1. leht 2-st

GAZ AA

Postitatud: 05 Veebr, 2008 21:40
Postitas Tsiknat
No nüüd sattusin pussaka otsa.Detailide arvult tundus nagu lihtne mudel olevat. :D Aga karbi sisuga tööd tehes selgus,et tegemist on probleemide puntraga. :( Minusugune laiskur sellest mingit meeletut ümbertegemist ponnistama ei hakka.Mõned pildid ehk ilmestavad postitust paremini:
Kartke riiuleil sellist karpi!
Pilt
Siin on juba korralikult viilitud,et detailid vähemalt niigi kokku istuks.Lisatud on hinge imitatsioon keset mootorikatet.Radiaatorikatte kuju proovisin vähe kohendada.
Pilt
Stardist kulunud kaks nädalat.
Pilt
Kui jõud on järgi läheb ka kana mesipuusse!Istme tagant servast 2mm freesiga maha ja ka kabiin mahub oma kohale.
Pilt
Näeb tsiviilversiooni moodi välja aga ehk annavad sõjardid mulle armu.
Pilt
Rataste kohapealt on lootust,et tsiklirattad õnnestub autoratasteks vahetada.Karbis olevad on paksuselt u1,5mm alamõõdus.

Tom

Postitatud: 05 Veebr, 2008 22:11
Postitas janno8
Suur se detailide arv oli ka?
Aga nagu ameerikalsed ülevad "so far, so good" ehk siis lase aga edasi, ootan juba lõpptulemust :D

Janno

Postitatud: 06 Veebr, 2008 11:32
Postitas asjaajaja
Lase aga käia, tsivilist, kui valmis saab, küll siis armee rekvireerib! :twisted: :twisted:
Kui "kiisule" on mõni suurtükk sappa seotud, hakkavad isegi tankistid rahulolevalt mõmisema. 8)

Postitatud: 06 Veebr, 2008 21:32
Postitas Panzergrenadier
Nüüd seda elusuuruses näinuna, võin öelda, et vägagi lahe masin saab sellest. Värv on lihtsalt super.

Postitatud: 06 Veebr, 2008 21:35
Postitas Luciano
On jah, võtsin selle korraks näppudevahele ja ehmatasin ära, et nii kerge - polegi metall :) Väga ehtne näeb välja - täpselt nagu rauast.

Postitatud: 06 Veebr, 2008 23:37
Postitas Tsiknat
Tänan kommenteerimast. :oops: Kastiga loodan ka lähipäevil valmis saada aga ratestele läksig geoloogid alles tooret otsima.

Tom

Postitatud: 07 Veebr, 2008 18:39
Postitas fossiil
No ilus oli, tõesõna - pildid on küll hea kvaliteediga, aga ligidalt ja oma silmaga, ja veel näpukesega katsuda..., no hoopis teine tera. Aga geoloogid võiksid nüüd veidi materjali varuda küll, seda valget värvi EPO 2 -te nimelt - osad rattavormid on juba valmis...

Urmas.

Postitatud: 07 Veebr, 2008 19:58
Postitas Tsiknat
Tänud geoloogide brigaderile info eest.Epo on olemas.Täna said kasti detailid lõpliku värvi.Arvatavasti homme saab koostama hakata.Muud vidinad riputasin auto külge ära.
Pilt
Pilt

Tom

Postitatud: 08 Veebr, 2008 21:49
Postitas Tsiknat
Kast peal ja natukene koormat ka.Käsitsi ei viitsinud rohkem visata.
Pilt
Pilt
Pilt

Tom

Postitatud: 09 Veebr, 2008 2:15
Postitas Luciano
auto on musi, ja kast ka aga...
.. aga hajuta killustiku hunnik üle kogu kasti. Nii kaua kui auto seisab on hunnik koos aga edasi hajub tolm/niiske lüüm/puru mööda kasti põhja laiali.

Endiselt fänn
Kaspar

Postitatud: 09 Veebr, 2008 23:31
Postitas Tsiknat
Vastavalt kaasfoorumlaste näpunäidetele hakkas killustik natukene mööda kasti laiali valguma.
Pilt
Pilt
Ratastest ehk hakkab tänu fossiilile ka midagi looma.Paljud tunnevad järgnevast fotost vast Urmase käekirja ära.Igatahes suur tänu talle!
Pilt

Tom

Postitatud: 10 Veebr, 2008 0:07
Postitas Tsiknat
Kuus tundi sai täis.Käisin tööruumis ja tegin katsevalu vormi lahti.Sealt seest leidsin:
Pilt
Pilt
Tagumine sisemine ratas.
Veelkordaitähurmaseleaitäh!!

Tom

Postitatud: 10 Veebr, 2008 15:57
Postitas asjaajaja
Siin foorumis tähendab sõnaühend Urmas/fossiil kohe automaatselt tippkvaliteeti. Seda rataste kohta.
Aga väga hea meel on ka näha, et tal on väga häid järgijaid.
Nüüd auto juurde. "Kiisu" on ilus aga ma nokiks natuke selle kasti kallal. Esimese hooga vaatasin, et kasti põhi on lehtmetalliga kaetud ja siis üle värvitud. Viimastel fotodel on aga kastipõhja laudade vahed juba veidi nähtavad. Kui Sulle see väga keeruline pole, siis viska koorem korraks uuesti maha ja rõhuta just neid kastipõhja laudade vahesid. Sinna jääb kõigepealt igasugune sodi ja pask kinni, seetõttu muutuvad need vahed tunduvalt rohkem nähtavaks, kui kasti küljelaudade vahed (mis on Sul tipp-topp).
Lucianol on õigus - koorem hajub sõidu ajal mööda kasti põhja laiali. Ja mida hullem tee, seda rutem. Pidurdamisel veerevad suuremad tükid vastu kasti esiseina ja jäävad sinna pidama, sõidutuul (puhub kasti põhjas tagant ettepoole) toob peenemat sodi kogu aeg sinna peale. Aga see on muidugi kõik juba pisiasi.
Jõudu!

Postitatud: 10 Veebr, 2008 18:29
Postitas Panzergrenadier
Superlux... 8)


Mis EPO-ga muidu tegid? Kas valatavaga või EPO liimi tikuotsaga vormi toppides?

Postitatud: 10 Veebr, 2008 18:49
Postitas Tsiknat
Koormat kahjuks enam maha visata ei saa.Kõik mis on kastis on seal kinni.Eks ma järgmist autot teen jälle paremini.
EPO on tuubist,tavaline EPO-2.Hambatikk oli tööriistaks.

Tom