611. leht 1299-st
Re: Viktoriin
Postitatud: 01 Veebr, 2013 16:02
Postitas allatah
No wikipedias on viide artiklile, mis on koostatud 4jan2012 ja seal on toodetud lennukite koguarv 63. Üks lennuk päevas on teistest allikatest lugedes vist ikkagi teoreetiline maht.
Lugedes LRIP (low rate initial production) lepinguid jääb mulje, et esimese nelja LRIP lepinguga tehti äkki 74? Ei saanud täpselt aru, sest mõnes kohas oli natuke segane, kas lepingus oli kokku näiteks 30, millest on nii ja niipalju ühte ja teist mudelit või siis 30 ühte ja 3 teist.... Noh, tänapäeval on ju noortel ikka probleeme mõttega teksti lugemisel.
LRIP5 võeti vastu eelmise aasta novembris ja ühes artiklis ütles firma esindaja, et nad proovivad aasta lõpuks kümme lennukit valmis teha. No kui nad sama hooga jaanuaris jätkasid, siis said praeguseks hetkeks ehk veel mingi 7,5 lennukit valmis.
Palju neid katsemasinaid veel on.... leidsin niipalju, et 6 tükki on vaid maapealseteks testideks ja mittekomplektsed. Ehk on neid lendavaid veel kokku mingi 12 tükki.
Seega liidan nüüd arvud kokku ja saan, et hetkel on valmis tehtud umbes 109,5 pluss miinus 200 lennukit.
Re: Viktoriin
Postitatud: 01 Veebr, 2013 16:31
Postitas Lemet
Re: Viktoriin
Postitatud: 01 Veebr, 2013 16:49
Postitas tommy
100th F-35 On Lockheed Martin’s Production Line
FORT WORTH, Texas, Jan. 30, 2013 – Assembly of the 100th Lockheed Martin [NYSE: LMT] F-35 Lightning II is well underway at the F-35 production facility here. F-35 technicians are in the final phase of building the wings that will be installed on the 100th aircraft known as AF-41. AF-41, a conventional takeoff and landing (CTOL) variant, is one of 88 F-35s in various stages of completion on Lockheed Martin production lines Fort Worth and Marietta, Ga., and supplier locations across the world. The jet will be delivered to the U.S. Air Force and is slated for pilot training at Luke Air Force Base, Ariz.
Headquartered in Bethesda, Md., Lockheed Martin is a global security and aerospace company that employs about 120,000 people worldwide and is principally engaged in the research, design, development, manufacture, integration, and sustainment of advanced technology systems, products, and services. The Corporation’s net sales for 2012 were $47.2 billion.
Aga ise küsida ei soovi......Juhul, kui küsimusest õieti aru sain, et palju praeguseks valmis/valmimisel on.
Re: Viktoriin
Postitatud: 01 Veebr, 2013 17:04
Postitas Lemet
Ei loeks ka seda õigeks. Seda mitmel põhjusel.
Re: Viktoriin
Postitatud: 01 Veebr, 2013 17:31
Postitas allatah
Ee, kas minu 109,5 ja Tommy 100 on vähemalt ligilähedases suurusjärgus?
Re: Viktoriin
Postitatud: 01 Veebr, 2013 17:35
Postitas Lemet
Ikka, õige number jääb 50 ja 500 vahele

Ega ma absoluutarvu tahagi, aitab, kui pluss-miinus kümnesse mahub. Väidetavalt hetkel tootmises olevate lennukite arvu.
Re: Viktoriin
Postitatud: 01 Veebr, 2013 18:30
Postitas allatah
No siis umbes 186
Kui Tommy toodud lingilt võib lugeda, et 100-s on enamvähem valmimisel ja erineval tasemel valmimisel on kokku 88.
Re: Viktoriin
Postitatud: 01 Veebr, 2013 18:54
Postitas Lemet
Vale. Väidetakse muud numbrit. Aga suht ümarat...
Re: Viktoriin
Postitatud: 07 Veebr, 2013 12:04
Postitas Lemet
Erinevates valmidusastmetes olla hetkel tootmises ligi 90 masinat. Koos eelnevalt toodetute ja katsemasinatega peaks see masinate üldarvu tõstma 150 lennukini.
Re: Viktoriin
Postitatud: 09 Veebr, 2013 11:30
Postitas Lemet
Osaliste mälestuste põhjal vaevas nõukogude reaktiivpommitajate M-4 meeskondi läbi aegade üks masina väga tihti esinevast tehnilisest veast tingitud "kutsehaigus". Milline nimelt ja millise veaga oli tegu?
Re: Viktoriin
Postitatud: 11 Veebr, 2013 23:30
Postitas Lemet
Vihjaks siis, et eriti suur lõikus oli haigusel suvekuudel...tükk loogilist mõtlemist peaks nüüd küll vastuse kätte andma.
Re: Viktoriin
Postitatud: 11 Veebr, 2013 23:48
Postitas allatah
Puusalt ja huupi pakuks, et kas äkki jäi lennukisse installimata mõni vahend, mis oleks meeskonda jahutanud? Kuigi samas... ma lennundusest väga palju ei tea ning hakkann üüd kahtlema, kas seal on midagi sellist, mis seda olemist seal nii palavaks teeb. Aga noh võibolla siis päike küttis salongi soojaks.
Teine variant on see, et ei jätkunud pikal lennul vett või siis puudus hoopiski NSVL standartitele vastav peldik. Päikese näkkulangemine vast probleem ei olnud.
Re: Viktoriin
Postitatud: 11 Veebr, 2013 23:57
Postitas Lemet
Eeeii...vahend täitsa installiti...aga tera selles arutluskäigus on täitsa olemas...
Re: Viktoriin
Postitatud: 12 Veebr, 2013 1:49
Postitas TTA
Jahutussüsteemi piiritust joodi, ning suvel, kuna "kulu" oli suurem oli see veel eriti hästi kättesaadav?
Re: Viktoriin
Postitatud: 12 Veebr, 2013 10:25
Postitas Lemet
Nõup...sedapuhku polnud süüdlaseks piiritus. Ja alkoholism haigusena ei kvalifitseeru samuti