641. leht 1283-st
Re: Viktoriin
Postitatud: 03 Nov, 2013 19:50
Postitas Lemet
"Kivipurustaja" kabiin oli puidust...

Kraz siis.
Re: Viktoriin
Postitatud: 03 Nov, 2013 20:20
Postitas Georges
Vastus 2. - Tagumine kojamees.
Re: Viktoriin
Postitatud: 03 Nov, 2013 20:25
Postitas Lemet
Georges kirjutas:Vastus 2. - Tagumine kojamees.
Siiski, siiski...
Kui just "kulibinlusega" tegu pole. Siiski kummitab millegipärast mälusopis, et ka Tallinna AZLK katselaborisse tulnud masinatest oli mõnel justkui see roots tagaluugil.

Re: Viktoriin
Postitatud: 04 Nov, 2013 8:46
Postitas Kapten Trumm
Vastused jah õiged, see veok oli Kraz-255, mis peaks ka täna Soome armees kasutusel olema (miski sillavedukina).
Tagakojamehe jutt on ka õige - seeriaautodel seda üldjuhul polnud. 2141 aerodünaamika, täpsemalt tagaotsa kaldenurk ja ümarad vormid olid sellised, et ega selle kojamehe järgi ka erilist vajadust polnud. Seevasti 2108/2109 tõmbas pori ligi nagu magnetiga ja porisel teel kattus tagumine aken paraja kihiga lausa sekunditega (sõltumata neist koperativnikude müüdavatest "tagaklaasi suunajatest", mis igal autol kohustuslik disainielement oli). Aga võibolla mingi aeg oli ja siis "ratsiti" ära?
Pildil paistab nagu, et sinna oleks mingi esikojamees aretatud (taolise asendiga tagakojamehel on selline kõver vars nonsenss)?
Mina pean seda 2141 paremini õnnestunud nõuka autoks kui 2108/2109, talvesõiduomadused, salongi mahukus, sõidustabiilsus, rooli keeramise kergus (no 2108 rooli andis ikka väänata).
Kahjuks tundub, et arendusrahad lõppesid poolel teel ja asi komplekteeriti 60ndate mootoritega, eriti õnnetu oli see mosse mootoriga teisend 21412) ja glasnosti ajal käis tootmiskvaliteet ikka koledalt alla, osa autosid värviti vist palja (ja roostes) pleki peale

Samara oli kvaliteedilt selgelt parem ja parema mootoriga, aga kasutusomadustelt selgelt kehvem.
Re: Viktoriin
Postitatud: 08 Nov, 2013 20:53
Postitas Sho
Lemet peaks küsima, aga Lemet on bännitud..
Re: Viktoriin
Postitatud: 08 Nov, 2013 21:19
Postitas Georges
No ma küsin siis ühe kerge... Kui see kojamehe vastus sobis. Sama militaar kui see kojamees. Mis on see maailmakuulus auto, millel pole ühtegi tehasele (margile) viitavat
kirja? Kõik tunnevad teda mudelinime järgi.
Re: Viktoriin
Postitatud: 09 Nov, 2013 21:19
Postitas Bonifacius
Lexus??
Re: Viktoriin
Postitatud: 09 Nov, 2013 21:22
Postitas Georges
Ei. Vihjeks - asi on märksa varasem, kuid sama nime all turul senini.
Re: Viktoriin
Postitatud: 10 Nov, 2013 9:21
Postitas Bonifacius
No siis pakume Hummer..
Re: Viktoriin
Postitatud: 10 Nov, 2013 19:47
Postitas Georges
Ei. No ma annan totaalse vihje... tegu usa "muskliga"...
Hulka varasem kui hummer.
Ja nagu ma ütlesin, sama militaarne, kui mosse kojamees. Küsimus.
Re: Viktoriin
Postitatud: 10 Nov, 2013 20:15
Postitas Sho
Mustang?
Re: Viktoriin
Postitatud: 10 Nov, 2013 20:45
Postitas Manurhin
Georges kirjutas:No ma küsin siis ühe kerge... Kui see kojamehe vastus sobis. Sama militaar kui see kojamees. Mis on see maailmakuulus auto, millel pole ühtegi tehasele (margile) viitavat
kirja? Kõik tunnevad teda mudelinime järgi.
General Purpose > GP > džei-pii > Jeep
Re: Viktoriin
Postitatud: 10 Nov, 2013 20:49
Postitas Georges
Sho pani pihta. Mustang jah.
Re: Viktoriin
Postitatud: 11 Nov, 2013 1:46
Postitas Sho
Juuresoleval mudelipildil on näha Kutuzovit ja muid kindraleid Borodino lahingus.
Kui kõik ülejäänud kannavad oma ohvitserisärpi reeglitepäraselt ümber vöö, siis Kutuzov kandis seda üle õla.
Miks?

Re: Viktoriin
Postitatud: 11 Nov, 2013 9:46
Postitas aurik
Särp üle õla olevat olnud komme, mis näitavat kandja väärikust- tema põlvnemist vanast bojaarisuguvõsast