1/72 lennundusmudelid
1/72 lennundusmudelid
Siin siis ülevaade minu kollektsioonist. Esimene mudel nendest sai hangitud juba 2005, milleks oli Mil Mi-17. Edasi tuli juurde juba Ka-29, Fokker, F-16 ja F-100.
II Maailmasõja metall lisandus sellel ja eelmisel aastal. Uusimad mudelid on Junkers Ju-52 ja DB-3f.
Kogu pildikataloog: http://nagi.ee/photos/allarmiin/sets/124265/
Supermarine Spitfire - Duxford 1943, piloodiks Jeff Northcott
Junkers Ju-52
Iljushin DB-3f - 1941
Mil Mi-17
Hawker Hurricane
Ka-29
F100 Super Sabre - 353. taktikaline hävitajate üksus, 1958
Fokker D VII - 1918, piloodiks Rudolph Berthold
Messerschmitt Me109 G-10 - 2. grupp, Põhja-Saksamaa, 1944
P-51 Mustang - 26. hävitusüksus; asukohaks Kumming, Hiinas. Piloodiks kol. "Tex" Hill
II Maailmasõja metall lisandus sellel ja eelmisel aastal. Uusimad mudelid on Junkers Ju-52 ja DB-3f.
Kogu pildikataloog: http://nagi.ee/photos/allarmiin/sets/124265/
Supermarine Spitfire - Duxford 1943, piloodiks Jeff Northcott
Junkers Ju-52
Iljushin DB-3f - 1941
Mil Mi-17
Hawker Hurricane
Ka-29
F100 Super Sabre - 353. taktikaline hävitajate üksus, 1958
Fokker D VII - 1918, piloodiks Rudolph Berthold
Messerschmitt Me109 G-10 - 2. grupp, Põhja-Saksamaa, 1944
P-51 Mustang - 26. hävitusüksus; asukohaks Kumming, Hiinas. Piloodiks kol. "Tex" Hill
Viimati muutis sikorsky, 20 Mär, 2009 13:37, muudetud 5 korda kokku.
ot vinta=v.k propelleri eest ära !
Tore tegemine.Ise omasin 1978-1986 ca 30+ SDV ja CCCP mudellennukit.Tõsi üksusele vastavat värvi/numbrit lennukeid õppisin tegema alles 1985 .Venekeelne" Boevõje samoleti! raamat abiks.Nüüd ilmselt internet abiks kui soovid mingi konkreetse üksuse/piloodi lennukit teha Toredat nokitsemist!
"Kunnase poisid"
Osa fotosid on veidi udused ja sellise rakursi all tehtud, et kui mingi suur angaari foto taustaks monteerida, siis võib mõne lollikese isegi ära petta, et pildil on päris lennumasin. Loodan, et siinne seltskond võtab Sind rahuloleva "urinaga" vastu.
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
Tervitused lendurile!
Väga meeldiv on siin pigem soomusekeskses ruumis jällegi lennukeid juurde saada. Ja väga korralikud sellised. Teinekord võiksid paari sõnaga lähemalt oma töödest rääkida.
Mulle tundub, et siia kogunevad sellised andekad tüübid, kellel pole väga palju vaja susserdada, et hästi välja tuleks. Edu igatahes ja loodan ka edaspidi lisa kiigata.
Kk
Väga meeldiv on siin pigem soomusekeskses ruumis jällegi lennukeid juurde saada. Ja väga korralikud sellised. Teinekord võiksid paari sõnaga lähemalt oma töödest rääkida.
Mulle tundub, et siia kogunevad sellised andekad tüübid, kellel pole väga palju vaja susserdada, et hästi välja tuleks. Edu igatahes ja loodan ka edaspidi lisa kiigata.
Kk
Nüüd lennukitest. Järgnev on Italeri toodang, Douglas A-26C Invader. 17. pommitajate rühma kuulunud Koreas 1952. aastal baseerunud versioon.
Suuri probleeme oli raskuste paigutamisel, et lennuk sabale ei vajuks. Need tuli installeerida mootoritesse, näidikuteploki alla ja piloodiistme ette. Värv õnnestus hästi, tulemuseks oli must matt.
Suuri probleeme oli raskuste paigutamisel, et lennuk sabale ei vajuks. Need tuli installeerida mootoritesse, näidikuteploki alla ja piloodiistme ette. Värv õnnestus hästi, tulemuseks oli must matt.
Viimati muutis sikorsky, 20 Mär, 2009 13:38, muudetud 1 kord kokku.
Ja nüüd ka üks Nõukogude Liidu toodangu näidistest.
Zvezda Suhhoi SU-24MR (luureversioon). Tegemist kahtlemata keeruliseima mudeliga, mis mulle ette on tulnud. Värvitööd nõudsid oskuslikust, sest mul puudub aerograaf ja kere pind on suur. Tiibade alla jäi panemata ka lisakütusepaak ja raketihoidja, sest ilma nendeta on lennuk ka minu arust kenam.
Ja plaanidest: järgmiseks võime ehk näha kogus US Air Force-i värvides F-16. Praegune kollektsioonis olev sama marki taani värvides masin on küllalt halva kvaliteedi esindaja, värv on läikiv! ja pintslijooned näha, kokpiti klaas natuke hägune.
Kannatust...
Zvezda Suhhoi SU-24MR (luureversioon). Tegemist kahtlemata keeruliseima mudeliga, mis mulle ette on tulnud. Värvitööd nõudsid oskuslikust, sest mul puudub aerograaf ja kere pind on suur. Tiibade alla jäi panemata ka lisakütusepaak ja raketihoidja, sest ilma nendeta on lennuk ka minu arust kenam.
Ja plaanidest: järgmiseks võime ehk näha kogus US Air Force-i värvides F-16. Praegune kollektsioonis olev sama marki taani värvides masin on küllalt halva kvaliteedi esindaja, värv on läikiv! ja pintslijooned näha, kokpiti klaas natuke hägune.
Kannatust...
Ja esitlengi oodatud Lockheed F-16A Fighting Falconit. Versioon on Texases baseeruv 147. Fighter Wing üksuse liige.
Pealispinna värvi pidin umbes 5 korda lihvima, et saada soovitud tulemus.
Lõpuks lisakütusepaagid ja õhk-õhk tüüpi raketid ning viimistlus.
Enne viimistlust:
Ja valminud:
Pealispinna värvi pidin umbes 5 korda lihvima, et saada soovitud tulemus.
Lõpuks lisakütusepaagid ja õhk-õhk tüüpi raketid ning viimistlus.
Enne viimistlust:
Ja valminud:
Viimati muutis sikorsky, 20 Mär, 2009 13:39, muudetud 1 kord kokku.
Tere kõigile!
Kuna olen aegade jooksul mõningaidki lennukeid ise "kokku kleepinud" ja huvitunud ka sellest, kuidas teised seda teevad, siis siinse foorum näol olen leidnud ses mõttes huvitava ja hariva koha. Mul endal mingit suurt kollektsiooni pole, olen keskendunud vaid teise ilmasõja aegse Luftwaffega seotud masinatele või projektidele. Huvitun eelkõige lennumasinate välisest olemusest ning visuaalsest mõjust, seega pole ma võtnud eesmärgiks teha oma mudelite puhul kõrgetasemelisi sisetöid ning järgida nn ajaloolis-tehnilist autentsust. LW lennukite värviskeeme, maskeeringuid, sümboolikat, kõikvõimalikke üld- ja eritunnuseid jms võtan pigem kui põnevat ja keerulist stilistikat. Lisan ühe näite oma kogust.
A.
Kuna olen aegade jooksul mõningaidki lennukeid ise "kokku kleepinud" ja huvitunud ka sellest, kuidas teised seda teevad, siis siinse foorum näol olen leidnud ses mõttes huvitava ja hariva koha. Mul endal mingit suurt kollektsiooni pole, olen keskendunud vaid teise ilmasõja aegse Luftwaffega seotud masinatele või projektidele. Huvitun eelkõige lennumasinate välisest olemusest ning visuaalsest mõjust, seega pole ma võtnud eesmärgiks teha oma mudelite puhul kõrgetasemelisi sisetöid ning järgida nn ajaloolis-tehnilist autentsust. LW lennukite värviskeeme, maskeeringuid, sümboolikat, kõikvõimalikke üld- ja eritunnuseid jms võtan pigem kui põnevat ja keerulist stilistikat. Lisan ühe näite oma kogust.
A.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist