1. leht 2-st
T-55 Õhtupoolik lõõgastumist
Postitatud: 23 Veebr, 2009 22:24
Postitas Panzergrenadier
Postitatud: 23 Veebr, 2009 22:59
Postitas Joss Metsast
Hmm , mudeliehitus peabki olema lõõgastus, muidu poleks ju pointi
Aga see T55 näeb küll hea välja, tamiya on tamiya pole miskit öelda. Kummilindi asemel nati pidulikum roomik ja voilaaa. Värvimine tuleb sul niiehknaa hästi välja. Millega sa torni üle käisid ? Miski eriti vedel pahtel?
Jõudu ja proovi siis järgmiseks kolmapäevaks kenasti valmis saada, küll me siis kritiseerime

Postitatud: 27 Veebr, 2009 9:10
Postitas fossiil
See mudel on tõepoolest lõõgastumise värk, kuigi väike "konks" siiski ka on - nimelt puudub täiega lisapaakide vaheline torustik, mis on reaalsel masinal hästi näha - kas võtad asja ette?
Urmas.
Postitatud: 27 Veebr, 2009 9:30
Postitas andrusan
Juba kujutan seda värvituna ette. Kuna T-55 on masin, mis sõitvana on varajasest lapsepõlvest eriti hästi mällu sööbinud, siis arvatavasti sebin kunagi endale ka, aga hetkel üritan jääda IIMS piiridesse.
Postitatud: 27 Veebr, 2009 19:26
Postitas kalle
Kindasti saab sellestki tüüpiline Siimu pärl!

Aga selgitage mulle ühte asja palun. Et kas ongi nii, et on vägev tank..soomus, kahur, kaliiber, hea meeskond jne jne tiptop. Aga kütusepaagid on taga pandud, et piisab ühel vainlasel põõsas istuda ja väike valang ja ongi kogu see vägevus võimetu liikuma ja tegutsema. Või olen millesti valesti aru saanud?:)
Kk
Postitatud: 27 Veebr, 2009 20:48
Postitas Joss Metsast
No need kütusepaagid olid pigem pisikeseks lisaks rännaku tarvis. Kui madinaks läks visati nood vuhhti põõsasse. Umbes nagu lennukitel välised lisapaagid
Kui ma nüüd õieti mäletan siis sisemised paagid mahutasid umbes 500l kütust ja välised nii 200l kanti olenevalt modifikatsioonist. Eks targemad parandavad.
Levar
Postitatud: 28 Veebr, 2009 12:33
Postitas Tsiknat
Taga on tavalised 200l kütusevaadid 2tk.Need valatakse ringi ja jäetakse maha.Lisaks mööda külgi paiknevad välimised paagid millest saab juba pumbaga kütuse sisemistesse paakidesse pumbata ja mis tühjana kaitsevad masinat kummulatiivse mürsu eest.Lahingus kasutatav kütus asub masina sisemistes paakides.T 64l on sisemisi paake 1500l ja väljas 1200l.Kogu kütusetagavaraga saab sõita ~800km.
Toomas
Postitatud: 01 Apr, 2009 22:40
Postitas Panzergrenadier
Postitatud: 06 Apr, 2009 11:36
Postitas von manstein
Väga reaalselt välja tulnud masin. Selline neljakihilne pesudega luristamine peabki vägeva lõpptulemuse andma.
Eraldi vajavad äramärkimist lindid. Mitte jälgegi punasest roostest.
Lintide süvenditest vahib vastu tõeline paakunud pinnas. Väga realistlik!
Ühte tahaks üle küsida: kui see on afganistani masin, siis kas seal pruugiti kollast kamot?
Postitatud: 07 Apr, 2009 8:15
Postitas fossiil
Väga hea tulemus - eriti vinge on mustvalgeks tehtud foto - kui sama trikk teha sutsu realistlikuma taustaga, siis on tulemust ilmselt väga raske reaalse masina fotost eristada...
Et sul selliseid "lõõgastavaid õhtupoolikuid" rohkem oleks...
Urmas.
Postitatud: 07 Apr, 2009 10:02
Postitas Miramax
Nüüd tankile veel sõjamaalingud ka peale ja lahingusse
جمهوری اسلامی افغانستان 
Vägagi realistlik tank on välja kukkunud, õnnitlused

Postitatud: 15 Apr, 2009 20:35
Postitas Vladislav B
Super weathering Siim
Postitatud: 15 Apr, 2009 21:56
Postitas Panzergrenadier
Tänud tänud!
Ühte tahaks üle küsida: kui see on afganistani masin, siis kas seal pruugiti kollast kamot?
Piltidelt jääb mulje, et kasutati ka päris imelikke maskeeringvärve, aga peamiselt lihtsalt kõvasti pleekinud roheline. Mulle hakkaski hästi meeldima selline väsinud kollakasroheline, mis parajalt ilmastikku kogenud.
Postitatud: 16 Apr, 2009 0:48
Postitas ottojama
See tünn taga, See on mingi Saksa trofeetünder? Minu mäletamist mööda vene vaatidel selliseid raudteerööbastest vöösid ei ole ümber olnud, küll aga Kraftstoff Heeridel.
Postitatud: 18 Apr, 2009 3:31
Postitas uusmario
Oli nii "relsiga" kui "relsita" vaate.
"Relssidega" vaatidega T-72
"Relssiteta" vaatidega T-54
Vaadi all on näha klambrid (need vedruga) mille abil saab vaadid kiiresti eemaldada.
