579. leht 666-st
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 06 Mai, 2025 19:16
Postitas vanahalb
parkija kirjutas: ↑06 Mai, 2025 16:30
Õpetage vahelduseks , kuidas vabaneda autos olevast lõhnakuuselebrast , lõhnakuuse viskasin minema , lebra on alles .
Lebrade eemaldamiseks võib tänapäeval proovida osonaatorit.
Või vanakoolimeetod - 1990-ndatel liikusid legendid võileivaraha eest saadavast Vaz 2109- test millel polegi muud viga kui keegi on sisse ära surnud ja salong haiseb nagu hautataks pidalitõbist. Kaasnev legend oli et tuleb minna saekaatrisse ja auto laeni värsket saepuru täis lüüa. Siis las seisab ja see imab kõik endasse.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 06 Mai, 2025 20:25
Postitas parkija
Õhu ionisaatoriga proovisin , lebra justkui muutus "lahjemaks" , ühe lebra asendamine teise lebraga kaptenihärra soovituse kohaselt ...
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 06 Mai, 2025 20:28
Postitas Tegelane5
OLAVI kirjutas: ↑06 Mai, 2025 15:45
/---/
Näiteks eelmainitud Ecotronic karbussi seadistamise juhendmaterjalid olid 20 A4 lehel.
Aga suurem probleem, et miks Ecotronicud ruttu lammutusse jõudsid oli see, et varuosana ei olnud võimalik isegi (plastist) ujukit ega ujuki nõelkappi saada ja selle asemel pakuti tervet karpat, mis maksis auto enda hinda.
Kui kummalgi lõõril on oma ujukikamber ja kui ühes neist ei ole nivoo õige, siis ei saagi karpat normaalselt tööle.
Siiani peaks saama? Hind on iseasi
025 129 391a ujuk
https://www.werk34.de/de/schwimmer-mit- ... 391-a.html
Ning ainuomaselt Ecotronicu "jurakas"
050 129 082 a
https://www.werk34.de/en/throttle-valve ... 082-a.html
224 euri
Arvestades neid hindu ja ülejäänud karburaator vajab nagunii häälestamist ning on üldse kulunud, siis mõistlikum on tõesti uus karburaator. Selliste hindadega ei ole vahet kas öeldakse et jupid pole saadaval või nende hind, nagunii tehingut ei toimu.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 06 Mai, 2025 22:34
Postitas vanahalb
Eee... osonaatoriga,. Ionisaator on nõrkadele

Re: Autotehnikateema
Postitatud: 06 Mai, 2025 22:39
Postitas OLAVI
parkija kirjutas: ↑06 Mai, 2025 20:25
Õhu
ionisaatoriga proovisin , lebra justkui muutus "lahjemaks" , ühe lebra asendamine teise lebraga kaptenihärra soovituse kohaselt ...
Kas mõne sellise
osonaatoriga proovitud?
https://www.motonet.ee/tooteruhmad/elek ... 8b38138632
Osoneerimisega saab ehitistest, autodest, paatidest, haagissuvilatest, saunadest jms objektidelt eemaldada ebameeldivaid lõhnu ja umbsust ning objekte desinfitseerida.
Osoon mõjub orgaanilistele lõhnadele ning hävitab baktereid ja viirusi.
NB! On soovitatav ruumide osoneerimisjärgse kasutuselevõtuga oodata 24 tundi.
Käsitletud ruumidesse ei tohi osoneerimise järel 40 minutit minna.
Ruume tuleb osoneerimisjärgse ooteaja lõppedes tuulutada.
Kasuta vaid tühjades ruumides.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 06 Mai, 2025 23:04
Postitas OLAVI
Tegelane5 kirjutas: ↑06 Mai, 2025 20:28
OLAVI kirjutas: ↑06 Mai, 2025 15:45
/---/
Näiteks eelmainitud Ecotronic karbussi seadistamise juhendmaterjalid olid 20 A4 lehel.
Aga suurem probleem, et miks Ecotronicud ruttu lammutusse jõudsid oli see, et varuosana ei olnud võimalik isegi (plastist) ujukit ega ujuki nõelkappi saada ja selle asemel pakuti tervet karpat, mis maksis auto enda hinda.
Kui kummalgi lõõril on oma ujukikamber ja kui ühes neist ei ole nivoo õige, siis ei saagi karpat normaalselt tööle.
Siiani peaks saama? Hind on iseasi
025 129 391a ujuk
https://www.werk34.de/de/schwimmer-mit- ... 391-a.html ...
Siin on ainult ujuk ja nõel aga komplektne nõelklapp koosneb klapinõelast ja klapipesast, mis Ecotronicul oli korpusesse pressitud.
80'ndatel küsiti kasutatud 4 lõõrilise horisontaal Weberi karpa eest sigullile 1500rbl.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 06 Mai, 2025 23:44
Postitas paadikapten
Kapten Trumm kirjutas: ↑05 Mai, 2025 13:24
Üks pilt neile koperatiividele, mis taamal.
Aga vaadake ka autode vähestust. Ütleme, et õhtul olnuks parkimiskohti lõdvalt valida. Mõne maja juures samas on täna seis, et töölt peale 18.00 autoga laekudes polegi vaba kohta.
Hullemgi veel. Annelinnas on majaesiseid, kuhu peale seda kellaaega autoga minnes (näiteks külla) ei ole ka ruumi ringipööramiseks. Pole ühtegi vaba parkimiskohta, mida saaks kasutada, ja vaba tee on kitsas. 10-15 nõksuga saab otsa ringi keeratud küll (4,2 m pikk Skoda, pole abistavaid andureid ega kaameraid), aga see on tüütu ja lihtsam on 100 meetrit tagurpidi välja roomata. Ja siis polegi muud, kui tuleb auto jätta kaugemale.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 07 Mai, 2025 7:17
Postitas AMvA
OLAVI kirjutas: ↑06 Mai, 2025 23:04
Tegelane5 kirjutas: ↑06 Mai, 2025 20:28
OLAVI kirjutas: ↑06 Mai, 2025 15:45
/---/
Näiteks eelmainitud Ecotronic karbussi seadistamise juhendmaterjalid olid 20 A4 lehel.
Aga suurem probleem, et miks Ecotronicud ruttu lammutusse jõudsid oli see, et varuosana ei olnud võimalik isegi (plastist) ujukit ega ujuki nõelkappi saada ja selle asemel pakuti tervet karpat, mis maksis auto enda hinda.
Kui kummalgi lõõril on oma ujukikamber ja kui ühes neist ei ole nivoo õige, siis ei saagi karpat normaalselt tööle.
Siiani peaks saama? Hind on iseasi
025 129 391a ujuk
https://www.werk34.de/de/schwimmer-mit- ... 391-a.html ...
Siin on ainult ujuk ja nõel aga komplektne nõelklapp koosneb klapinõelast ja klapipesast, mis Ecotronicul oli korpusesse pressitud.
80'ndatel küsiti kasutatud 4 lõõrilise horisontaal Weberi karpa eest sigullile 1500rbl.
4 lõõrilist horisontaalset Weberi karpat ei ole olemas.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 07 Mai, 2025 8:05
Postitas rockrapdude
OLAVI kirjutas: ↑06 Mai, 2025 22:39
parkija kirjutas: ↑06 Mai, 2025 20:25
Õhu
ionisaatoriga proovisin , lebra justkui muutus "lahjemaks" , ühe lebra asendamine teise lebraga kaptenihärra soovituse kohaselt ...
Kas mõne sellise
osonaatoriga proovitud?
https://www.motonet.ee/tooteruhmad/elek ... 8b38138632
Osoneerimisega saab ehitistest, autodest, paatidest, haagissuvilatest, saunadest jms objektidelt eemaldada ebameeldivaid lõhnu ja umbsust ning objekte desinfitseerida.
Osoon mõjub orgaanilistele lõhnadele ning hävitab baktereid ja viirusi.
NB! On soovitatav ruumide osoneerimisjärgse kasutuselevõtuga oodata 24 tundi.
Käsitletud ruumidesse ei tohi osoneerimise järel 40 minutit minna.
