1. leht 4-st
T34-76
Postitatud: 08 Nov, 2007 0:31
Postitas Tsiknat
Hakkas ehitamine tasapisi liikuma.
Mudel oli (on) sellises karbis.

Uurisin küll aga ei leidunud mingit infi,et selle tanki paljudest variantidest kasvõi üks oleks liikunud elektrimootoriga mille lüliti on põhja all.
Seega esimese liigutusena said põhja all olevad avad pahtlit.

Rattaid on tüütult palju.

Tänaseks kõik.Ega te kinos ei ole.
Tom
Postitatud: 08 Nov, 2007 9:18
Postitas fossiil
Jaa, eks vana (moraalselt) mudeliga on kaks võimalust - kas panna otse karbist, või siis ehitada suuremalt jaolt ümber, igal juhul saab masina, mida naljalt mingi muu tankiga segi ei aja
Tegu siis valatud kuusnurkse torniga T-34-76 -ga, selliseid masinaid nagu karbil olevail pildil, hakati tootma 42 aasta alguses Nižni Tagilis. Nagu eileõhtusest jutust aru sain, on karbis ka komandotorn - sihukesed masinad ilmusid 43 aasta keskel. Arvan et mõistlik oleks otsida emma-kumma variandi kohta mõne reaalse masina ajalooline foto(d) ja sellest lähtudes valmis teha, võimalik et sa seda teed oled jubas läinudki, aga juhul kui fotomaterjali vaja, võta ühendust, mul on T-34 kohta pilte kogunenud kusagil tuhatkond.
Aga algus on igatahes hooga käima läinud - jätka aga, edu!
Urmas.
Postitatud: 08 Nov, 2007 17:30
Postitas Tsiknat
Tänud Urmasele abi pakkumast.
Võtan pakkumise vastu ja arvan,et pärin ehitamise ajal veel palju.
Tom
Postitatud: 08 Nov, 2007 20:34
Postitas Panzergrenadier
T-34 on ikka puhas klassika, ei saa ükski mudelist sellest puutumata jääda.

Küta aga julgelt edasi.
Pisult teemast välja küsimus. Kas põhimõtteliselt oleks mõeldav selline vigur, et panna sellst tüüpi torn Dragoni uue T-34/85 kerele, või eeldab see juba kere detailide põhjalikumat muutmist? (silmaga vaadates, peaks nagu lihtne vahetus olema.)
Siim
Postitatud: 08 Nov, 2007 22:38
Postitas Spetsnaz
Oijah. Nähes neid rattaid tuleb endalgi meelde, kui palju mul neid on ja kuna nad kõik on koledasti värvitud (minu), siis lihvin kõikide pealt värvi maha hetkel (36 rattadetaili

, kuid see-eest on pool juba seljataga).
Edu!
Postitatud: 08 Nov, 2007 23:39
Postitas Tsiknat
Minu komplektist jäi neli metallist paarisratast üle.Nende asemele tulevad kummibandaazidega.Kui on soovi annan ülejäägi ära.
Tornide vahetuse kohapealt pean proovima.Mul Trumpeteri T34-85 ka olemas.Kui katsetused lõppevad annan teada.
Tom
Postitatud: 09 Nov, 2007 8:53
Postitas fossiil
Eheh, mehed, aga pidage veidi aru, enne kui selle mudeli torni kuhugi mujale sokutama hakkate - see on tegelikult väärt ainult prügikasti viskamist...

