589. leht 666-st
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 24 Mai, 2025 4:15
Postitas slider
Ott tegi ära, Eesti mehed Hispaanias Driftmastersis ka poodiumil teistele eriti ruumi ei jätnud, Annover lammutab oma pro modiga ka niiet halb hakkab
https://youtu.be/29aeTkLG1m8?si=7gJk6JP-__SHR35B
Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 8:57
Postitas Kapten Trumm
Lemet kirjutas: ↑29 Mai, 2025 4:31
Tead, ma ei võta juba sellepärast seda juttu tõeselt, et UK-s on üle 7,5 tonni veoautode kiiruspiirang elektrooniliselt piiratud 80 kmh ja nemad siis ka liiguvad ühtlases liiklusvoos või?
Ja mis see üldine kiiruspiirang suurtele siia peaks puutuma

Ning veelkord- mida lugupeetav võtab või ei võta, on minu jaoks absoluutselt nulltähenduslik. Võtab ja sõidab ise selle trassi (antud juhul konkreetselt A68, mis on IMHO A1 kiirem ja ilusam) läbi ja siis avaldab arvamust.
Välismaa politseile on selgeks tehtud, et nende ülesanne nr 1 on sujuva liikluse tagamine.
Meil on selgeks tehtud, et kui tahate palgatõusu, tuleb rohkem trahve teha.
Mis puudutab neid veoautosid, siis see liiklusvoog on tavaliselt 2-osaline, aeglasemad 1-l rajal ja kiiremad 2 rajal ja edasi. Kiired sinna esimesele rajale ei trüki (ka möödumiseks) ja vastupidi.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 9:05
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas: ↑29 Mai, 2025 8:57
Lemet kirjutas: ↑29 Mai, 2025 4:31
Tead, ma ei võta juba sellepärast seda juttu tõeselt, et UK-s on üle 7,5 tonni veoautode kiiruspiirang elektrooniliselt piiratud 80 kmh ja nemad siis ka liiguvad ühtlases liiklusvoos või?
Ja mis see üldine kiiruspiirang suurtele siia peaks puutuma

Ning veelkord- mida lugupeetav võtab või ei võta, on minu jaoks absoluutselt nulltähenduslik. Võtab ja sõidab ise selle trassi (antud juhul konkreetselt A68, mis on IMHO A1 kiirem ja ilusam) läbi ja siis avaldab arvamust.
Välismaa politseile on selgeks tehtud, et nende ülesanne nr 1 on sujuva liikluse tagamine.
Meil on selgeks tehtud, et kui tahate palgatõusu, tuleb rohkem trahve teha.
Mis puudutab neid veoautosid, siis see liiklusvoog on tavaliselt 2-osaline, aeglasemad 1-l rajal ja kiiremad 2 rajal ja edasi. Kiired sinna esimesele rajale ei trüki (ka möödumiseks) ja vastupidi.
Saksas vaatab politsei väga kurja pilguga, kui sa 2 rajas paarutad ja parem rada vaba on.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 9:08
Postitas Kapten Trumm
Saksas vaadatakse ka väga kurja pilguga siis, kui parempoolsel rajal on aeglasem liiklus ja sa selle kaudu eessõitjast (kes ei taipa 1. rajale reastuda) mööda uhad. Ja kui sa hakkad 2. rajal sõites segama kiiremaid (ei reastu eest ära õigel ajal), siis peale politsei vaatavad sind kurja pilguga ka kiiremad sõitjad, vilgutavad tulesid, signaalitavad ja näitavad keskmist näppu.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 9:29
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas: ↑29 Mai, 2025 9:08
Saksas vaadatakse ka väga kurja pilguga siis, kui parempoolsel rajal on aeglasem liiklus ja sa selle kaudu eessõitjast (kes ei taipa 1. rajale reastuda) mööda uhad. Ja kui sa hakkad 2. rajal sõites segama kiiremaid (ei reastu eest ära õigel ajal), siis peale politsei vaatavad sind kurja pilguga ka kiiremad sõitjad, vilgutavad tulesid, signaalitavad ja näitavad keskmist näppu.
Saksas on paremalt poolt möödasõidu eest väga korralik trahv soolas.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 9:36
Postitas Kapten Trumm
Kuidas nende põhiseadusvastaste numbrituvastustega on? Süütu ja kasulik?
