F-86, — единственный самолет, который был способен противостоять МиГ-15
Minuarust peaks ikka olema vastupidi. Tüüpiline venelaste enesekiitus.
Vaatamata paberil seksikana tunduvatele tehnilistele näitajatele jäi MiG-15 F-86-le ikka tublisti alla. Kuigi paberite järgi lendas MiG-15 kõrgemal, oli see eelis tihti vaid teoreetiline, sest kõrgelt alla tulles läheneb lennuk hetkega helibarjäärile, kus vene masin muutus väga ebastabiiseks, samal ajal kui F-86 jäi kontrollitavaks isegi pikeerides M1,0 saabumisel. Lisaks kippus kõrguse kiire muutumisega Mig-i kabiiniklaas ära jäätuma ning piloot ei näinud enam välja.
MiG-il olid paberil vägevad kahurid, kuid praktikas oli neist korraga lasta sama hea kui võimatu, sest 37 mm ja 23 mm trajektoorid on väga erinevad. Lisaks oli MiG-15 varustatud kohmaka, käsitsi seatava WWII aegse sihikuga, kui F-86-l oli automaatse kauguse parandusega (radarkaugusmõõtja !) sihik. Lisaks oli aeglase laskekiirusega kahuritega vingerdava märgi tabamine keerukam kui Sabre 6x12,7 mm KP-dest.
Teoorias oli MiG-15 kerge ja manööverdusvõimeline, praktikas, juba sõja ajal said Sabred endale hüdraulilise juhise, mis võimaldas suurte ülekoormuste alla kiiremini manööverdada ja alustada manöövrit MiG-ist kiiremini, kelle piloot pidi elu eest oma trossjuhiseid sikutama. Lisaks puudusid MiG-i kabiinis igasugused ülekoormuse vastased meetmed (F-86-l oli oma aja kohta korralik G-suit).
Lihtsalt hea näide, kuidas idanaaber fakte kallutab. Kui panna tehnilised andmed kõrvuti, siis tundub nagu jah MiG-15 ülekaal kindel.
Tegelikult võib oma Korea sõja kangelasi kiita, kuid see ei pisenda fakti, et Mig-15 ja F-86 duellis oli suhe 11:1 MiG-i kahjuks.