parkija kirjutas:On minulgi m2141 mosse mootoriga sõiduk olnud , tavaline tehasekorras , kiiruse 140 sai sisse neljanda käiguga ja allamäge , viies käik tagantuulega suutis sellist kiirust hoida , väiksemgi tõus mäkke viis kiiruse alla . Samas ühel tuttaval oli VAZ mootoriga 2141 , see ajas " kellapeale " 160km/ h . Aga auto ise : rool aeglane , koostekvaliteet nigel , midagi positiivset justkui ei meenu , aa , on küll , kütusekulu võrreldes GAZ 24 ga oli tähelepandavalt väiksem.
Oli kunagi vanemate peres nii 2109 kui 2141, esimene 1,3 ja teine 06 mootoriga.
Pere- ja tarbeauto mätta otsast oli 2141 selgelt parem, kui talle jätkunuks ka Lada ehituskvaliteeti ja natuke parem mootor, siis valik oleks selgelt mosse.
Samara on ikka auto, kus esiistmel tunneb end mugavalt 175 cm/75 kg ja taga 160 cm/60 kg inimene, st keskmisele eestimaalasele number väiksevõitu.
2141 juhikoht jääb ruumilt alla üksnes Volgale. Ökonoomsuses neil üllatuslikult suurt vahet polnud, keskmiselt 7 liitrit sajale said kõik sõidud väljaspool talve tehtud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.