52. leht 93-st
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 10 Nov, 2017 19:10
Postitas Gideonic
mart2 kirjutas:Sakslased ei ole kunagi pidanud tuumarelva kasutamist oma sõjaväe poolt mõeldavaks.
Nii et pole argument.
Mesasja?
Misasi see siis terve külma sõja jooksul oli?
The only German nuclear base is located in Büchel Air Base, near the border with Luxembourg. The base has 11 Protective Aircraft Shelters (PAS) equipped with WS3 Vaults for storage of nuclear weapons (maximum capacity of 44). There are 20 B61 nuclear bombs stored on the base for delivery by German PA-200 Tornado IDS bombers of the JaBoG 33 squadron. By 2015 Germany's Tornado IDS aircraft were due to be retired, and it is unclear what nuclear sharing role, if any, Germany will then retain.[3]
Saksamaal on praegu see külma sõja jäänuk, tuumarelvade jagamine, arutluse all küll, ja võimalik tõesti, et loobutakse (sakslaste jaburat patsifismi arvestades vägagi võimalik). Aga millel põhineb väide, et saklased ei plaaninud neid kunagi tegelikult kasutada? (ja kulutasid/kulutavad kogu Tornadodega integreerimise ja kohapeal hoiustamise raha lihtsalt pulli pärast)
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 10 Nov, 2017 19:18
Postitas Lemet
mart2 kirjutas:Sakslased ei ole kunagi pidanud tuumarelva kasutamist oma sõjaväe poolt mõeldavaks.
Nii et pole argument.
Isegi kui see ka nii on(milles ma kõvasti kahtlen, sest külma sõja aegadel oleks kasutatud kõiki vahendeid), siis usutavasti on praeguste arengute jätkudes Saksamas oma tuumarelv paari lähema aasta küsimus.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 11 Nov, 2017 12:01
Postitas mart2
Gideonic kirjutas:mart2 kirjutas:Sakslased ei ole kunagi pidanud tuumarelva kasutamist oma sõjaväe poolt mõeldavaks.
Nii et pole argument.
Mesasja?
Misasi see siis terve külma sõja jooksul oli?
The only German nuclear base is located in Büchel Air Base, near the border with Luxembourg. The base has 11 Protective Aircraft Shelters (PAS) equipped with WS3 Vaults for storage of nuclear weapons (maximum capacity of 44). There are 20 B61 nuclear bombs stored on the base for delivery by German PA-200 Tornado IDS bombers of the JaBoG 33 squadron. By 2015 Germany's Tornado IDS aircraft were due to be retired, and it is unclear what nuclear sharing role, if any, Germany will then retain.[3]
Saksamaal on praegu see külma sõja jäänuk, tuumarelvade jagamine, arutluse all küll, ja võimalik tõesti, et loobutakse (sakslaste jaburat patsifismi arvestades vägagi võimalik). Aga millel põhineb väide, et saklased ei plaaninud neid kunagi tegelikult kasutada? (ja kulutasid/kulutavad kogu Tornadodega integreerimise ja kohapeal hoiustamise raha lihtsalt pulli pärast)
Jutt põhineb konkreetsetest kontaktidest Saksa sõjaväelastega.
Jah, Saksamaal oli
US tuumamoon ja NATO arvestas
võimalusega kaasata kõiki liikmeid, kuid sisemised Bundeswehri reeglid (nende väidetel) välistasid selle. Tuumasõja korral võib-olla oleks see muudetud, kuid tagantjärele oletamine on mõttetu. Nii palju, kui mina sakslastega olen kokku puutunud, olid nad selle vastu. (
aga ega ma igat sakslast ka ei tunne)
Ametlikult on tuumarelva kasutamise (ja isegi planeerimisel osalemise) välistanud Taani. See oli nende siseriiklik piirang STANAG 2014 ratifitseerimisel.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 17 Nov, 2017 15:41
Postitas Tux
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 06 Dets, 2017 16:41
Postitas Gideonic
Iisraeli 9 lennukit on saavutanud (esmase) lahingvalmidusse:
http://www.iaf.org.il/4467-49791-en/IAF.aspx
Following a series of tests and fitness examinations, the aircraft was found fit for operational activity. “The inspection examined missions and scenarios that include all of the operational elements required to fly the ‘Adir’, from the ground to the air”, shared Lt. Col. Yotam, Commander of the 140th (“Golden Eagle”) Squadron, which operates the “Adir”. “I am confident in the division’s capability to reach operational preparedness and feel that the pressure is positive and healthy”.
