1. leht 1-st
Studebaker US6
Postitatud: 13 Veebr, 2009 12:54
Postitas muhno
Postitatud: 15 Veebr, 2009 21:12
Postitas The*Siim
Terv.
Ilus töö aga üks kojamees on viltu
Terv.Siim
Postitatud: 18 Veebr, 2009 18:23
Postitas fossiil
Päris kobe paistab - kas kapoti küüru on kohendatud või on teine "otse karbist" kokku pandud? Lugesin miskist foorumist, et kapott olevat liiga küürakas, aga nendel piltidel tundub täiesti normaalne. Isegi hõõrusklesin Kullos samasuguse masina karbi vastas, aga ei võtnud - hakka veel ratastega jamama, need on küll ainsad asjad, mis kohe silma riivavad - protektor on täiega mööda pandud, kuigi see on tegelikult tootja prohma.
Kuid üldmulje on küll väga hea.
Urmas.
Postitatud: 19 Veebr, 2009 11:51
Postitas muhno
Mudel on pandud kokku otse karbist-
Kapotiküüru kohta ei oska midagi öelda. Mina pole seda töödelnud.
Rattad olid algselt veel jubedamad. Sai neid lihvitud natuke ja tegin need "kuiva ilma" kummideks.Aga oleks pidanud vist veel neid lihvima.
Postitatud: 19 Veebr, 2009 12:29
Postitas fossiil
Rataste põhiline probleem on mustris - vaata sellelt lehelt kasvõi joonistuse põhjal, kus masin on kas eest-või tagantvaates, et milline peab välja nägema protektor:
http://www.o5m6.de/studebaker_us6_u3.html
Asi on rehvi protektori mõlema poole ribide omavaheslises asetuses - nad ei ole tegelikkuses mitte vastastikku, nagu mudelil näha, vaid vastaspoolte vahekohtades.
Urmas.
Postitatud: 19 Veebr, 2009 13:25
Postitas siirlane
Asi on rehvi protektori mõlema poole ribide omavaheslises asetuses - nad ei ole tegelikkuses mitte vastastikku, nagu mudelil näha, vaid vastaspoolte vahekohtades.
Oleks Looja mulle niigipalju aega andnud et mõne mudeli jaoks ennast pühendada saaksin, oleks see õndsuse tipp! Seega Muhno väga tubli et masina kokku panid ja kuna see mudel sulle viimaseks ei jää siis kõik me õpime oma vigadest. Ma ütlen seda sellepärast et ise ka omal ajal sama patuga olen mahasaanud. Siin ei aita nüüd midagi muud kui paks tehniline silett ettevaatlikult näpuvahele ja rattapooli algsesse olekusse tagasi lahtilõikama. Rattaid, selliseid probleeme ennetades, ei tasu kunagi jäädavalt masinaga kokkuliimida, nad peaksid olema alati lihtsalt mahavõetavad.
Kui instruktsioonid, mis mudeliga kaasaantud, oleksid täpseda ja detailsed, sellist sja poleks juhtunud. Mulle endale meeldib ka masinaid karbist, mõtlematult ja tegevusest mõnu tundes kokkupanna.
Parimate soovidega, Siirlane.
Postitatud: 21 Veebr, 2009 8:59
Postitas fossiil
Oleks Looja mulle niigipalju aega andnud et mõne mudeli jaoks ennast pühendada saaksin, oleks see õndsuse tipp!
Selle ajaga on nii nagu on, igaühel erinevalt, kuid isegi kui käisin kunagi kahe koha peal korraga tööl, leidsin hobiga tegelemiseks siiski mingi võimaluse. Kusjuures pahaendeline perfektsionismi kaldumine hakkas just sel perioodil välja lööma, ilmselt patoloogia
Kuid mis siin ikka targutada, ratastega on hoopis keerulisem lugu: algsesse olekusse lõigates ei muutu protektori juures midagi, kuna tegu on tootja probleemiga:
http://www.perthmilitarymodelling.com/r ... 511d01.htm
Olen näinud miskil foorumil küll kangelastegu, kus protektor on pikuti pooleks lõigatud ja õigesse asendisse liimitud, kasutades paraja paksusega vahelehte, et kompenseerida saetee laiust. Kuid arvan et mõistlikum oleks teha kolm masterit: esimene ratas, tagumise välimine ja sisemine ning neid siis kloonida. Aga see on teadagi paras mässamine.
Mistõttu olen ise sellest karbis mööda käinud, kuigi pisuke kartus on, et kui ICM peaks tegema korralikud "Katjuša" raamid (parema kvaliteediga kui Zvezda omad), siis tuleb mul see rataste probleem ilmselt päevakorda võtta...
Urmas.
Postitatud: 22 Veebr, 2009 19:58
Postitas von manstein
Stude on sul erinevalt teistest mudelitest matt välja tulnud.
Kas kasutasid mingeid teisi värve, või võtsid appi mattlaki?
Kleepsualused läigivad ikka jubedalt vastu. See on endalegi tuttav probleem. Lahenduseks oleks võinud kujutada lend- lease masinat vankade käsutuses, siis oleks kleepsupanemisest pääsenud.
Plussiks on see, et on imiteeritud masinat ekspluatatsioonis, ehk on lisatud tolmu ja pori.
Postitatud: 23 Veebr, 2009 11:14
Postitas asjaajaja
Kui fotodelt Stude kapotiküüru vaadata, siis on see peaaegu olemata - mootorikate tõuseb lausa otsejoones ja teeb käänaku alles päris lõpus. Joonistatud projektsioonidel on aga kapotti kujutatud lausa kotkaninana. Eriti märgatav on see vahe fossiili saadetud lingi kõige alumist fotot ja selle all olevat värvilist projektsiooni vaadates. Eks sealt see foorumitest loetud nurin tõusiski. Ja mitte asjata.
Postitatud: 08 Mär, 2009 15:16
Postitas muhno
von manstein kirjutas:Stude on sul erinevalt teistest mudelitest matt välja tulnud.
Kas kasutasid mingeid teisi värve, või võtsid appi mattlaki?
Kasutatud on ikka samasid revelli värve aga seekord sai katsetatud värvi ja laki segu. 1/3 läiklakki ja 2/3 värvi.Ja tulemust näete piltidelt ise. Autod ei ole lakitud.
asjaajaja kirjutas:
Kui fotodelt Stude kapotiküüru vaadata, siis on see peaaegu olemata - mootorikate tõuseb lausa otsejoones ja teeb käänaku alles päris lõpus.
Sõjaaegseid fotosid ei saa päris võrrelda joonistega. Pildistada annab ju erinevate nurka alt nii , et küüru ei jää üldse pildil näha.Määravad on ikka joonised.
Nagu neil joonistel
http://www.perthmilitarymodelling.com/r ... 511d01.htm
Postitatud: 08 Mär, 2009 17:11
Postitas vaoinas
No joonis ei ole püha tõde. samuti ei ole ka mudelitootja poolt karpi pakitud plast püha tõde. Kui asi ikka nii ei paista nagu sõjaaegsetel fotodel nähtu, siis on kuskil viga sees ja kuna fotodel on kujutatud originaali, siis see jätab ilmselt vigase foto variandi arutelust välja.
Joonistega on tehtud prohmakaid varemgi ja ilmselt tehakse ka edaspidi. Seepärast tasub mudeldamisel ikka hea hulk fotosid kõrvale hankida ja aeg-ajalt võrrelda, kuidas on...
Kristjan