Admin
Postitusi: 5706
Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
Kontakt:

Postitus Postitas toomas tyrk »

http://www.kalmistud.ee
Metsakalmistu kv5 4020 Puusepp Endel 23.01.1996
Minge ja kontrollige :wink:
gans
Liige
Postitusi: 232
Liitunud: 22 Nov, 2005 20:09
Kontakt:

Postitus Postitas gans »

Sattusin täna sinna kanti, kv5 on pooltühi ja seal teda küll pole. Selle eest on seal kõrval juttu Tammelehtedega Rüütliristist :wink: :roll:
metsapoole
Liige
Postitusi: 315
Liitunud: 16 Apr, 2012 17:31
Kontakt:

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas metsapoole »

Militaarsportlikust huvist sai üles otsitud Puuseppa Pe-8(Tb-7) ja algajale nagu ma olen avastamis
kuhjaga.Näiteks"metsasarv" v-keps kahele kolvile.....
Kahjuks mootori m40f pilti google maailmast ei leidnud aga m40 on vist sarnane.
Manused
puuseppa lennuk 1 027.jpg
puuseppa lennuk 1 026.jpg
02.jpg
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas Kapten Trumm »

vau, milline tükine insenerikunsti.....
ja veel töötav vene turbomootor, mis kestis Berliinini ja tagas... (mitte küll kõigil) 8)
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2292
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas Soobel »

Ja praegu sõidab GoGrupi superrong kahe sarnase mootori jõul Piiteri vahet. Hommikul depoost tulles korraldab Pärnu mnt viadukti kandis gaasirünnaku ühes suitsukattega, pärast reisi toimub öine reanimatsioon depoos, kui see ei õnnestu, keeratakse tagavara mootorvagunit läbi Kopli kolmnurga ringi jne. Elevust kui palju.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Pildil näib olevat veel järjestikune turbosüsteem, kus esimene puhub tagumisele (et viimane kokkuvõttes suuremat trukki annaks).
Mootor näib olevat kahetaktiline (plokikaane väike kõrgus).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas mx77 »

Kapten Trumm kirjutas:Pildil näib olevat veel järjestikune turbosüsteem, kus esimene puhub tagumisele (et viimane kokkuvõttes suuremat trukki annaks).
Mootor näib olevat kahetaktiline (plokikaane väike kõrgus).
Nii keeruliseks pole ka vaja asja mõelda :).
Kui hoolega vaadta, siis parempoolse turbo juures on kolmik ja vasakpoolsele turbo juurest tuleb sisselaskollektor parepoolse turbo tagant.
Kahetaktiline ei tohiks ta olla, selleks on väljalaskekollektorid liiga kõrgel. 2 taktilistel on need asjad ikka nii madalal kui saab, muidu jääbe effektiivne töötakt lühikeseks. Tõukurvarrastega mootori pea ei olegi kõrge.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas Lemet »

АЧ-30, mida Pe-8 kasutati, oli neljataktiline diisel.

http://files.school-collection.edu.ru/d ... B-opis.htm
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Pea on sellistel mootoritel ikka madal mitte tõukurvarraste, vaid otse klappe käitavate (4 tk per silinder) kahe nukkvõlli tõttu. :)
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas mx77 »

Kapten Trumm kirjutas:Pea on sellistel mootoritel ikka madal mitte tõukurvarraste, vaid otse klappe käitavate (4 tk per silinder) kahe nukkvõlli tõttu. :)
Ise ka usud mida kirjutad? See mida sa kirjeldad on kõige kõrgema ehitusega silindripea üldse, mida leida võib.
Pilt
võrdluseks
Pilt
või veel parem võrdlus
Pilt
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2292
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas Soobel »

Vähemalt DR1A mootori M756B silindripea eriti kõrgusega ei hiilga. Õieti on sel käkil monoblokid, kus silinder ja pea ühes tükis. Nukkvõllid jah üleval ja ajamihammasrattad väiksed, jõud neile tuli vist üles risti väntvõlli võllikesega koonushammasrataste kaudu.
Pilt
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas EOD »

mx77 kirjutas: Kahetaktiline ei tohiks ta olla, selleks on väljalaskekollektorid liiga kõrgel. 2 taktilistel on need asjad ikka nii madalal kui saab, muidu jääbe effektiivne töötakt lühikeseks. Tõukurvarrastega mootori pea ei olegi kõrge.
GMC kahetaktilisel diislil (kahetaktilistel MAZ ja KrAZ autodel ning generaatoritel kasutatud mootorid JaAZ-204 ning -206 olid selle koopiad) on kaks väljalaskeklappi ning väljalaskekollektor plokikaane küljes..
Pilt
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas mx77 »

ok, õigus jahh, disla ju ei vaja segu tekitamist.
aga siis peab läbipuhkeks ikka ülaadimine kohustuslik olema?
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Kahetaktilised dislad ongi üldiselt ülelaadimisega, vene veoautodel (vanad MAZ-id näiteks) kasutati selleks mehhaanilist labakompressorit (kus pumpav element on 2 8-kujulist laba).
Kui on läbipuhe ülelaadimise abil, siis mõistagi on väljalaskeklapid kohustuslikud.
Ise ka usud mida kirjutad? See mida sa kirjeldad on kõige kõrgema ehitusega silindripea üldse, mida leida võib.
Võta need tõukurid sealt vahelt ära ja vaata palju madalamaks muutub.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E. Puusepa Pe-8

Postitus Postitas EOD »

Kapten Trumm kirjutas:Kui on läbipuhe ülelaadimise abil, siis mõistagi on väljalaskeklapid kohustuslikud.
Ei pruugi olla. Näiteks DKW Sonderklasse/Schwebeklasse mootoril oli laadimine kolbkompressoriga, kuid klappe pole.
Pilt
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline