7. leht 16-st
Postitatud: 07 Aug, 2009 23:59
Postitas Bigboss
Arnold kirjutas:Rätsepad saavad mõõtu võtta ja algajad osteoloogid üritada killukesi mosaiiki sobitada:
http://pilt.delfi.ee/my_album/138499/
Bigbossil ka uhke lambanahkne saabas - pese puhtaks ja pane pilt!
eks ma püüan siis pildid üles panna.
osa lennuki tükke ka veel puhastamata ehk tuleb sealt juba midagi välja.
Postitatud: 08 Aug, 2009 0:12
Postitas Bigboss
siin see saabas siis on, muidugi pean veel natuke puhastama teda, et paremini aru saada millega täpselt tegemist.
http://pilt.delfi.ee/my_album/138081/
Postitatud: 08 Aug, 2009 2:22
Postitas kass
Saksa lenduri kummitaldne saabas. Võib olla elektrisoojendus ka sees. Mälu järgi kõikidel mudelitel ei olnud.
Postitatud: 08 Aug, 2009 9:11
Postitas Kiblok
Kas Lufti vendadel oli ülevalt rihmaga koomale tõmbamise sääris
ja mingi markeering,tähis W-mingi märk vahel ja G või G..W
Kummi tallaga..
Vend kass teab pühakirja kõige paremini,las tema ütleb.....
Postitatud: 08 Aug, 2009 9:48
Postitas OveT.
Postitatud: 08 Aug, 2009 10:51
Postitas Arnold
Identsed!
Postitatud: 08 Aug, 2009 22:45
Postitas Bigboss
Postitatud: 08 Aug, 2009 23:16
Postitas Arnold
Otsinguga "original wilop" hakkab tulema -
http://www.hobbyswoodmilitaria.co.uk/ww ... 1890-p.asp
http://www.militaryautographs.com/item.asp?itemnum=1031
Elektrilise soojendusega - sellest oleks küll huvitav rohkem teada saada!
Postitatud: 10 Aug, 2009 8:31
Postitas Bigboss
see peks olema siis Focke Wulf FW 190 jala pedaal mingisugune.
siit ka küsimus kas selliseid pedaale kasutati ka muudel lennukitel,või oli ainult vastavale lennukile tehtud.
Postitatud: 10 Aug, 2009 18:18
Postitas FW Anton
Päris huvitavaid tükke tuleb välja. Pedaali osas peab kahjuks nentima, et kasutati ka teistel lennukitel. Aga sooja voodriga saabas eeldab, et lennuk sadas alla külmal ajal või oli lahtise kokpitiga.
Postitatud: 10 Aug, 2009 18:38
Postitas Arnold
Aga sooja voodriga saabas eeldab, et lennuk sadas alla külmal ajal või oli lahtise kokpitiga.
Mul on Volvol kah istmesoojendus, ega see veel talve ei tähenda - vabandust, ei saanud torkamata jätta! Teiseks pole seal mõne tuhande meetri kõrgusel eriti soe kunagi vist! Püksid olid lenduril aga täiesti tavalisest materjalist, millisest tehtud mundrites ka maapealsed mehed ringi silkasid ja, khm, intiimsemaks minnes - aluspüksid olid lühikesed. Kuigi villasest kootud kangast, mida alul džempriks pidasin.
Postitatud: 10 Aug, 2009 18:43
Postitas FW Anton
See saabas kuulus kindlalt talvevarustuse hulka, suvel kandsid piloodid teistsuguseid bootse ja kinnise kabiiniga masinates oli tavaliselt palav sest mootorist tulev kuum õhk sattus paratamatult ka kabiini. Aga moosiriiulite piloodid kandsid ka suvel neid saapaid sest neil oli tõesti vilu seal üleval.
Postitatud: 15 Aug, 2009 14:37
Postitas Bigboss
sai siis üks huvitav asi kindlaks tehtud, see relva toru mis me leitsime august peaks kuuluma siis mg151.
loodan ka äkki lähipäevil pilte teha torust.
ka siis küsimus selle relva kohta, kas kasutati ainult teatud lennukite peal või oli kasutamis valdkond suuurem.
Postitatud: 15 Aug, 2009 14:42
Postitas Bigboss
panen ka ühe pildi üles, sellist samasugust moona on terve auk täis
http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... 6&ct=image
Postitatud: 15 Aug, 2009 15:01
Postitas Bigboss
ka siis küsimus selle relva kohta, kas kasutati ainult teatud lennukite peal või oli kasutamis valdkond suuurem.[/quote]
sain juba vist ise vastuse Mg151 kohta. kasutamise valdkond oli ikka suur.
kasutati nii suurematel lennukitel kui ka hävitajatel.