Ülaltsiteeritud post on kui ehe näide (peavoolu) ignorantsusest (et mitte öelda ülbusest).Milleks..??
Mis eesmärki see kandma peaks..??
Relvastada nende masinatega milline üksus??
Milline kompanii, milline pataljon.??
On need masinad selleks ajaks siis sellises seisukorras?? Jagub neid piisavalt, et jätkuks tervele üksusele.?
Saaks jätkata teenistust, jätkata väljaõpet.
Kui on, siis miks peaks KV neist üldse loobuma. Kui ei, siis mida hakkab nendega peale KL??
Muidugi, kui masinaid lõpuaastatel koheldakse kui BTR-e koheldi (oli näha, et osadel masinatel polnud viitsitud isegi õli vahetada), siis muidugi, tegemist saab olema väheväärtusliku vanarauaga. Sellise kraami korda tegemine saab olema kallis ja aeganõudev.
Kui aga selline "kvaliteet" KV-s on möödas (ma väga loodan, et on) ja masinad on kasutusest mahavõtmise hetkel töökorras ja vähemalt rahuldavas üldises seisukorras, siis KL väljaõppe (madala) intensiivsuse juures saab neid tarvitada veel hulk aastaid (samal põhjusel on Soomes platsidel veel vanemaid masinaid, mis on seel veel järgmine 20 aastat).
Rahuldavas korras: mootorid peavad õlisurvet ja kompressiooni, käigukastid toimivad, sildades pole mingeid ohtlikke lõtke (kulumisest tulev undamine ei ole suur probleem), rehvid enamvähem, masin on komplektne.
Posti alguses olevate küsimuste kohta küsiks, et mis eesmärki täitsid need masinada ScP-s? Afganistanis? Miks seal veoautoga ei kärutatud, odavam ju?? Veel parem oleks kand ja varvas meetod, ainult uusi saapaid vaja.