T-34, kui hea või halb ta siis oli?

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
oliver
Liige
Postitusi: 2100
Liitunud: 01 Dets, 2004 17:53
Asukoht: Saarel
Kontakt:

Postitus Postitas oliver »

Ma siis küsin ühe küsimuse mis mind juba tükk aega painanud on aga millele pole lihtsalt viitsinud vastust otsida - mis paagid T34 tankil seal tagaotsas on?
http://tamiya.com/japan/products/list/3 ... 35138m.jpg
uusmario
Liige
Postitusi: 1355
Liitunud: 28 Aug, 2005 20:30
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas uusmario »

Lisakütusepaagid, ühendatud T-34 tagumiste sisekütusepaakidega.
Kasutaja avatar
Troll
Liige
Postitusi: 3173
Liitunud: 08 Okt, 2004 16:59
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Troll »

uusmario kirjutas:Lisakütusepaagid, ühendatud T-34 tagumiste sisekütusepaakidega.
Kas nad ikka olid kogu aeg ühendatud? Mul on nagu meelde jäänud, et sõidu ajal nad polnud ühenduses ja kütuse ümberpumpamiseks pidi eraldi voolikut kasutama. Aga ehk mäletan valesti.

P.s Osad tankistid kasutasid ühte neist paakidest mitte kütuse, vaid (lisa)mootoriõli vedamiseks. Tollane B-2 diiselmootor rüüpas õli kohutavalt, pluss kõiksugu lekked.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
Hjalmar Nelk
Liige
Postitusi: 548
Liitunud: 01 Apr, 2005 7:47
Kontakt:

Postitus Postitas Hjalmar Nelk »

Lisakütusepaakidest. Ei olnud kogu aeg ühendatud. Õigem oleks öelda, et neid sai masina seest nö välja lülitada. Kütusepaagid väljaspool on ju suur risk. Käsitsi neid ümber ei pumbatud, lihtsalt suruõhuga suruti kütus "etepoole"
uusmario
Liige
Postitusi: 1355
Liitunud: 28 Aug, 2005 20:30
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas uusmario »

Põhimõtteliselt oli T-34 lisapaagid ühendatud tagumiste sisepaakidega.Ühendus ei olnud pidev.Enne lahingusse minekut pumbati kütus tavaliselt sisepaakidesse (niipalju kui oli võimalik) ja paagid eemaldat (tavaliselt).


M1 mootori eluiga oleneb piirkonnast, kõrbes on see üsna lühike, kuid Euroopas on üsna pikk, pikkem kui diiselmootoritel (vähemalt nii on väidetud).Kõrbetingimustes olevat keskmine mootori vastupidavus 700tundi, mida üritatakse kasvatada 1400 tunnile TIGER-i (Total InteGrated Engine Revitalization) nimelise programmiraames.Tegu siis süsteemiga, mis optimeerib mootori (õlitus/pöörded jne) tööd.

T-80 ja T-90 on väga erinevad masinad.T-90 on T-72 otsene järeltulija.T-80 hetkel järeltulijat veel ei ole, kuigi on arvatud, et selleks saab pikendatud T-80 veermikul baseeruv CHIORNY ORIOL.Diisel T-80 toodeti ja töödetakse siiani Ukrainas T-80UD nimeall.

Turbiin mootorist loobumise põhjusteks selle keeruline hooldus ja suhteliselt õhukesest soomusest tingitud mootori haavatavus.Ja tavalisest mootorist kõrgem tuleoht.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39981
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Monster-T-34

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Tiigrite hirm?

Pilt
Kasutaja avatar
Panzergrenadier
Liige
Postitusi: 1555
Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Panzergrenadier »

Kui ma ei eksi, siis see on Egiptuse iseliikuv 122mm suurtükiga tankihävitaja.

Siim
uusmario
Liige
Postitusi: 1355
Liitunud: 28 Aug, 2005 20:30
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas uusmario »

See ikka haubitsa versioon, tankihävitajana oli vast isegi parem T-34/100
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

100 mm kahurit katsetati tankidel T-34 ja IS mitmes variandis:
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=44
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.thetankmaster.com/ENGLISH/SK ... 34-100.jpg
LB-1 oli põhimõtteliselt ratsitud 85 mm kahur 100 mm raua ja suudmepiduriga.
S-34 oli meresuurtükist aretatud. Gabariitide poolest tankile ei sobinud.
D-10 ka mereväest pärit. See sai T-54 ja T-55 relvaks.
122 mm haubits D-30 T-34 šassiil annab relvale muidugi suurema liikuvuse ja võimaldab positsioonil kiiremini tuld avada, kuna pole vaja suurtükki tungrauaga üles tõsta ja lafeti harusid laiali vedada. Samuti tagab meeskonnale kaitse kildude eest. Samas töötingimused on vist päris õudsed.
uusmario
Liige
Postitusi: 1355
Liitunud: 28 Aug, 2005 20:30
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas uusmario »

Egiptimaa T-34/100

Pilt
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39981
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Huvitav, mis vene konstruktorid sellise ratsi peale ei tulnud? Selle 122ga jääb Tiigrist ilmselt s*tt ja sulepuru järgi.
Maximus
Liige
Postitusi: 301
Liitunud: 18 Veebr, 2006 14:06
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Maximus »

Aga,mis mõttega,kui oled niigi massilt niivõrd üle ja sõda võitmas? :roll:
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Tulid ka vene konstruktorid selle peale. Vaata neidsamu battlefieldi linke. Mürsu mõju üle saksa tankidele ei saanud kurta. Eriti sõja lõpus, kus Saksamaal soomuse jaoks legeerivaid elemente enam saada polnud ja soomuse kvaliteet seega kõvasti langes. Polnud isegi tingimata soomustläbistavat moona vaja, kildfugass tegi sama töö.
Häda oli selles, et Tiigrile oli vaja ka pihta saada. Siin jäi 122 mm haubits pikaraudsele 88 mm kahurile alla. Oma osa oli selles ka Tiigri korralikul sihikul, kahuri juhtimismehhanismil, unitaarpadruniga laadimisest saadud suuremal laskekiirusel.
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2039
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

[quote="uusmario"]Egiptimaa T-34/100

Selles tornis võib ikka väga ebamugav olla. Tagasilöök, müra ja mitu meest seal sipleb?
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist