Mina teen tööd väga kaua ja aeglaselt, palgatööna jääks nälga. Aga mul on ka 100,0000% kindlus, et kõik poldid said kinni ja kuskilt ei tilgu.

Teen ettepanku leppida kokku viikOle siis hea ja kirjelda, kuidas P2 esirattalaagri vahetamine Trummi moodi välja näeb. Kellegil äkki ka kasu sellest.
P2 V70 (vähemalt XC70) tagumise vedrupüstaku auto alt kättesaamiseks kasutab esindus mingeid spets vedru kokkusurumise riistu, tegelikkuses saab selle kätte ka ühe suure koormarihma ja natukese leidlikkusega (mina vähemalt sain). Haynesi raamat suunas ka esindusse, sest pidi olema "no way" saada neid kätte ohutult.Walter2 kirjutas: ↑14 Mai, 2025 15:05 OT aga näiteks Opel Omega tagaratta laagri vahetuseks on Kent Moore'i poolt hirmusvägev tehase rakiste komplekt välja mõeldud millega vahetus läheb sinna kuskil 2,5...3 tunni kanti. Midagi sellist:
https://www.ebay.com/itm/225314571911
Kogenud lukksepp võtab rakise nimega kuvalda ning ketaslõikuri ning teeb tõstukil selle töö ca. 1 tunniga ära.![]()
Kirjeldasin viimati 30. august eelmisel aastal ja võtmesõnaks on: "... jagatis võrdub täisarvuga".davidsoniharald kirjutas: ↑11 Mai, 2025 16:38Palun viita, kus sa seda kirjeldanud oled. Ja millisel mootoril see paigaldatud on.
Kuule, ole nüüd mees ja tunnista üles, et ajasid täielikku jama. Muidu näed juba väga naeruväärne välja oma vingerdamisega.OLAVI kirjutas: ↑14 Mai, 2025 15:27Kirjeldasin viimati 30. august eelmisel aastal ja võtmesõnaks on: "... jagatis võrdub täisarvuga".davidsoniharald kirjutas: ↑11 Mai, 2025 16:38Palun viita, kus sa seda kirjeldanud oled. Ja millisel mootoril see paigaldatud on.
Analoogne teema, et kui tehnik selgitab mis asi on C3 markeeringuga laager ja teab, et kus kohas seda autos kasutatakse aga autotootja juhendi järgi tuleb kasutada originaal varuosanumbriga laagrit, siis konkreetse automudeli järjekindel küsimine näitab küsija tehnikavõhiklikust.
Avalike andmete alusel vist tegelevad ikka heategevusega?ahto42 kirjutas: ↑13 Mai, 2025 16:41 Eks siin tuleb ka aru saada, et kui viid auto OÜsse/ASsi, siis need on kasumit taotlevad ettevõtted ja heategevusega üldiselt ei tegele.
Catwesis oli honda Mobil1 18,90€ liiter vaadist, ja 1L pudel maksis poes 14,50€ lett..+õlivahetus ja hooldus. J nagu olavi ütles, siis Autodata aeg.
Naabril oli kogemus Passatiga, et rihmavahetus oli 4,5h, aga esindus tegi vea ja helistas juba 2 tunni pärast.
Arve oli ikka 4,5h peale. ei mäletagi kuidas see saaga lõppes, aga halb maik jäi kliendile suhu. ...
Mõned inimesed suudavad loetut mõista, et jutt käib rihmast (mitte ratastest) ja ju siis seega mu selgituse kirjutamine ei ole päris "raisatud aeg".Erureamees kirjutas: ↑31 Aug, 2024 5:06 Ma ei ole küll mootori lappamise alal spets aga lugemisoskus on mul olemas ja kinnitamata või ümber lükkamata kas akf OLAVI väidetud erinevad rihmatüübid on olemas, sain ma aru põhjendusest.
Jutt käis rihma, mitte rihmaratta asümmeetrilisusest.
Ja põhjendus ja toimemehhanism tunduvad loogilisena.
Tegemist on maaletoojaga, nii lihtsast asjast võiks ikka aru saada?OLAVI kirjutas: ↑14 Mai, 2025 16:00Avalike andmete alusel vist tegelevad ikka heategevusega?ahto42 kirjutas: ↑13 Mai, 2025 16:41 Eks siin tuleb ka aru saada, et kui viid auto OÜsse/ASsi, siis need on kasumit taotlevad ettevõtted ja heategevusega üldiselt ei tegele.
Catwesis oli honda Mobil1 18,90€ liiter vaadist, ja 1L pudel maksis poes 14,50€ lett..+õlivahetus ja hooldus. J nagu olavi ütles, siis Autodata aeg.
Naabril oli kogemus Passatiga, et rihmavahetus oli 4,5h, aga esindus tegi vea ja helistas juba 2 tunni pärast.
Arve oli ikka 4,5h peale. ei mäletagi kuidas see saaga lõppes, aga halb maik jäi kliendile suhu. ...
Eelnimetatud Honda näitel Honda.global netilehe järgi on Honda esindus Baltimaades ja Eestis NCG Import Baltics OÜ.
https://global.honda/en/about/group/oth ... html#area3
https://www.nc.dk/en/our-business/busin ... nd-baltics
Mille kasumimarginaal on viimastel aastatel olnud ca 0% (tuleb päris alla kerida).
https://www.teatmik.ee/et/personlegal/1 ... cs-O%C3%9C
Sellele firmale kuulub veebileht Honda.ee , kust leiab kohalikud edasimüüjad:
https://www.honda.ee/cars/dealers
https://honda.autobassadone.ee/ kasumimarginaliga ca 0%:
https://www.teatmik.ee/et/personlegal/1 ... ne-O%C3%9C
https://catwees.ee/ kasumimarginaliga ca 0%
https://www.teatmik.ee/et/personlegal/1 ... NG-CATWEES
Igasugu esinduste ja "maaletoojate" süsteemist aru saamine on auto omanikule kohati keeruline, kui autotootja global lehe järgi ei lähe kokku ei kohalik autot müüv ega autole järelhoolet tegev firma.
Ehk see, et mõne ukse kohale on kirjutatud suure autotootja nimi ei pruugi see tähendada, et see firma oleks ametlik esindus.
Sama on tanklatega, et kuigi tankla tegutseb suure keti sildi all, siis tankla omanik võib tellida kütust soodsamast laost.
Ma ei ole mitte kunagi rääkinud rattast. Kogu aeg on jutt olnud sinu pool tväidetavast muutuvsammuga hammasrihmast.OLAVI kirjutas: ↑14 Mai, 2025 16:15Mõned inimesed suudavad loetut mõista, et jutt käib rihmast (mitte ratastest) ja ju siis seega mu selgituse kirjutamine ei ole päris "raisatud aeg".Erureamees kirjutas: ↑31 Aug, 2024 5:06 Ma ei ole küll mootori lappamise alal spets aga lugemisoskus on mul olemas ja kinnitamata või ümber lükkamata kas akf OLAVI väidetud erinevad rihmatüübid on olemas, sain ma aru põhjendusest.
Jutt käis rihma, mitte rihmaratta asümmeetrilisusest.
Ja põhjendus ja toimemehhanism tunduvad loogilisena.
Minu poolt kirjeldatud juhtumil oli kah remonditööde teostajaks kõigi Tartus tegutsevate kindlustuskontorite pikaaegne koostööpartner ja kindlustusfirmade poolt soovituslistis olev remondiettevõte.AMvA kirjutas: ↑14 Mai, 2025 12:54Ei tea kuidas teil seal setomaal see elu käib. Ju siis see remondikoht ei äratanud kindlustuses usaldust.Peeter kirjutas: ↑14 Mai, 2025 12:31
Teil ikka nii-laadna-värk seal. Aga jah, vb teetegi mingeid lihtsaid tiivakõpse pelgalt (ja sedagi vahetusega) ja poleerite kriime....
Viimane kord, kui poisi autoga Tartus põksuasja ajasime, siis tuli küll piltide peale mees kohale. Lihtsalt ettevõte kirjutas stangetala vahetusse, aga kindlustuse esindaja piltide järgi ei nõustunud eelarvega ja tuli kohale ise vaatama. Nägi, tegi ise veel juurde lisapilte (kuigi oli sellekohane info ja pildid), ja nõustus tala vahetuse ja järgnenud kaasnevate töödega.
Meil on üks eesti suurimaid, kui mitte suurim, kertööde osakond
Senikaua, kui kastil on olemas õlimõõte varras, siis vaakumiga saab sealt õli lihtsalt kätte. Kuid filtrid, mille kättesaamiseks tuli käigukast lahti võtta, ilmusid juba 1990ndatel (nt Mazda 626/Ford Mondeo kast CD4E - filter, millel oli veel tekstiilist element, oli võimalik kätte saada vaid käigukasti laiali võttes). Vaakumiga õliimejal on selline peenike, kõrrelaadne otsik, mis aetakse sealt õlivarda torust sisse.Walter2 kirjutas: ↑15 Mai, 2025 7:27 Kuna AT kasti perioodilist õlivahetust ei näe paljud autotootjad üldse oma TH programmis ette (eluaegne õli!) siis ei nähtagi ette konstruktsioonilisi lahendusi selle teostamiseks. Seetõttu on nii mõnelgi k.kasti sisesed õlifiltrid küll olemas, kuid ligi saab nendele ainult kui kasti osandad remondi käigus.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist