7. leht 7-st

Postitatud: 30 Dets, 2010 22:33
Postitas Lemet
Niisiis, Deniss, mis on parem, kas maastikust mõningase jõupingutusega rooli hoides läbi tulla või tehnilise progressi otsas silmini mudas kinni istuda, ah??? Seda siis vana Zili ja Urali läbivuse võrdluses. Aga paistab, et Sa isegi tunnistad 157 läbivust Urali omast paremaks. Et Ural seal kinni jääb, kust vana Zahhar end vaikselt välja tiksutab (kusjuures ilma juhita kabiinis), see on Javorovi polügoonil oma silmaga nähtud asi. Kahju, et sellal kui mul seal õnnestus viibida, polnud Studed enam kasutusel, selle läbimisomadustest tuleb lähtuda vaid sellel sõitnud/teeninud taatide jutust. Ja nagu eelpool mainitud, hindasid nemad seda kodumaistest masinatest tunduvalt enamaks. Kollektiivselt sealjuures..
mis autost sai ZIL-151 maha viksitud,
Zis-151 mõtled ikka?

Postitatud: 30 Dets, 2010 23:36
Postitas denis23
Jah, mõtlen küll ZIS-151.

See on kopeeritud selle International M-5-6. Studebackeriga neil autodel pole midagi ühist, sama moodi võib öelda et Mercedes on Scania koopia.

http://www.o5m6.de/ihc_m_5_6x4-318.html

Pärast ainult otsustati ZIS-151 kabiini unifitseerida ZIS-150-ga, mis oli omakorda International K8 koopia.

Aga ZIS-157 on niivõrd edasiarenenud maastikuvõimete poolest, et seda pole mõtet ZIS-151-ga võrreldada.

Mis puudutab aga ZIS-157 läbivust, siis nagu sa tead, minul on Dodge WC52, millega mina olen sõitnud ikkagi päris palju maastikul.
See kaalub 2600 kg, võimsust sellel on 90 hp ja põhimõtteliselt on sama nagu ZIS-157, puuduvad sellel ükskõik millised võimendid.
20 minutit tõelist offroadi võtab sellel ikkagi läbi. Raske auto, kui sa ainult Gerd Kanteri komplektsiooni vend pole. Ma räägin - kui peale Dodge istusin UAZ 469 peale, oli tunne nagu sõidad arvutisimulaatoriga - nii kerge see on.

Lisaks sellele, ei hiilga Dodge erilise võimsusega (mootor on kapremonditud). Jääb tihti kinni sellepärast et ei suuda hoogu võtta.

Ja kui ma nüüd mõtlen ZIS-157-st, mis sama võimsuse pealt kaalub kaks korda rohkem (täismass kolm korda suurem) ning millel samuti puuduvad võimendid siis ma ei ole sellest väga suures vaimustuses.

Mis puudutab Studebackeri imeläbivusest, siis, Dodge 3/4 on käinud samasugused legendid - usu mind, imesid ei juhtu. Võrreldes GAZ-AA või ZIS-5 olid need tõesti imemasinad, tänasel päeval sobivad need rohkem softroadiks. Ainuke ultimatiivselt hea asi mis neil on - mehaaniline vints, mis võib töötada ükskõik millises olukorras, k.a. vee all jne. Ka ülivõimas, 5 tonni passi järgi, aga reaalselt, saab hakkama ka seal, kus 12000lb Warnil jõudu puudu jääb. Aga jah, haamer ja kang on selle vintsiga suhtlemisel kohustuslikud.

Ma olen öelnud juba, et selle auto piir saabub palju hiljem, kui selle juhi piir. Näiteks kui sinul ei jätku jõudu et rooli kiiresti pöörata ühest pordist teisele, et sügavatest rööbastest välja hüpata. Või siis kui auto soostub kuristikku, sest et piduritel ei ole jõudu seda peatada.

Postitatud: 30 Dets, 2010 23:49
Postitas denis23
Väikesed videod Dodge kohta:

http://www.youtube.com/watch?v=_l3FsQam9Pc
http://www.youtube.com/watch?v=gWOD7gvi ... re=related

Need on väga süütud võrreldes sellega, mida pildile ei ole mahtunud, aga annavad aru et just naisteautoga tegemist pole.

Tiam, sinu küsimusele ma ei oska vastata kahjuks, kuna ma pole kunagi nende autodega puutunud. Minule see väga meeldib, oma omapära ning tehnilise mõte tõttu, aga ma ei ole pädev seda hinnata.
Ma tean et Tatra on väga eriline auto, millel on ilmsed oma plussid ja miinused. Miinuste tõttu, ilmselt, ei ole sellel erilist edu olnud viimase 20 aasta jooksul.
Erilist edu Tatral ei ole. Näiteks, aastal 2007, tootis firma kokku 2700 masinat (palju neist eksporditi ma ei tea). Kamaz tootis 53 000 masinat, neist 14 000 müüdi välismaale.

Minu vend, on ilmselt suur spetsialist antud küsimuses (üritanud need venesse müüa isegi), tema arvamus on selline 8) :

"гениальная для местности где нет дорог и она едет первой
там где дороги есть - хуйня полная.
у неё колеса под углом стоят,
на асфальте управляемость никакая и резина расходуется быстрее и не равномерно"
"

Kui rääkida sõjaväeautodest, siis KRAZ ilmselt, on samas segmendist suutnud samuti edukas olla (kuigi sellel on ilmselt, ainus eelis on hind)

Postitatud: 31 Dets, 2010 10:20
Postitas sirvel
Vastus mx77 küsimusele, et miks seda HMMWV-d on vaja välja vahetada. Kõik need klipid youtubes on ägedad vaadata. Kui sa aga ise peaksid istuma nii umbes 25-30 lisa kiloga selles konservikarbis ja sõitma Iraagi või Afganistaani teedel, kus IED oht on suur, siis sa saaksid aru, miks on see masin vaja välja vahetada. Olen ise Iraagis selle masinaga sõitnud ja pean ütlema, et ei tundnud ennast rooli taga mugavalt. Ruumi on vähe, kuigi väljast näeb see masin suur välja. Oleks paras tipptunnil sellisega Tallinnas kesklinnas ringi ukerdada. Vaade seest välja on piiratud. Lisaks, kui IED-ele otsa satud, siis ellujäämise võimalused on väga väikesed. Jah, on juhtunud, et meeskond elab selle litaka üle ja jääb terveks, aga neid juhtumeid on vähe. Isegi kergemalt soomustatud UNIMOG on parem valik kui HMMWV, mis näeb ägedam välja.

Postitatud: 31 Dets, 2010 17:23
Postitas isakene
Lemet kirjutas:...tegelikult küll Zis-151, millest sai peale isakese surma Zil...
Alatu laim. :evil:

Klassikuid tsiteerides on kuuldused minu surmast tugevasti liialdatud. :P