Ruume tuleb osoneerimisjärgse ooteaja lõppedes tuulutada.
Kasuta vaid tühjades ruumides.
Kuskilt on kõrvu jäänud, et kui osooniga auto salongist üritada lebra välja ajada (nt suitsetaja autost suitsuhaisu) siis iga osoneerimisega läheb plastik ja kangas järjest rabedamaks ning kummidetailidele mõjub ka halvasti. Kuna osoneerimise kogemus puudub, siis rohkem ei kommenteeri sellel teemal.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 07 Mai, 2025 9:50
Postitas Walter2
AMvA kirjutas: ↑07 Mai, 2025 7:17
OLAVI kirjutas: ↑06 Mai, 2025 23:04
80'ndatel küsiti kasutatud 4 lõõrilise horisontaal Weberi karpa eest sigullile 1500rbl.
4 lõõrilist horisontaalset Weberi karpat ei ole olemas.
Noorele autohuvilisele olid kõik asjad võimalikud. Ilmselt sisaldus hinnas ka sisselaske kolle kus karpad küljes istusid.

Re: Autotehnikateema
Postitatud: 07 Mai, 2025 9:51
Postitas Kapten Trumm
See kolle oli toona terasest kokkukeevitatud kärakas, kuna ei alumiiniumi ega toimivat keevitust toona laialt ei liikunud.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 07 Mai, 2025 9:57
Postitas OLAVI
rockrapdude kirjutas: ↑07 Mai, 2025 8:05
....
Kuskilt on kõrvu jäänud, et kui osooniga auto salongist üritada lebra välja ajada (nt suitsetaja autost suitsuhaisu) siis iga osoneerimisega läheb plastik ja kangas järjest rabedamaks ning kummidetailidele mõjub ka halvasti.
Kuna osoneerimise kogemus puudub, siis rohkem ei kommenteeri sellel teemal.
Loomulikult, sest osoon on kange oksüdeerija ning kuna see tekitab ka metallidel oksüdeerumist, siis soovitatakse perioodiliselt osoneeritavast ruumist eemaldada "avatud vent.avadega elekktroonikaseadmed" - arvutid, telekad, jne.
Med.mööblil kasutatakse spets serdiga desinfitseerimiskindlaid pinnakattetooteid ja "vakstuid".
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 07 Mai, 2025 10:28
Postitas OLAVI
Walter2 kirjutas: ↑07 Mai, 2025 9:50
AMvA kirjutas: ↑07 Mai, 2025 7:17
OLAVI kirjutas: ↑06 Mai, 2025 23:04
80'ndatel küsiti kasutatud 4 lõõrilise horisontaal Weberi karpa eest sigullile 1500rbl.
4 lõõrilist horisontaalset Weberi karpat ei ole olemas.
Noorele autohuvilisele olid kõik asjad võimalikud. Ilmselt sisaldus hinnas ka sisselaske kolle kus karpad küljes istusid.
Praegu ei ole tookordse äri faktidel enam vahet, sest tookord pakkus tüüp karpat osamakseks videomaki eest aga sügavamal kaalumisel sai selline kaup tagasi lükatud pisiasjadesse süvenemata.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 07 Mai, 2025 10:31
Postitas Kapten Trumm
Weberi horisontaalkarbusside (DCOE vist on tähis) panek kopika seeriamootorile annab üsna nappi efekti. Need legendaarsed 160 hj mootorid olid ikka väga dramaatiliselt ümber ehitatud. Ja see 45 mm DCOE peetakse tänavasõiduks vähe sobivaks, pigem ikka 40.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 07 Mai, 2025 10:34
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas: ↑07 Mai, 2025 10:31
Weberi horisontaalkarbusside (DCOE vist on tähis) panek kopika seeriamootorile annab üsna nappi efekti. Need legendaarsed 160 hj mootorid olid ikka väga dramaatiliselt ümber ehitatud. Ja see 45 mm DCOE peetakse tänavasõiduks vähe sobivaks, pigem ikka 40.
Effekt oli ikka päris tuntav. Eriti kui nukkvõlli ka ära vahetasid.