1. leht 2-st
M3A1 Scout Car
Postitatud: 16 Juul, 2008 14:06
Postitas sujuvkala
Et siis järjekordne mudel minu käe all vaminud,1/35 mõõtkavas revelli toodang,Kokku läks ta suht hästi

minu õnneks

.Ootan siis teie arvamusi
http://nagi.ee/photos/sujuvkala/sets/110351/
Postitatud: 16 Juul, 2008 14:33
Postitas Joss Metsast
Pole paha. Tiba võiksid teist "kulutada" , kasvõi hariliku pliiatsiga. Muidu jääb sihuke uue mänguasja mulje. Labidast ei saanud aru kuidani naljakas, seest täis ?
Aga muidu on kena, ilus pisike masin. See peaks zvezda oma olema ja zvezdal sai tast ka "Pattoni taksot" teha

revellil seda varianti vist kaasas ei ole.
Postitatud: 16 Juul, 2008 14:53
Postitas janno8
Täiesti ilus asi, labidaga võiksd küll vaeva veel näha, ebareaalne ju kui seest täis on.Kulutamine ja pesu ka teha ning oleksgi kõik
A ja sa võiks piltide panemiseks
http://photobucket.com/ kasutada, registreeid ära, lased pildid üles , kohe on olemas pildi link sellisel kujul: [img]PildiAadres[/img] ja kopid postitusse, oleks parem kommenteerida. Paljud ei viitsi postiduses olevale lingile klõpsatagi

Postitatud: 16 Juul, 2008 14:55
Postitas asjaajaja
Kuidas kundepoolsest uksest sisse saaks? Keegi on ukse kirvega lukku pannud.

Postitatud: 16 Juul, 2008 15:37
Postitas sujuvkala
Krt jah kirves tegi oma töö ära sai tsips viltu paigutatud see sinna

ja kahjuks seda takso varianti jah polnd muidu mine tea

Postitatud: 17 Juul, 2008 13:35
Postitas Würger 190G
Ainult kiitus ja sa vist esimene , kes ka alt pildistanud ja detail hea.
Postitatud: 17 Juul, 2008 14:35
Postitas speedsta
Selline tehniline küsimus: miks sellel autol see rullik ees on? Kas sellest on abi maastikul või toimib kaitserauana?
Postitatud: 17 Juul, 2008 15:35
Postitas fossiil
Päris hea tulemus, kohe päris-päris hea ja vist ka esimene selline masin meie foorumis. Labida koha pealt oled juba sugeda saanud, kirvest tuleks kah veidi nihutada, nagu siin tähelepanelik publik juba märkis. Aga üks apsakas on veel - speedsta just küsis selle rulliku kohta ja siis märkasin, et oled ta kogemata kombel tagurpidi külge liiminud, loodan et see õnnestub ettevaatlikult lahti lõigata ja õigeks pöörata. Kuna muidu ei ole tast maastikul suuremat abi, sest sel otstarbel ta algselt mõeldud oli.
No ja kangesti puhtakene teine, justnagu äsja konveierilt maha sõitnud, soovitaksin samuti veidi pesu, porikoobastesse saasta ja nati tolmu peale, aga ettevaatlikult, enne proovi mõne suvalise vana tüki peal ära.
Urmas.
Postitatud: 17 Juul, 2008 16:36
Postitas sujuvkala
tänud kõigile kommentaaride eest ja seda ma ei pannud tõesti tähele et rullik vale pidi on

skeemi pealt ma nagu ei saanud aru et see valepidi võiks olla

aga ega see raske pole ümber pöörata

Postitatud: 04 Aug, 2008 10:51
Postitas urmo25
[quote="sujuvkala"]tänud kõigile kommentaaride eest ja seda ma ei pannud tõesti tähele et rullik vale pidi on

skeemi pealt ma nagu ei saanud aru et see valepidi võiks olla

aga ega see raske pole ümber pöörata

[/quote
ilus masin
Postitatud: 14 Juul, 2009 11:12
Postitas von manstein
Tere kutid.
Paar kuud on mõõdunud ameerika poolroomiku kallal nokitsedes ja nüüd sai plaaniväliselt soetatud Zvezda Scout. Oli teine juku poes 20% alla hinnatud ja sai siis spontaalselt ära ostetud.
Suured tänud Fossiilile mahuka materjali eest! Muuseas andis ta mulle ka Scouti ligi 400 lk. pikkuse manuaali.
Sealt siis selgub, et algul varustati masinat kas ühe bensiini- või siis kahte tüüpi diiselmootoriga. Minu jaoks oli see uudiseks.
Bensumootor oli tüüpiline kuuesilindriline ridamootor, püstklappide ja ühekambrilise langevvoolukarburaatoriga. Huvipakkuv on töömaht, mida manuaalis pakutakse 330 kuuptolli ehk siis umbes 5,3liitrit. Surveastme juures 5,8 arendab mootor 110 hj. Sugulus hilisema vankade ZIS-151 ja ZIL-157-ga on ilmne.
Poolroomiku mootori töömahuks pakutakse 390 kuuptolli, ehk siis 6,4 liitrit. Mootori ehitus on analoogiline scouti omale, üllatav on see et saavutati surveaste 6,4, mis tõstis mõnevõrra liitervõimsust ja mootor arendas 150 hj. Tegelikult vapustavad andmed, eriti kui meenutada lähiminevikust vankade levinud võrreldamatult noodsamat V8 mootorit ZIL- ide ja LAZ busside peal. mahuga siis 6liitrit ja 150 hj.
Disladega varustati Scoute kuni 41 a. lõpuni. Olid need siis samuti kuuesed ridamootorid, tõsi küll rippklappidega ja 5,5 liitrise töömahu ja 14.5-se surveastme juures arendasid nad 81 või103 hj.
Toitesüsteem oli manuaali järgi Boschi päritolu. Huvitav kas ameeriklased lõpetasid dislade tootmise siis ära, kui sakslastega kaubavahetus katkes?
Mudel näeb Zvezda kvaliteedi kohta täitsa normaalne välja. Plaanis on ta kokku panna otse karbist, ja rõhuda rohkem värvimisele.
Muidugi tuleb asendada tööriistad: originaalis on nad lihtsalt poolteist korda suuremad, kui olema peaksid. Sel põhjusel jääb näiteks kirvevars uksele ette. Tööriistad, nagu ka kuulipritsid saan ma Dragoni poolroomiku karbist. Seal on neid topeltports.

Postitatud: 14 Juul, 2009 15:18
Postitas Joss Metsast
Teed ikka taksovariandi , see plafoon oma tähekestega on nii võluv
Levar
Postitatud: 14 Juul, 2009 20:07
Postitas von manstein
Joss, ehk selgitad, mida selle "taksovariandi" all silmas pead?
Milline näeb välja tähekestega plafoon?
Postitatud: 14 Juul, 2009 21:33
Postitas Joss Metsast
Zvezda variandil on kaasas (või vähemastiminu omal oli) juhis ka kindral Pattoni ametisõiduki tarvis. No millega härra ennast sõidutada lasi. Sellel oli uhke tärne täis plafoonilaadne asi katusel. Kunagi kui seda ise esimest korda nägin ei saanud ka sotti et mis imelugu see siis nüüd on. Pärast netist leidsin selle Pattoni auto kohta ka paar viidet kus soldatid teist ka taksoks olevat kutsunud. Ei tea, võibolla oli legend.
Postitatud: 15 Juul, 2009 0:11
Postitas polzunov
Von Manstein,zil-i ridamootor on 5,5 liitrit tootmise algusest tänapäevani ja ta pöhineb ameeriklaste 1928 a Autocaril