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 9:45
Postitas Lemet
Saksas on paremalt poolt möödasõidu eest väga korralik trahv soolas.
Ridade erinevat liikumiskiirust ei loeta möödasõiduks.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 10:16
Postitas AMvA
Lemet kirjutas: ↑29 Mai, 2025 9:45
Saksas on paremalt poolt möödasõidu eest väga korralik trahv soolas.
Ridade erinevat liikumiskiurust ei loeta möödasõiduks.
Saksas on see lubatud ainult erandkorras, kui kõik read on täiesti koormatud. Möödasõit paremalt on ka Eestis keelatud.
https://www.bussgeldkatalog.org/rechts- ... -autobahn/
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 10:26
Postitas Lemet
Ma ei viitsi kõvade spetsialistidega vaielda, laseme parem kõnelda liiklusseadusel...
44) möödasõit on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõites. Möödasõiduks ei loeta ümberpõiget ega möödumist;
45) möödumine on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõitmata. Möödumiseks loetakse ka vastusõitvast sõidukist möödumist;
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 10:30
Postitas AMvA
Lemet kirjutas: ↑29 Mai, 2025 10:26
Ma ei viitsi kõvade spetsialistidega vaielda, laseme parem kõnelda liiklusseadusel...
44) möödasõit on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõites. Möödasõiduks ei loeta ümberpõiget ega möödumist;
45) möödumine on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõitmata. Möödumiseks loetakse ka vastusõitvast sõidukist möödumist;
Ma kirjutasin möödasõidust vist?
Samas see on selline hall ala. Kui sa lõpetad korrektse möödasõidu naasmisega paremasse ritta, teed siis möödumise ja alustad uut möödasõitu vasaku rea kaudu, siis kas see keskmine manööver oli möödasõit või möödumine?
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 10:36
Postitas Lemet
Ja mina kirjutasin, et ridade erinevat liikumiskiirust ei käsitleta möödasõiduna. Ei Saksas, ei meil. On olnud mitmel korral Saksamaal olnud juhust mööduda esimeses reas 100 km/h alas paremalt poolt teises reas 80ga kulgevast vanapoolsest pürjelist, kusjuures isegi politsei silme all. Ja ei mingit värvimuusikat või repressioone ei mulle, ei pürjelile......
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 10:37
Postitas AMvA
Lemet kirjutas: ↑29 Mai, 2025 10:36
Ja mina kirjutasin, et ridade erinevat liikumiskiirust ei käsitleta möödasõiduna. Ei Saksas, ei meil. On olnud mitmel korral Saksamaal olnud juhust mööduda esimeses reas 100 km/h alas paremalt poolt teises reas 80ga kulgevast vanapoolsest pürjelist, kusjuures isegi politsei silme all. Ja ei mingit värvimuusikat või repressioone ei mulle, ei pürjelile......
Sa minu pandud linki ei lugenud?
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 10:51
Postitas Lemet
Lugesin. Aga kas Sa ise ikka lugesid? Osundan...
Wann ist es erlaubt, rechts zu überholen?
Auf der Autobahn darf nur von rechts überholt werden, wenn auf der linken Spur eine Fahrzeugschlange im Stau steht oder langsam fährt.
Ehk siis aeglaselt liikuvast Staud kartvast sõidukist on lubatud ka paremalt mööduda. Staust antakse Saksamaal teada kaunikesti pika maa peale.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 11:33
Postitas Kapten Trumm
Täna nägin imet. Minu ees sõitis tükk aega mootorattur sellise "superbike" tüüpi rattaga ja grammipealt õige kiirusega. Küllap oli vist algaja.
Hõõrusin ükk aega silmi, et kas mulle tundub, või ongi tõsi.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 29 Mai, 2025 11:35
Postitas AMvA
Lemet kirjutas: ↑29 Mai, 2025 10:51
Lugesin. Aga kas Sa ise ikka lugesid? Osundan...
Wann ist es erlaubt, rechts zu überholen?
Auf der Autobahn darf nur von rechts überholt werden, wenn auf der linken Spur eine Fahrzeugschlange im Stau steht oder langsam fährt.
Ehk siis aeglaselt liikuvast Staud kartvast sõidukist on lubatud ka paremalt mööduda. Staust antakse Saksamaal teada kaunikesti pika maa peale.
See mis sa punasega välja tõid ei käinud üksikus auto vaid autokolonni kohta