...
The IAF’s standpoint, to adapt itself to the fifth generation instead of adapting the “Adir” to the IAF, posed a new challenge every day. “The main theme that characterized the past year was learning. Every day in the past year ended with a debriefing in which we learned something new: about the aircraft, about its systems, operation and maintenance”, shared Maj. D, Deputy Commander of the 140th Squadron.
...
Lt. Col. Yotam. “We haven’t stopped learning thinking and developing upon being declared operational. The establishment of the division doesn’t end with this inspection, it just begins. Will the ‘Adir’ participate in the next military campaign? I have no doubt. An aircraft like this brings capabilities to the IAF that it didn’t have before; it is an important strategic asset”.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 06 Dets, 2017 18:00
Postitas Kapten Trumm
nimetu kirjutas:Jah, Eurofighter on teine võimalus. Kuigi ma kardan, et kui uusi kavatsetakse hankida, siis tüki hind läheb F-35st soolasemaks. Muidugi sakslastel on ka oma tööstus mängus, seega poliitiliselt on jälle sobivam. Kolmas variant oleks olemasolevaid Eurofightereid brittide eeskujul mitmeotstarbelisteks aretada. Vägagi võimalik, et kui raha ei anta uute jaoks, siis nii tehaksegi.
Saksamaa oleks F-35 jaoks tegelikult päris suur võit. Praegu on igatahes väga huvitav asjade käiku jälgida. On selge, et F-35st ikkagi ei saa see läbikukkunud projekt, millest paljud kirevad.
Eurofighteri programm vaevles veel üsna hiljuti selle käes, et partnerid muudkui vähendasid oma tellimusi.
Kahtlane, et nii lõdvalt nüüd platvormi vahetatakse.
Sakslastel ei näi 1 ring taga eriline probleem olevat, lasid nad veel üsna hiljuti ringi kolmanda generatsiooni F-4ga, asi siis 4,5 gen EF-ga F-35 vahel ringi lasta.
USA-s õppustel F-15 ja F-16 vastu esineti edukalt (kaotused olid samad, mis ameeriklastel).
Vargsus muutub kriitiliseks siis, kui venelane varglennukeid kasutama hakkab.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 06 Dets, 2017 18:16
Postitas Würger 190G
Sakslastel ei näi 1 ring taga eriline probleem olevat, lasid nad veel üsna hiljuti ringi kolmanda generatsiooni F-4ga, asi siis 4,5 gen EF-ga F-35 vahel ringi lasta. Tõsiselt? Oli neil peale F-4F muid Phantomi variante?
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 21 Dets, 2017 16:32
Postitas nimetu
Korealased kavatsevad paarkümmend F-35 juurde osta:
http://www.janes.com/article/76587/sout ... onal-f-35s
Paistab, et ollakse rahul sellega mis saadakse.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 24 Dets, 2017 23:56
Postitas Tux
https://www.youtube.com/watch?v=uo124WRR9-E
https://www.youtube.com/watch?v=bE2D3G-ogLs
Hetkel arutatakse netis küsimust, et kas Süüria S200 lasi alla ühe Iisraeli F35 või mitte.
Mõlemad pooled väidavad, et toimus kontakt, mis näitab seda, et S200 suutis siiski F35 avastada, samas pole Süürial ette näidata lennuki rususid, seega korralikult pihta ikkagi ei saadud. Elame-näeme kellel on õigus.
S200 iseloomustus huvilistele
http://www.ausairpower.net/APA-S-200VE-Vega.html
ja teadaolevad uuendused
http://www.ausairpower.net/APA-Legacy-SAM-Upgrades.html
Kes tahab pühade ajal ise S200 laskmist harjutada, sellele on ka tasuta simulaator
https://sites.google.com/site/samsimulator1972/
Häid pühi!
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 25 Dets, 2017 1:19
Postitas maksipoiss
Tux kirjutas:
Mõlemad pooled väidavad, et toimus kontakt, mis näitab seda, et S200 suutis siiski F35 avastada
!
