7. leht 31-st

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitatud: 23 Nov, 2016 9:18
Postitas Kapten Trumm
Venelastel minuteada Süürias tankerit pole. Lennukikandjatel pole seda ammugi. F-18 imitatsioon jääb aga kardetavasti sellesama massiprobleemi taha.

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitatud: 23 Nov, 2016 9:36
Postitas Lemet
Su-24 on võimeline seda ülesannet täitma, aga see eeldab mõistagi ühe sellie masina pidevat stardivalmis olekut Süüria baasis...ja isegi siis on pisut kahtlane teema. Ja ka Su-27 põlvkonna masinad on tankeri ülesandeid täitnud. Pilti võib näha siit...

https://www.google.ee/imgres?imgurl=htt ... -weps.html

kusjuures vene wiki väidab...
Особенностью Су-33 является возможность работы как самолёта-заправщика за счёт подвесного контейнера УПАЗ[11]. При этом сам самолёт имеет штатное оборудование для
дозаправки в воздухе. Т.е. Су-33 с УПАЗ может произвести дозаправку и МиГ-29К, и другого Су-33.
Kummaline on muidugi asjaolu, et sellise kvalifikatsiooniga piloot lasi olukorras, kus kaldabaasini oli vaid 40 km (s.o 2-3 lennuminutit maksimaalselt) kütuse nulli ja oli sunnitud katapulteeruma.

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitatud: 23 Nov, 2016 13:09
Postitas andrus
Lemet kirjutas:Kuznetsovil baseerunud MiG-25K allakukkumise põhjuseks olla olnud mõlema mootori üheaegne ülesütlemine...
Lemet kirjutas:See, et kütuse lõppemisel seiskuvad üheaegselt mõlemad mootorid, peaks ju mõtlevale inimesele ilma erilise rõhutamisetagi ilmselge olema... :dont_know:
"Üles ütlema" tähendab eesti keeles "rikki minema": http://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q ... Ctlema&F=M
Seega oli siis sinu algne väide, et kui kütus otsa saab, lähevad mootorid rikki. Nüüd oled isegi selle väite rumalusest aru saanud ja räägid mootorite seiskumisest. Tubli.

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 23 Nov, 2016 13:23
Postitas Lemet
"Üles ütlema" tähendab minu käsitluses teadmata põhjusel töötamist lõpetama. Võib olla kütusesüsteemi rike, kütuse lõppemine vms. Kütuse lõppemine päädib üheselt mootorite ülesütlemisega. Kütusepuuduse tõttu.

Edit: spetsomm koman...erile- kui töötaja koha "üles ütleb", s.t töötaja "läks rikki"??? Või lõpetas töötegemise?

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 23 Nov, 2016 20:56
Postitas andrus
Lemet kirjutas:Edit: spetsomm koman...erile- kui töötaja koha "üles ütleb", s.t töötaja "läks rikki"??? Või lõpetas töötegemise?
Minu antud viide, punkt 1.

Veel detaile MiG-29 allakukkumisest: https://lenta.ru/news/2016/11/23/mig29/
Kui lenta.ru allikas on sõltumatu bmpd omast, siis on meil sellele versioonile kinnitus juba kahest kohast.
Tunneme ära tavapärase nõukogude "süsteemi", kus väikest jama kinni mätsida üritades saadakse hoopis suuremaga hakkama.

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 23 Nov, 2016 21:43
Postitas Lemet
Et lennuki maksumuseks hinnatakse kaks miljardit rubla ja süüdlastele koidab VF KK 351 paragrahv, siis on inimlikult mõistetav, et süü üritatakse tehnika kraesse veeretada. Ikkagi jääb mõistetamatuks, miks ei antud kohe korraldust kaldabaasi lennata...nii kütust kui aega oleks jätkunud mitmeks retkeks..

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 24 Nov, 2016 0:40
Postitas Lemet
Mitte küll lennukikandjal, aga nii mõnelgi kodanikul oli ilmselt põhjust tõsiselt ehmatada...väidetavalt olla tegu huligaansusega.

https://youtu.be/PPtYo7pYUyY

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 24 Nov, 2016 9:06
Postitas alari
http://zloy-odessit.livejournal.com/1958823.html
Lingitud lehel on pildid lennukikandja katlaruumist. Allpool pildid ka hiinlaste ja indialaste sama tüüpi laeva katlaruumist

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 24 Nov, 2016 9:30
Postitas Kapten Trumm
andrus kirjutas: Veel detaile MiG-29 allakukkumisest: https://lenta.ru/news/2016/11/23/mig29/
Siia on ehk ka peidetud vastus küsimusele, miks need Su-33'd nii suure kütuse jäägiga maanduda üritavad (praktiliselt nullides selle tulemusena kasuliku koorma).
Ehk ei toimi see värk nii, et kannataks 500 kg-ga riskida.
Mis mõistagi on praktikaga parandatav nähtus, aga selle käigus kukub seal veel mõnigi lennuk alla.
Ameeriklastel on horisontaalstardiga lennukikandjate opereerimise kogemus alates Korea sõjast ja taolised allakukkumised (hämming laeval) tehti ära juba 60 aastat tagasi.
Kuid viivituse põhjus maandumisel võib olla ka nii lihtne asi nagu trosspiduri rike (eelmine maandus liiga kiiresti ja lõhkus ühe ära).

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 24 Nov, 2016 9:35
Postitas Lemet
Tegelikult vedas neil..olnuks õhus näiteks viis masinat ja esimene maandumistrossid sassi sõitnud..?

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 24 Nov, 2016 9:37
Postitas Kapten Trumm
alari kirjutas:http://zloy-odessit.livejournal.com/1958823.html
Lingitud lehel on pildid lennukikandja katlaruumist. Allpool pildid ka hiinlaste ja indialaste sama tüüpi laeva katlaruumist
Kuna ma ise olen ühe veneaegse aurukatla käitamisega mõned aastad kokku puutunud (vähemalt näinud, kuidas see käib), siis iseenesest see väljanägemine on pakasuhha teema.
Katel on väljastpoolt tavaliselt isolatsioonikihi all (tõstab kasutegurit ja alandab ruumi temperatuuri), kiht koosneb vene aja katlamajanduses asbestollusest ja mingist riidetaolisest ollusest, mis on mähitud asbestaine peale (analoogne paistab ka Kuzja katlaruumist). Selle võib muidugi iga sõidu eel hõbedaseks võõbata (meil võõbati ka paar korda, kui inspektorid tulemas olid), kuid enamasti "haihtus" see "värv" sealt esimese kuu aja töötamisega.

Probleem oleks seal siis, kui igal pool paistaksid torude parandusklambrid või oleks asi masuudist läikiv (viitab pidevatele riketele). Selline "ära köetud" värviga ja kasutuse käigus mäkerdatud katla vooderdus iseenesest midagi ei näita (vähemalt ei tõesta hindude/hiinlaste paremust).

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 24 Nov, 2016 9:38
Postitas Kapten Trumm
Lemet kirjutas:Tegelikult vedas neil..olnuks õhus näiteks viis masinat ja esimene maandumistrossid sassi sõitnud..?
Justnimelt.
Probleemil on 2 poolt
1. puudub QRF tankeri võimekus laeval
2. tehnika on tegelikult intensiivses kasutuses järgi proovimata (ameeriklastel juhtub selliseid asju harva, kuid juhtub, siis võetakse kasutusele punkt 1 ja lennuki kaotamine on äärmuslik juhus (kuid ka seda juhtub - piloot on kallim kui lennuk).

Kõik nimetatud probleemid tulevad välja just lahingmissioonidel, mitte kontrollitud ja ohutuse egiidi all toimuvatel pakasuhha-õppustel. :dont_know:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 24 Nov, 2016 9:40
Postitas Lemet
Hindudele müüdud laeva paljuräägitud jõuallikaprobleemid tekkinud väidetavalt just sellest, et hindud nõudnud katelde isolatsioonimaterjali väljavahetamist.
Выход из строя элементов энергетической установки авианесущего крейсера "Викрамадитья" (бывший "Адмирал Горшков"), который Россия модернизировала для Индии, видимо, связан с заменой теплоизоляции из асбестосодержащих материалов на изоляцию из огнеупорного кирпича, заявил РИА Новости в понедельник официальный представитель некоммерческой организации (НО) "Хризотиловая ассоциация".

Ранее сообщалось, что неполадки (выход из строя энергетической установки) возникли во время ходовых испытаний. По данным СМИ, результатом ЧП станет то, что ВМС Индии получат крейсер, вероятно, не ранее октября 2013 года.

"Согласно информации СМИ, в рамках технической модернизации авианосца "Адмирал Горшков" была произведена замена энергетической установки судна, а вместе с ней - и блока теплоизоляции. При этом вместо асбестосодержащей изоляции, изначально применявшейся на судне, была использована изоляция из огнеупорного кирпича. В результате испытаний кирпич просто рассыпался, не выдержав температурного режима", - сказал собеседник агентства.

Яндекс.ДиректПолеты на МИГ-29 для туристов!От Оператора авиа-космического туризма: Полет на МИГ-29 в стратосферу 19 кмвип-полеты.рфАдрес и телефон



Инициатива о замене асбеста в конструкции теплоизоляционных блоков, по данным прессы, принадлежала индийской стороне. Причиной тому послужило влияние асбестосодержащих материалов на здоровье человека.

"Это прямое следствие антиасбестовой кампании, проводимой группой международных экологических организаций и направленной на полный запрет всех видов асбеста в мире без учета дифференцированного подхода к различным его видам из-за потенциального вреда здоровью, который он якобы может причинить экипажу", - пояснил представитель ассоциации.

https://ria.ru/defense_safety/20120917/752430575.html

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 24 Nov, 2016 9:44
Postitas Kapten Trumm
Lääne kateldel on mingi keraamiline vooderdus ja kõige peal lihtsalt välisplekk, mis läheb ainult soojaks (saab käega katsuda).
Kuna vene katlad (vt pilte) on harilikult keerukama välisplaaniga (et kõik oleks remonditav), siis on sellist kesta pea võimatu ka teha.
Danfossi katel on silindrikujuline kobakas, kus kogu aparatuur paikneb ees ja taga ja see torumajandus, mis vene katlal töllerdab väljas, on pakitud katla sisse (mis ühtlasi muudab taolise lahenduse merel probleemseks, kui on parandada midagi vaja). Eks seal tootja arvab, et pole vaja parandada ja kui on, siis ostab tellija talt uue katla.

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 24 Nov, 2016 13:17
Postitas Roamless
Trummi viimasest postitusest tuleb siis järeldada, et Vene katel on lihtsam, paremini remonditav ja üldse hea lahendus võrreldes nende manduvate Lääne "lollide" katlaehitajatega. Suitsu ajab ka rohkesti, et lihtsalt maskeerida ennast vaenlase eest :D
Lihtsalt küsimus, kui Vene oma on nii kergesti remonditav, miks krt see f...king puksiir temaga siis kaasa tolkneb?