1. leht 1-st

Lääne ja venelaste erinevad nägemused 5 põlvkonnast...

Postitatud: 18 Jaan, 2009 17:11
Postitas Lemet
...ja ülimanööverdavusest.

http://nvo.ng.ru/armament/2009-01-16/10_manevry.html

Lühidalt- kui venelased üritavad anda maksimumi, pannes lennuki lendama kasvõi saba ees, siis ameeriklased üritavad maksimaalselt ajada kokku lennuki ja piloodi saavutusvõimet.

Muuhulgas ka näiteks selliseid huvitavaid andmeid:
От величины 15 часов, которая имела место в 2001 году, он поднялся до 40 часов в 2006 году с ожидаемым затем ростом до 80 часов в 2008 году и выходом в перспективе на уровень 100–120 часов.

Не вдаваясь в подробности этого вопроса, отметим, что в последние годы в истребительной авиации ВВС Китая среднегодовой налет летчиков, по имеющимся зарубежным оценкам, составлял более 100 часов, а в истребительной авиации ВВС Южной Кореи этот показатель находился в последние годы на уровне 140 часов. Что же касается наших ближайших конкурентов в освоении сверхманевренности американцев, то в порядке информации к размышлению заметим, что среднегодовой налет летчиков истребительной авиации ВВС США составлял в последние годы порядка 300 часов

Postitatud: 19 Jaan, 2009 16:55
Postitas Kapten Trumm
Kolmedimensioonilised suunatavad mootoridüüsid on ameeriklastel järgi katsetatud asi ja rakendust need mingil põhjusel ei leidnud.

F-16 MATV
http://www.youtube.com/watch?v=qmIQAOG789E

F-18 HARV
http://www.youtube.com/watch?v=xZ8WCzhD ... re=related

F-15 ACTIVE
http://www.youtube.com/watch?v=ejxstV3sPhg

Ainult F-22 saab lihtsustatud kahetasandiliselt pööravad düüsid. F-35 ei saa midagi. Tundub, et ameeriklased tunnevad end õhus kindlalt ka ilma nendeta.

Ehk ei ole mõtet laduda seina kõige kallimatest tellistest, kui stroibat laob neid seina märja liivaga, kuna tsement on ära varastatud. Tugevat seina ikkagi ei saa.

Postitatud: 19 Jaan, 2009 17:22
Postitas Xender
Üldiselt 5G masin ei saa ilma Stealth-i ja korraliku elektroonikata (side ja radar) läbi, mida ilmselgelt vene masinatel pole.
Arvestades tänapäeva rakettide lennu ulatust ja radareid, pole ka parimatest lennuomadustest kasu paraku.

Postitatud: 19 Jaan, 2009 22:32
Postitas Kilo Tango
Kapten Trumm kirjutas:Kolmedimensioonilised suunatavad mootoridüüsid on ameeriklastel järgi katsetatud asi ja rakendust need mingil põhjusel ei leidnud.

F-16 MATV
http://www.youtube.com/watch?v=qmIQAOG789E

F-18 HARV
http://www.youtube.com/watch?v=xZ8WCzhD ... re=related

F-15 ACTIVE
http://www.youtube.com/watch?v=ejxstV3sPhg

Ainult F-22 saab lihtsustatud kahetasandiliselt pööravad düüsid. F-35 ei saa midagi. Tundub, et ameeriklased tunnevad end õhus kindlalt ka ilma nendeta.

Ehk ei ole mõtet laduda seina kõige kallimatest tellistest, kui stroibat laob neid seina märja liivaga, kuna tsement on ära varastatud. Tugevat seina ikkagi ei saa.
Nii palju kui mina sellest tean, peeti seda lihtsalt asjata keerukuseks ja hooldusvajadust tõstvaks lisafeatuuriks, mis lisaväärtust annab vähe. F-22-l on üles-alla liikuvad düüsid ja see on praktikas ka ainus suund, mis mehitatud lennuvahendi puhul tähendust omab.

Postitatud: 16 Juun, 2009 14:48
Postitas Lemet
Pikalt reklaamitud katselendude algus 2009 aasta suvel on nihkunud nüüdseks ""года через два".

http://www.lenta.ru/news/2009/06/16/fifth/

Postitatud: 16 Juun, 2009 15:34
Postitas Gideonic
Lemet kirjutas:Pikalt reklaamitud katselendude algus 2009 aasta suvel on nihkunud nüüdseks ""года через два".

http://www.lenta.ru/news/2009/06/16/fifth/
Hehee, ameeriklastel on F-22'edest käes ainult esimesed eksemplarid ? Eks 141/187 (mai seisuga) on tõesti esimesed :D Eriti kui arvestada, et järgmine aasta plaanitakse nende tootmisel pood kinni panna ja relvastuses on nad juba aastast 2005.

