62. leht 96-st

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 31 Mär, 2021 22:23
Postitas stg44
Kas kuriteo sooritamise vahendit ei saaks ära võtta sellistelt ? Kui pead ikka aastaid maksma liisingut auto eest mis läks hävitamisele, siis võtab isu ära vist.
16 päeva pärast jälle vaba mees, teeb/sõidab kus tahab

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 01 Apr, 2021 6:46
Postitas AMvA
stg44 kirjutas:Kas kuriteo sooritamise vahendit ei saaks ära võtta sellistelt ? Kui pead ikka aastaid maksma liisingut auto eest mis läks hävitamisele, siis võtab isu ära vist.
16 päeva pärast jälle vaba mees, teeb/sõidab kus tahab
Ma kuulsin kuskilt raadiosaatest poole kõrvaga, et eelmine aasta konfiskeeriti ligi 160 sõidukit.

Edit. Veidi vanem uudis, aga annab suurusjärkudest aimduse https://www.err.ee/654919/joobes-juhtid ... a-kasvanud

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 01 Apr, 2021 11:43
Postitas Roamless
Kas kuriteo sooritamise vahendit ei saaks ära võtta sellistelt ? Kui pead ikka aastaid maksma liisingut auto eest mis läks hävitamisele, siis võtab isu ära vist.
Konfiskeeritud autosid ei hävitata, vaid pannakse oksjonile. Ka liisinguautod konfiskeeritakse ja pead liisingut edasi maksma minuteada. Saririkkujad roolijoodikud sõidavad tavaliselt 500-1500 eurikut maksvate saanidega st võetakse üks ära, saab kohe uue sara asemele osta. Korra olen mingit oksjonilehte nö ühe silmaga vaadanud ja paremad palad olid vist narkovedajatelt ära võetud autod ehk puha nö keskmises vanuses Audid, Bemmid, Mersud. Muul juhul on tegu tavaliselt väga trööbatud pannidega. Huvitab ainult, et kas meil leiavad ka kasutust politsei poolt mõned luksuslikumad ära võetud autod, sest nn tagaajamisvideodes on politsei kasutuses uuemates eravärvides Audi A6-st BMW X5-ni nähtud. Tegu pole just kõige viimaste mudelitega, aga ikka nn tsipa kallima klassi autodega, mida uutena vaevalt politsei hankima hakkab. Näiteks Leedu puhul olen näinud, et politseivärvidesse kleebitud tsipa uhkemal maasturil, oli suisa kiri, et ära võetud narkokurjategijatelt. Nagu rääkis üks politseiautode hankega seotud tegelane meedias, siis Skoda võib patrullautona olla hea, aga kriminaaljälituses sa ei saa ühte tüüpi (st koheselt politseiga seostatavat) ervärvides autosid kasutada, seega nö mahajooksmise videodes on politsei kasutuses väga erinevaid eravärvides autosid nähtud, alates 500 eurostest, lõpetades ca 40 000 eurostega

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 01 Apr, 2021 20:00
Postitas parkija
Praegust olukorda ei tea aga , aastate eest oli küll mõni juhus , kus peale seda, kui pätid kambris istusid, keerati nende mersule teised numbrid külge ja mindi operatiivtööd tegema .

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 02 Mai, 2021 8:35
Postitas Kriku

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 02 Mai, 2021 14:25
Postitas AMvA
Pagan, jälle see Tallinn-Saku-Laagri maantee. Kust nad seda tobedust võtavad?

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 03 Mai, 2021 15:24
Postitas Kapten Trumm
Saku ümbrus näib olevat liiklusidiootide raskuspunkt - tihti seda vahet sõites olen märganud, et seal on hommikuti teedel rohkelt musti kummijutte, mis viitavad sellele, et mingi streetrace tüüpi jama on toimunud. Või omaalgatuslik drift nagu moodsam on.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 03 Mai, 2021 15:42
Postitas Hukatus

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 03 Mai, 2021 17:08
Postitas AMvA
Aga rammida meie omad ei oska kahjuks

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 03 Mai, 2021 17:25
Postitas Hukatus
Nüüd delfis ka. https://www.delfi.ee/artikkel/93320127/ ... eelt-valja
Tõsi, ei saanduki aru kas prooviti ette keerata või rammida. Rammitakse ikka tagarattasse, et külglibisemisse lükata.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 03 Mai, 2021 17:44
Postitas ElrikThunderson
Politsei- ja piirivalveamet (PPA) plaanib osta esimese elektrilise patrullauto, et selgitada välja, kas elektriautod sobivad operatiivsõidukiks ning millele tähelepanu pöörata, enne kui selline suurem investeering teha. Pikemas plaanis võib rohepööre oodata ka kiirabi ja päästeameti sõidukiparke.

https://www.err.ee/1608200002/politsei- ... atrullauto

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 03 Mai, 2021 18:14
Postitas hjl85
See oleks kyll "lahe" kui kiirabi autol tuled kustuvad kuna aku sai tyhjaks. Soomlased kasutavad elektrikaid (Hundayd) nn asjaajate autodena aga mitte patrullide käes.
Ning tagaajamise korral piisab kui 30+km saad eest sõita koos kiirenduste jms. See söõb aku kohe nulli

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 03 Mai, 2021 18:41
Postitas Walter2
Rõhk väljenditel "esimene auto", "selgitada välja" ja "sobivus".

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 03 Mai, 2021 19:59
Postitas nimetu
See on jah esialgu ainult katsetamiseks.
Isiklikult olen äärmiselt skeptiline puhtalt elektril töötava sõiduki sobivuses nii patrullmasinaks kui ka kiirabiautoks. Talvel istuvad politseinikud/kiirabi töötajad sõidukis ning mootor ja konditsioneer teevad pidevalt tööd. Lisaks on vaja kõike seda elektroonikat mida nad kasutavad toita. Tõenäoliselt sobiksid hübriidid sellisteks otstarveteks palju paremini. Elektrikad sobiksid heal juhul administratiivtöölistele. See viimane Mitshubishi iMiEV projekt oli kokkuvõttes suht õnnetu. Need masinad olid isegi administratiivtöötajate jaoks liiga kehvad. Vähemalt nii arvas üks tuttav, kes sellist masinat kasutama pidi.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 03 Mai, 2021 21:09
Postitas Roamless
Kas siit ei käinud mitte läbi uudis, et UK politsei vahetab oma täishübriid patrullautod diisliteks tagasi, kuna patrullauto peaks olema 24/7 stardivalmis, lisaks on hübriidtehnoloogia kahjuks ikka veel nö arendusjärgus, mitte lõplikult välja arendatud ideaalselt toimiv süsteem. Kui politsei tahab hübriide kasutada/katsetada, siis soovitaks ka ise pigem poolhübriide näiteks RAV4 hübriid, üpris mõistliku kütusekuluga, linnas ca 6 l/s, raskema gaasijalaga ka muidugi rohkem, aga ei vaja juhtme otsas rippumist. Maapiirkonda oleks väga sobiv st kõrgem kliirents ja väiksemat sorti maastikuvõimekus ala külavahe ja kergemad metsateed.