Ausalt, iseasi muidugi kui võtta ja panna mudel põhimõtteliselt "otse karbist", siis veel, aga sellise saastaga Dragoni muidu korralikku keret tuksi keerata pole just mõtet (kuigi kere on torniga võrreldes geomeetria koha pealt üsna kobe). Näiteks Zvezda sama tüüpi torniga mudeli karbist saab enam-vähem korraliku torni - geomeetria kõikumised on minimaalsed, tuleb ainult detailsust lisada.
Põhimõtteliselt erinevad T-34/76 ja T-34/85 kered teineteisest üsna mitmete detailide - ninaosa, külgreduktorite karterite kuju ja muu sellise poolest. Cyber-Hobby seerias on nüüd välja antud Stalingradi tehase variant, ma pole küll veel lähemalt uurinud, aga võimalik et selle kerest saab vähema vaevaga korraliku "mutriga" masina teha.
Spetsnaz - ära näe vaeva - osta pudel torusiili ja korras, vaata "Värvimine" teemasse, seal on protsess lühidalt kirjas ja ära mingil juhul unusta kaitsevahendeid!
Aga kui korra ära proovid, siis ei taha enam kunagi isegi mõelda värvi mahalihvimise peale
Urmas.
Postitatud: 09 Nov, 2007 18:24
Postitas Tsiknat
OK,ära veensite.
-esiteks on mul T34-85 ka Dragoni,mitte Trumpeteri mudel.
-ei hakka siis mõtetustega tegelema.
-enda T34-76 panen ikkagi olemasoleval kujul kokku.
Tom
Postitatud: 10 Nov, 2007 13:47
Postitas Panzergrenadier
Eks ma tegelikult pisult kaarega mõtlesingi, et Zvezda torni kautada. Ahh, põhjus miks küsisin oli sellepärast, et ei taha eriti hakata Zvezda kerega mässama, kuid sellist kuusnurkse torniga T-34 tahaks küll.
Olgu, tagasi teemasse. Ootan huviga uusi pilte.

Postitatud: 10 Nov, 2007 15:49
Postitas asjaajaja
Äkki on veits loll küsimus, aga kas T-34-l polnud põhja sees dessantluuki? Pole hetkel ühtki sellist põhjalikku joonist käepärast, kust seda vaadata.
Postitatud: 10 Nov, 2007 17:45
Postitas Tsiknat
Sain täna fossililt u2000 fotot.
Nüüd läheb vähe aega kui oskan küsimustele vastata.
Aga tunnen ette,et ideaali poole püüdlema ma ei hakka.
Tom
Postitatud: 12 Nov, 2007 22:12
Postitas Tsiknat
Põhja alla sai siis niipalju lisatud.Võrdlesin Dragoni T34-85 põhjaga ja silma jäi,et puuduvad kiige sahtid.Eduardi luugid on väga sarnased Dragoni omadele.Fotode järgi on ka sarnasus hea.Kuigi kõik fotod mis leidsin on pildistatud võrdlemisi terava nurga alt.

Tänaseks jälle kõik.
Tom
Postitatud: 13 Nov, 2007 19:37
Postitas Panzergrenadier
Julgelt ikka edasi.

Pean tunnistama, et põhjadele ei ole ma isiklikult tähelepanu pööranud.
Postitatud: 13 Nov, 2007 19:56
Postitas fossiil
Tsiknat kirjutas:Põhja alla sai siis niipalju lisatud.Võrdlesin Dragoni T34-85 põhjaga ja silma jäi,et puuduvad kiige sahtid.Eduardi luugid on väga sarnased Dragoni omadele.Fotode järgi on ka sarnasus hea.Kuigi kõik fotod mis leidsin on pildistatud võrdlemisi terava nurga alt.
Tom
Neid šahte ei saa sellel mudelil ollagi - isegi balanssiirid on kerega ühes tükis valatud, minu arvates oled sinna põhja alla isegi maksimaalse panuse andnud, kuigi karta võib et pikema aja jooksul hakkavad täispahteldatud augud mängima ja sissepoole nõgusaks tõmbama. Või liimisid kõigepealt plastiku tükid aukudesse sisse? Kahjuks ei tulnud tookord külas olles selle peale et küsida
Urmas.
Postitatud: 13 Nov, 2007 20:17
Postitas simmtann
fossiil kirjutas:Tsiknat kirjutas:Põhja alla sai siis niipalju lisatud.Võrdlesin Dragoni T34-85 põhjaga ja silma jäi,et puuduvad kiige sahtid.Eduardi luugid on väga sarnased Dragoni omadele.Fotode järgi on ka sarnasus hea.Kuigi kõik fotod mis leidsin on pildistatud võrdlemisi terava nurga alt.
Tom
Või liimisid kõigepealt plastiku tükid aukudesse sisse?
Urmas.
Jah, plasti tükid on all.