Unustasid selle Lüneburgi läätse külge?

Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 25 Dets, 2017 12:09
Postitas Kapten Trumm
Vanakooli (segamisele hästi alluvate) radarisüsteemidega on selle avastamine tõenäolisem kui moodsaga (kus selle nõrga peegelduse loeb arvuti vaikimisi häireks ja filtreerib välja). F-35 pole ju nähtamatu, vaid väikese peegelduspinnaga lennumasin. Kui õhuruum on muidu tühi ja kihutada palju energiat õhku (mida suure kaugusega S-200 puhul palju läheb), siis ühel hetkel ka vajalik peegeldus tuleb. Tõenäoliselt väiksel kaugusel radarist ja suurusega, mida tavaoludes operaator ei märkaks.
F-35 RCS on umbes sarnane F-117 omaga, sellise ju jugotiblad alla tulistada mingit moodi suutsid. Oli vaja palju vedamist ja oskusi, kuid järelikult polnud päris võimatu. Noh näiteks mingi vale liigutus piloodi poolt (F-117 puhul peeti selleks hetkeks pommiluukide avamist, mis kasvatasid lennuki RCS-i märgatavalt).
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 25 Dets, 2017 13:08
Postitas Lemet
Mõlemad pooled väidavad, et toimus kontakt, mis näitab seda, et S200 suutis siiski F35 avastada,
Kustotsast??? Juudid väidavad, et kontakst oli linnuga ja kaks nädalat varem, araablased vaid väidavad, et neil õnnestus tabada
Venelastele oleks muidugi see teema väga mokkamööda, aga mingeid tõendeid ikkagi tegelikuses pole.
sellise ju jugotiblad alla tulistada mingit moodi suutsid. Oli vaja palju vedamist ja oskusi, kuid järelikult polnud päris võimatu
Huvitav, kuidas siis seletada asjaolu, et suudeti pihta saada vaid kampaania alguses ja vaid ühele masinale. Tead ju suurepäraselt nii F-117 lahingulendude kui ka jugode kasutuses olnud õhutõrjekomplekside arvu. Oleks seal taga mingigi oskus või sihiteadlik tegevus, poleks tegu olnud vaid ühe F-117ga ja poleks need lennukid ka oma tegevust jätkanud. Pigem oli tegu lihtsalt lohakuse ja visuaalse avastamisega.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 25 Dets, 2017 13:17
Postitas Sekeldaja
Lemet kirjutas:Venelastele oleks muidugi see teema väga mokkamööda, aga mingeid tõendeid ikkagi tegelikuses pole.
sellise ju jugotiblad alla tulistada mingit moodi suutsid. Oli vaja palju vedamist ja oskusi, kuid järelikult polnud päris võimatu
Huvitav, kuidas siis seletada asjaolu, et suudeti pihta saada vaid kampaania alguses ja vaid ühele masinale. Tead ju suurepäraselt nii F-117 lahingulendude kui ka jugode kasutuses olnud õhutõrjekomplekside arvu. Oleks seal taga mingigi oskus või sihiteadlik tegevus, poleks tegu olnud vaid ühe F-117ga ja poleks need lennukid ka oma tegevust jätkanud. Pigem oli tegu lihtsalt lohakuse ja visuaalse avastamisega.
Selles võrrandis olid järgmised muutujad: S-200 süsteemi radari lainepikkuste väidetav reguleerimine serblaste poolt, NATO side pealtkuulamine ja seeläbi kursisolek F-117 väljalendude ja planeeritud marsruutidega ning ka mainitud signatuuri suurenemisega pommiluukide avamisel. Tõenäoliselt poleks juhtunut juhtunud kasvõi ühe komponendi puudumisel neist. Ehk erand kinnitamas reeglit.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 25 Dets, 2017 13:19
Postitas Lemet
Muideks, juudid teatasid oma F-35 (lennuki nimi on "Adir") kokkupõrkest lennukiga mäletamist mööda juba 11ndal kuupäeval, mitte 16ndal, nagu videos väidetud.
http://www.kan.org.il/item/?itemId=23623
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Postitatud: 25 Dets, 2017 13:35
Postitas Roamless