Kui PAK-FA peaks tehnoloogiliselt tõesti F-22 sammu pidama, siis tahaks näha millal, kui üldse, neid idanaabril üle 140'e saab olema.

Igatahes tundub et nüüd ollakse kindla aastanumbri väljaütlemise osas ettevaatlikumad kui vahemikus 2007-2009.

Postitatud: 16 Juun, 2009 16:38
Postitas Kilo Tango
Gideonic kirjutas:
Lemet kirjutas:Pikalt reklaamitud katselendude algus 2009 aasta suvel on nihkunud nüüdseks ""года через два".

http://www.lenta.ru/news/2009/06/16/fifth/
Hehee, ameeriklastel on F-22'edest käes ainult esimesed eksemplarid ? Eks 141/187 (mai seisuga) on tõesti esimesed :D Eriti kui arvestada, et järgmine aasta plaanitakse nende tootmisel pood kinni panna ja relvastuses on nad juba aastast 2005.

Kui PAK-FA peaks tehnoloogiliselt tõesti F-22 sammu pidama, siis tahaks näha millal, kui üldse, neid idanaabril üle 140'e saab olema.

Igatahes tundub et nüüd ollakse kindla aastanumbri väljaütlemise osas ettevaatlikumad kui vahemikus 2007-2009.
Ma arvan, et nad võiksid neid ikka ehitada kohe palju. Arvestades kui suur on vene lennuvahendite hooldusvajadus, võib oletada, et enamus nendest lennukitest seisab maa peal ja nende hooldamiseks kulub nii palju raha, et muu relvastuse jaoks õieti ei jäägi.

Postitatud: 16 Juun, 2009 21:55
Postitas Hydrazine
Gideonic kirjutas: Hehee, ameeriklastel on F-22'edest käes ainult esimesed eksemplarid ? Eks 141/187 (mai seisuga) on tõesti esimesed :D
Vat seal on kirjas ju hoopis nii:

Praegusel ajal toodetakse 5nda põlvkonna hävitajaid F-22 ja F-35 ainult USA's, aga USA relvajõududesse on jõudnud ainult ESIMENE nendest.

...et esimene loetelust ehk F-22, mitte, et esimesed F-22'ed.

Postitatud: 17 Juun, 2009 9:24
Postitas Roamless
http://en.wikipedia.org/wiki/F-22

Sain võibolla midagi valesti aru, aga selle järgi on oma paarsada F-22 juba ammu USA õhujõududes kasutuses. Kujuures mäletan ,et kusagil Delfi kommides üks venelane kisas samamoodi ,et USA-l ainult üks F-22 ja asi pannakse kinni ning kohe kohe tulevad Vene superhävitajad ja USA-ga ongi jokk :D

Postitatud: 17 Juun, 2009 9:57
Postitas Gideonic
Roamless kirjutas:http://en.wikipedia.org/wiki/F-22

Sain võibolla midagi valesti aru, aga selle järgi on oma paarsada F-22 juba ammu USA õhujõududes kasutuses. Kujuures mäletan ,et kusagil Delfi kommides üks venelane kisas samamoodi ,et USA-l ainult üks F-22 ja asi pannakse kinni ning kohe kohe tulevad Vene superhävitajad ja USA-ga ongi jokk :D
Selle sama artikli viidetes on öeldud, et praegune plaan on täpselt 187, millest vähemalt 141 on juba olemas.

Postitatud: 17 Juun, 2009 12:47
Postitas Kapten Trumm
Mina ausalt öelda lootsin, et leiutatakse mingi abinõu olemasolevate lennukite nähtamatuse parandamiseks (kirjanikud on spekuleerinud mingite tekitatud plasmapilvedega ümber lennuki, mis radarikiirguse neelavad). Selline variant annaks ka meiesugustele vaestele rottidele võimaluse suures taevas kaasa mängida.

Kui vandid tõesti endale 5gen saavad, siis võib EV suurema osa omast taeva kontrolliks mõeldud tehnikast muuseumile pidulikult üle anda.

Kuigi tegelikkus on Venemaal selline, et nad pole suutnud peale NSVL lagunemist 18 aasta jooksul konstrueerida MITTE ÜHTEGI uut lahingulennukit, isegi need S-47'd ja värgid on vana, 70ndatel disainid Su-27 variatsioonid. Kui vaadata, mida venelased näitustel demovad, siis tegemist on erandita NSVL rasva najal elamisega. Veelgi enam, nad ei ole isegi suutnud toota märkimisväärset kogust olemasolevaid disaine, et peatada VF õhujõudude laialivajumine otseses mõttes.

Reaalselt tuleb see 5 gen lennuk kas Hiinast või Indiast, mitte Venemaalt.