
Igatahes väga hale vahelejäämine!
Ilmselt piinlik hetk ka Putinile ja nüüd otsib FSB süüdlasi. Muuhulgas tassiti ülekuulamisele Siemensilt turbiinid ostnud firma pealik. Kahtlustatakse riigisaladuse lekitamist.Peavoolumeedia kirjutas:Kui Putin koos Siemensiga (USA vastuseisule vilistades) Iraanile Bushehri tuumajaama ehitas siis lasti käiku ju stuxnet, mis sealsed Siemensi tsentrifuugid pekki keerasid. Loodame, et need valged küberjõud nüüd ka need Siemensi Krimmi turbiinid maha võtavad.![]()
Igatahes väga hale vahelejäämine!
Ei tasu kirjareostaja kombineerimisse ära uppuda ehk siis pealkiri on desorienteeriv nagu ikka. Trump ei öelnud muud, kui et keegi võis seda mainida.Kriku kirjutas:Trump otsustas ümber: võisin kohtumisest venelastega siiski teada. Uus karikakramäng: teadsin, ei teadnud...
Selle mainimisega on see asi,et kohtumise hetkel oli Trump juba ametlik kanditaat ja tema meeskonnale kehtis seadusepügal,mis keelas sellised kohtumised.Kohtumise keeld ei lasunud endisel kampaania juhil Malofortil,kes oli seal seega eraisik,mistõttu teda nagu vangla ei ähvarda.Küll aga võib vangi sattuda Trumpi vanem poeg ja kulla väimees.Rügaja kirjutas:Ei tasu kirjareostaja kombineerimisse ära uppuda ehk siis pealkiri on desorienteeriv nagu ikka. Trump ei öelnud muud, kui et keegi võis seda mainida.Kriku kirjutas:Trump otsustas ümber: võisin kohtumisest venelastega siiski teada. Uus karikakramäng: teadsin, ei teadnud...
https://twitter.com/RFERL/status/886556160127533058On the bread line in Russia: "Don't push. I've told you a hundred times, a million times. I'll give everyone coupons."
Piinlik ja Putin ei kõlba ühte lausesse panna, sest see tüüp pole juba ammu (kui üldse) piinlikust tundnud enda sigaduste pärast.Jura kirjutas:Ilmselt piinlik hetk ka Putinile ja nüüd otsib FSB süüdlasi. Muuhulgas tassiti ülekuulamisele Siemensilt turbiinid ostnud firma pealik. Kahtlustatakse riigisaladuse lekitamist.
http://www.bbc.com/russian/news-40602759
Täielik ajuhälvitsism, mul ei ole muid sõnunimetu kirjutas:Riigifirmalised tegelevad absoluutse idiootsusega:
http://www.err.ee/607824/riigifirma-evr ... enditurule
![]()
Postimeest konsulteerinud asjatundjad avalikustasid, et EVR Cargo enda analüüs tuvastas mitu riski. Näiteks võib juhtuda, et Venemaa otsustab vanad vagunid, mis veel hävitatud pole, uuesti raudteele lubada. Kuigi Ukraina tehased on Venemaa jaoks suletud, võib suurim vedaja Venemaa Raudteed (RŽD) leida viisi puuduolevad vagunid kiiresti hankida.
Kui rendihind langeb alla äriplaanis ette nähtud madalaima piiri ka mõnel muul põhjusel, võib EVR Cargo sattuda laenu teenindamisega raskustesse. Kindla põntsu kogu plaanile paneks aga niihästi rubla devalveerimine kui ka poliitiline otsus, mis jätaks vagunid rakendust leidmata mõneks ajas Venemaale lõksu.
"Postimehe" artiklis on juttu, et nii Tõniste kui Simson nõudnuvat erakapitali kaasamist, aga pole öeldud, mis ulatuses.Kriitikute põhilist hirmu – nagu võiks vagunite rendihind kolinal alla tulla – [EVR Cargo juht Raul] Toomsalu ei jaga. Prognoosid ennustavad Venemaale paremat majanduskasvu. Mitmed lääne firmad olevat turule tagasi pöördunud. «Järgmise seitsme aasta jooksul me ei näe, et nõudlus võiks järsult langeda,» märkis juhatuse esimees.
Toomsalu sõnul ootab EVR Cargo tehingust kõrget tootlust: umbes 3,3 miljonit eurot renditulu aastas. «Kui riigifirmadelt oodatakse investeeringute pealt kümneprotsendilist tootlust, siis meie ületame seda ikka mitu-mitu korda.»
Kui aga Venemaal peaks tõesti midagi juhtuma, siis on EVR Cargol Toomsalu sõnul väljumistee olemas: «Toome vagunid tagasi Eestisse, kuna siin võib neid nagunii tarvis minna.»
Jah, lihtne on öelda, et on rublarisk ja poliitilised riskid. Aga meil on eurolepingud, mida sõlmime Vene firmade Euroopa Liidu süsteemis toimetavate tütarfirmadega. Niisamuti pole me veel otsustanud Venemaale tütarfirma loomist. Võib-olla ei lähe meil seda vajagi, see oleneb, kes meie lõppkliendiks jäävad.
Meil on juba praegu 1000 vagunit rendile antud, enamus neist sõidab Venemaal. Minu üks esimesi eesmärke Cargosse tööle tulles oli seisvad vagunid tööle panna. Järgmistel aastatel läheb meil endalgi 500 vagunit vaja, nii et tööta ei jää uued [laenuga ostetud] vagunid kindlasti mitte.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline