7. leht 19-st
Postitatud: 23 Juul, 2010 12:36
Postitas potentate
Kes siin foorumis on riigimees? Tõstku teema üles vastaval saunaõhtul!
Postitatud: 18 Aug, 2010 9:18
Postitas kaur3
Rootslaste ATV.

Postitatud: 25 Aug, 2010 21:59
Postitas kaur3
Vt lk. 17 ja seal räägitakse TT-meestest tsiklitega.
http://www.rand.org/pubs/reports/2009/R2377.pdf
Postitatud: 09 Sept, 2010 17:38
Postitas kaur3
Postitatud: 09 Sept, 2010 18:38
Postitas Tiam
See viimane Raytheoni masin on tehniliselt muidugi väga võimekas aga........... 100% elektriline 251hj ülekanne, mida toidab diiselmooto 4 ratta roolimehhanism ja kallis Li-ioon 5.1KW patareipakk teevad sellle masina vist liiga kalliks. BAE systems proovis midagi sarnast (diesel-electric) valmis teha brittide uue IFV konkursi jaoks ja seal tuli nende lahendus peamiseks probleemiks ülikõrge hind. Samas selline IR kaameratele nähtamatus 100% akutoitel ringi vuristades on omaette lisaväärtus. Samas las tehnoloogi areneb ja küll ka hinnad tulevad alla. Lisaks Li maailmaturu hinnale ennustatakse suurt-suurt kukkumist, kuna Afganistaanist leiti selle maavara sisuliselt maailma suurimad maardlad.
Kui ma õigeti aru sain siis see kaalukategoooria, kuhu see ATV peaks asetuma on 50% HUMVEE omast, mis on on peaaegu sama kui Wiesel 2, masin mis oleks ehk meie oludses mõistlikum.
On ka kavalamaid lahendusi
Postitatud: 12 Sept, 2010 20:23
Postitas Kilo Tango
Selline kaval riistapuu:
http://bpg-werks.com/military/
ca. 50 km/h
200cc Honda mootor
Saab juhtida ka RC puldiga
Muidugi on raske näha, mille poolest see massin on parem kui lihtlabane mootorratas, kuid ehk ikka midagi leiab. Näiteks võib masinale käru järgi panna ja saata see vajalikku kohta ise eemalt puldi nuppe näppides.
Re: On ka kavalamaid lahendusi
Postitatud: 12 Sept, 2010 20:56
Postitas man21
Kilo Tango kirjutas:Selline kaval riistapuu:
http://bpg-werks.com/military/
ca. 50 km/h
200cc Honda mootor
Saab juhtida ka RC puldiga
Muidugi on raske näha, mille poolest see massin on parem kui lihtlabane mootorratas, kuid ehk ikka midagi leiab. Näiteks võib masinale käru järgi panna ja saata see vajalikku kohta ise eemalt puldi nuppe näppides.
Aga väga hea mulje jättis. Hea läbivus ja on võimalik distantsilt juhtida. Huvitav, kuidas ta lumes liigub. Kui ta seal hästi liiguks, siis kelk taha ja talvel paremat riista ei oskaks tahtagi.
Re: On ka kavalamaid lahendusi
Postitatud: 13 Sept, 2010 8:20
Postitas Kilo Tango
man21 kirjutas:
Aga väga hea mulje jättis. Hea läbivus ja on võimalik distantsilt juhtida. Huvitav, kuidas ta lumes liigub. Kui ta seal hästi liiguks, siis kelk taha ja talvel paremat riista ei oskaks tahtagi.
Igasugustel rännakutel oleks sedalaadi riistapuul abiks "follow me" võimalus. Et paned kelgu või käru järgi ja astud ise ees - ei pea nnuppe näppima. Summuti võiks ka tõhusam olla.
Re: On ka kavalamaid lahendusi
Postitatud: 14 Sept, 2010 13:01
Postitas setu
meenus kunagine kapten Trummi komment kus tõi näiteks ENSV aegse kohaliku piirivalve, mis oma kontseptsioonilt oli hästi ülesehitatud.
Kui vaadelda müügiletilt võetavaid ATVsid kui vajalikke masinaid nii mitmeski segmendis - KLi jt tegevuses. Tuleks mõelda kuidas neid bürokraatia ja struktuuri tekitada.
1) Ühe võimalusena näen Piirivalvet. Olles Siseministeeriumi haldusalas (nüüd Ühendatud Amet) oleks mõistlik näha ATVde hankeid just Piirivalvele (hanke kogus 100-200 masinat).
Sellega saavutame:
- ATVd (esmase kriitilise koguse);
- pidevalt kasutatava tehnika (st. pole väljaõpe, ja siis seisab);
- võrreldes praeguste PV autode, maasturitega, etc hoiab teatud puhul kokku kütust, võibolla isegi hoolduskulude, kindlasti kindlustuse ja lisamaksude näol;
- parandab PV valmisolekut eriolukordadeks - näiteks regulaarsed õppused EKLi ja EKVga.
2. Lisa (väike kogus, kuni 50 üle Eesti) Vetelpääste (Pääste) - hetkel võimalused ELi rahastuse näol. st. saab ATVd hankida odavamalt
- rahuajal on kasutuses, palju rannaääre st. soolase veega kokkupuudet, kuid vajadusel on tehnika olemas.
Kui eelkirjeldatud rakenduste näol saaks u. 250 ühikulise masinapargi. Oleks see väljaõppinud KLi VGde või AT-miinidega varustatud pioneerüksustele juba nö maakonniti laiali-jagatud (loe: pole laos kinni) tehnika, millest on erinevate teemade all küllaltki palju juttu.
Tegelikult võiks Oleksoloogia all olla lause nö spikker, kuidas soetada tehnikat erinevatesse struktuuridesse ja erinevate viiside abil, mis kokkuvõtteks takistaks praeguse "õhukese" riigi kaitsemehhanismide jätkuvat viljelemist.
tervit,
Postitatud: 03 Nov, 2010 20:50
Postitas Mõmps
Küll müügikuulutus aga kubatuurid-võimsused ka kenasti kirjas, tea kuidas selle masinaga toimetada oleks, läbivus kindlasti parem kui atv-l, tundub ruumikam ka.

Kas mõni kamraad on sellise masinaga lähemalt tuttav ja oskab ehk kommenteerida ?
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
Postitatud: 03 Nov, 2010 21:44
Postitas Some
Piirivalve kasutab ATV-sid rohelisel piiril täiesti usinalt juba aastaid, koguseid ma küll ei tea.
Postitatud: 03 Nov, 2010 22:14
Postitas Arnold
meenus kunagine kapten Trummi komment kus tõi näiteks ENSV aegse kohaliku piirivalve, mis oma kontseptsioonilt oli hästi ülesehitatud.
Hakkame rannas päevitajaid laskma? Muideks, Rust lendas kurjuse impeeriumisse sisse just Virumaalt.
Piirivalve teemal võiksid jutustajad ennast kõigepealt kasvõi ekspiirivalvurina tuvastada - muul juhul on see padjaklubi vadistamine tühjavõitu sügisõhtu täitmiseks

Postitatud: 03 Nov, 2010 23:43
Postitas Some
Mina olen ekspiirivalvur... Paraku antiikajast

Postitatud: 04 Nov, 2010 22:26
Postitas hagen
Õhtust kamraadid.Sõna sekka ATV arengutest,nimelt kolleegid jagasid pisut muljeid,tuntud valmistaja esitluselt.Akudel atv,väidetavalt võimeline läbima 80 km,loomulikult ideaalmaastikul,ilma neliveota jne,veab üksainus ratas, aga suutlikus oli küngastikus vapustav.Neliveoga,läbitav vahemaa loomulikult kordades väiksem,preparaat liigub vaikselt,vääne on meeletu,UTV-na ideaalne transportalus.
Viimasel messil käies,jäi mitmest suust öeldu,kõrva ja hinge kripeldama,nimelt (maagilise)3 aasta jooksul tuleb revolutsioon? Nimelt akude mahutavus ,suureneb maagiliselt ligi(üle)3x ja laadimistsükkel lüheneb,krt teab kui palju.Nii et,tee vabaks,elektrilistele eskadronidele härrased.
Muuseas USA-s müüb rohkem UTV-d mitte ATV-d,uued trendid peale tulemas varsti meilgi.
http://www.utvguide.net/utv_models.htm
Loodame,et Eesti Energia taipab kõik metsad,sisside tarbeks laadimisjaamadega varustada

Postitatud: 04 Nov, 2010 23:21
Postitas UR
Kellele ja mida söltub kes teeb ja mida teeb. Need afgaanis kasutatavad asjad on möeldud patrullimiseks, suured lagedad maaalad, kuiv pinnas, suurepärane logistika. Meil on nii mönigi asi siin teisiti.
Arvan, et miskid luurejaod enduro tsiklitel on ju hea möte, aga noh jahh, relaaselt on meil esmasemaid vajadusi.