591. leht 666-st

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 29 Mai, 2025 16:09
Postitas krossipart
Mu mootorratta kiirendus 0-100 on 2,6 sekki. Kui palju sul aega kulub?

Palun täpsusta oma motika seost antud vestlusega..Kena, kui selline 2,6 sekki teemas püsiks... :D

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 29 Mai, 2025 16:10
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas: 29 Mai, 2025 15:42 Jõhker riskide võtmine AmVA, oled mõelnud, mis sinust järgi jääb, kui jääd kahe vastasuunalise auto vahele ja üks neist teeb mingi vale liigutuse (ehmatusest nt)? Arvan, et sinust ei saa isegi elundidoonorit, sest allesjäävat kogub päästeamet pärast absorbendiga teelt kokku.
Miks ma peaks jääma kahe vastasuunalise auto vahele?

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 29 Mai, 2025 23:32
Postitas vanahalb
Mumeelest on kolonnist 2,6 sekundilise kiirendusega mööda sõitmisel see oht et eespool hakkab keegi samuti mööda sõitma ja ei pane tagant tulevat tsiklit tähele. See on üsna tavaline et keeratakse ette. Mitte pahatahtlikult vaid lihtsalt ei nähta või ei osata arvata/vaadata. Siis saavad sõbrad pika laua taga sülti süüa.

Ma sõidan samuti kuigipalju mootorrattaga - kui ikka ilma peab ja tervis lubab :) Tuttavatest kes viimase 5 aasta jooksul on surma saanud või niimoodi kukkunud et enam sõita ei taha on ca 75% ettekeeramised või põdrad , 25 % enda valed sõiduvõtted.

Teoorias on selline asi nagu defensiivne sõiduviis. Üldiselt tähendab see et pidevalt mõeldakse situatsioone ette et mis juhtub kui keegi teeb nii või naamoodi. Ja mismoodi siis ise eluga välja tulla. Või sõidetakse selliselt nagu oleks kõik teised liiklejad nõdrameelsed ja narkarid. Niimoodi põhjagaasiga võib kolonnist mööda sõita aga ma näen kohe mitut riski.

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 29 Mai, 2025 23:43
Postitas mongol
Amva vajaks vist puhkust, muidu ei ajaks mingit iba. Mis seos on tsikli nullist sajani kiirendusel möödasõiduga? 100-200 kiirendus on natuke teine asi tegelikult, samamoodi 90-150 kiirendus jne.
Ja julgen kahelda, kas härra on oma rolleriga selle 2,6 sekki päriselt ka ära proovinud. Ma enda omaga näiteks ei ole, kuigi launch control on olemas ja oleks vast tehtav. Lihtsalt ei ole julgenud ega mõniteist aastat enam ka vajadust tundnud. Teslad igastahes foori alt ette ei rebi kuni 60-ni kiirendades, rohkem ei viitsi ka, sellest mulle piisab.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 30 Mai, 2025 6:56
Postitas AMvA
mongol kirjutas: 29 Mai, 2025 23:43 Ja julgen kahelda, kas härra on oma rolleriga selle 2,6 sekki päriselt ka ära proovinud. Ma enda omaga näiteks ei ole, kuigi launch control on olemas ja oleks vast tehtav. Lihtsalt ei ole julgenud ega mõniteist aastat enam ka vajadust tundnud. Teslad igastahes foori alt ette ei rebi kuni 60-ni kiirendades, rohkem ei viitsi ka, sellest mulle piisab.
Härra on oma rolleriga see 2,6 sekki ära proovinud. Härra käib ajaviiteks motokrossi sõitmise kõrvalt ka kiirendusvõistlustel.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 30 Mai, 2025 19:36
Postitas Kapten Trumm
Nüüd mul küll pea plahvatas. Mees on 40a avariideta sõitnud (mis tähendab, et peab olema vähemalt 58 aastat vana), kiirendab veel motikaga 2,6 sekundiga sajani, sõidab motokrossi, kiirendust ja käib talvel mitu korda Soomes suusatamas. Näib, et tegusate penskarite read saavad peagi täiendust 8)

8) 8)

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 30 Mai, 2025 19:53
Postitas davidsoniharald
Mis selles kõiges imelikku on? Tavaline aktiivne inimene.

40 aastat sõitmist ei tähenda 40 aastat juhilubade omamist. Ma hakkasin 8 aastaselt sõitma üksinda, ennem seda sõitsin koos isaga. Staaži siis 34 aastat, neist lubadega 24.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 30 Mai, 2025 20:33
Postitas isakene
Kapten Trumm kirjutas: 30 Mai, 2025 19:36 Nüüd mul küll pea plahvatas. Mees on 40a avariideta sõitnud (mis tähendab, et peab olema vähemalt 58 aastat vana), kiirendab veel motikaga 2,6 sekundiga sajani, sõidab motokrossi, kiirendust ja käib talvel mitu korda Soomes suusatamas. Näib, et tegusate penskarite read saavad peagi täiendust
Mul on 42 aastat ametlikku staaži (koos tsiklilubadega), sõidan hardcore enduroga motoorienteerumist, suusatamas käin ka ning 2,6 sekundit teeks tsikli olemasolul kenasti ära. Ahjaa, üks kiirendusvõistluse II koha karikas on ka seina peal olemas, kui põllukiirendus kvalifitseeruma peaks. :mrgreen:

Ei leia, et see nüüd miskit väga erilist oleks...

Ahjaa, üks joodik kakerdas omal süül mulle 1988 aastal sapika ette. Ilma selleta oleks ka avariivaba.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 30 Mai, 2025 20:44
Postitas Some
Esimest korda õppisin sõitma õemehe Jawaga 10a, põllu peal. Päris oma motika sain 12a vanuselt Iž Jupiter 4K, pärast lisandus veel motoroller Tulitsa. Põhimõtteliselt elasingi kuni keskkooli minekuni igal võimalusel motika seljas. Sel aastal tuli positiivne uudis - B-kati lubadega saab hakata sõitma ka A1 motikatega. Lähemalt uurides selgus, et selleks tuleb ikka autokool läbi teha ja hind on sama nagu päris A-kati kursus :dont_know:

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Mai, 2025 10:05
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas: 30 Mai, 2025 19:36 Nüüd mul küll pea plahvatas. Mees on 40a avariideta sõitnud (mis tähendab, et peab olema vähemalt 58 aastat vana), kiirendab veel motikaga 2,6 sekundiga sajani, sõidab motokrossi, kiirendust ja käib talvel mitu korda Soomes suusatamas. Näib, et tegusate penskarite read saavad peagi täiendust 8)

8) 8)
Kade oled või? Kõik ei pea ju olema sellised, kelle suurim saavutus on Hyundai Getzi remont

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Mai, 2025 11:19
Postitas olevtoom
Ma vaatan, et siin hakkab kujunema uus teema:
kellel on pikem...



... autojuhistaaž muidugi, või mida teie mõtlesite?

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Mai, 2025 14:12
Postitas Madis Reivik
Amva vs Trumm, äkki võtate toa või suhtlete privas ;)

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Mai, 2025 15:27
Postitas Kapten Trumm
Muud pole vaja, kui AmVA võiks oma egotripi lihtsalt lõpetada :D

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Mai, 2025 15:30
Postitas Kapten Trumm
Some kirjutas: 30 Mai, 2025 20:44 Esimest korda õppisin sõitma õemehe Jawaga 10a, põllu peal. Päris oma motika sain 12a vanuselt Iž Jupiter 4K, pärast lisandus veel motoroller Tulitsa. Põhimõtteliselt elasingi kuni keskkooli minekuni igal võimalusel motika seljas. Sel aastal tuli positiivne uudis - B-kati lubadega saab hakata sõitma ka A1 motikatega. Lähemalt uurides selgus, et selleks tuleb ikka autokool läbi teha ja hind on sama nagu päris A-kati kursus :dont_know:
Ma olen ka lapsena sõitnud täispuhutava kummipardi seljas, ega seda siis mehemehestaazi hulka arvata. :D
Nendel "liba A" kursustel pidi praegu kõva nõudlus olema (uudisasi või nii), oota natuke, kui olukord normaliseerub ja hinnad koos sellega.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Mai, 2025 16:57
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas: 31 Mai, 2025 15:27 Muud pole vaja, kui AmVA võiks oma egotripi lihtsalt lõpetada :D
Sa tundud sellest väga erutuvat