Minge ja kontrolligeMetsakalmistu kv5 4020 Puusepp Endel 23.01.1996

Nii keeruliseks pole ka vaja asja mõeldaKapten Trumm kirjutas:Pildil näib olevat veel järjestikune turbosüsteem, kus esimene puhub tagumisele (et viimane kokkuvõttes suuremat trukki annaks).
Mootor näib olevat kahetaktiline (plokikaane väike kõrgus).
Ise ka usud mida kirjutad? See mida sa kirjeldad on kõige kõrgema ehitusega silindripea üldse, mida leida võib.Kapten Trumm kirjutas:Pea on sellistel mootoritel ikka madal mitte tõukurvarraste, vaid otse klappe käitavate (4 tk per silinder) kahe nukkvõlli tõttu.
GMC kahetaktilisel diislil (kahetaktilistel MAZ ja KrAZ autodel ning generaatoritel kasutatud mootorid JaAZ-204 ning -206 olid selle koopiad) on kaks väljalaskeklappi ning väljalaskekollektor plokikaane küljes..mx77 kirjutas: Kahetaktiline ei tohiks ta olla, selleks on väljalaskekollektorid liiga kõrgel. 2 taktilistel on need asjad ikka nii madalal kui saab, muidu jääbe effektiivne töötakt lühikeseks. Tõukurvarrastega mootori pea ei olegi kõrge.
Võta need tõukurid sealt vahelt ära ja vaata palju madalamaks muutub.Ise ka usud mida kirjutad? See mida sa kirjeldad on kõige kõrgema ehitusega silindripea üldse, mida leida võib.
Ei pruugi olla. Näiteks DKW Sonderklasse/Schwebeklasse mootoril oli laadimine kolbkompressoriga, kuid klappe pole.Kapten Trumm kirjutas:Kui on läbipuhe ülelaadimise abil, siis mõistagi on väljalaskeklapid kohustuslikud.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline