Fookuse teema on neil kõigil lahendatud, teisti ei saakski. Lähitulel tuleb lahendada ka valguslaik, ka sellega on ok. Nagu ennist ka ütlesin, et omaduste suhtes võiks siis sõna võtta, kui ka ise proovinud ja/ või hästi kursis. Kui oled sõitnud autoga, milles lähituledes nn tänavalegaalne ja kaugtuledes veel veidi kangem asi, siis tagasi standardi peale lihtsalt keegi ei lähe. Ja kui ülevaatusel korraks kiusatakse, siis käivad tavalised lambid korra sees ära ja rohkem sinna ülevaatuspunkti ei minda. Ülevaatajad on sellega püsti hädas, kui neile öeldakse otse, mul on 10 autot ja sõpradel ka palju ja rohkem meil sinu majja asja ei ole. Sellega seoses mõned rohkem tulesid ei kontrolligi kui et lähitule kõrgus korras, põlevad, midagi ei kriiska ja aidaa. Ehk tankis mis tankis. Mulle on 1 ülevaataja öelnud, et sul on masinal (jutt teisest masinast) sellised tuled, mis mu hallist välja veeremise järel hakkavad elama täiesti oma elu- mis mõtet nende kontrollil üldse on peale selle, et töötavad.
1 lambi promojutt, osalt reklaamloba, mida võiks proovida välja jätta.
https://www.osram.com/ecat/NIGHT%20BREA ... 131/#tools
Osramil on neil lampidel karbis kaasas koguni kleepsud, et streetlegal,

.
Kuid viide oli huvitav, tänud.
Ahjaa, igaks juhuks meenutuseks, et omal ajal oli Osram ksenoonlampide vallas pioneeriks. Ka siis oli nendega autobürokraatiaga paras ragistamine, lisaks mõeldi neile välja kohustuslikud survepesurid, millest essugi tolku ei olnud, vaid raiskasid pesulahust ja automaatne kõrgusregulaator.
Tänapäevastel LED- tuledel on pesurite kohustus jälle unustatud (kui just ise ei tellinud juurde).
Pikemat juttu ei taha kirjutada, lõpetan sellega, et teed on juba täis masinaid, mille tuled võiksid meie TrA "keeniustel" põhjustada enneaegse surma läbi ajulühise, kui peaksid neid hakkama liiklusse lubama.
https://youtu.be/Zur2KcBOUf4?t=66