1. leht 2-st
SU-100
Postitatud: 29 Mär, 2009 20:31
Postitas andrusan
Postitatud: 29 Mär, 2009 21:08
Postitas Joss Metsast
Kas kõik see plekikuhi oli kaasas ???
igastahes vägev pill
Postitatud: 30 Mär, 2009 6:10
Postitas Panzergrenadier
Tõesti, nii palju plekki panevad nad kaasa.
Hea teostus, ja lahe masin, kuid üks asi jäi väga riivama. See vahe tagumiste plaatide vahel on päris suur ning vajaks pisult nokitsemist.
S
Postitatud: 30 Mär, 2009 8:20
Postitas vaoinas
Väga asine näeb välja. Nii komplekt oma plekkidega, kui ka mudeli enda teostus avaldab tõsiselt muljet. Ehk saab masinat kolmapäeval ka oma silmaga näha?
Ma ise ootan, millal DML võtab nõuks SU-122 välja lasta, saaks ka midagi sarnast kokku panna.
Kristjan
Postitatud: 30 Mär, 2009 9:41
Postitas von manstein
Kõik on tipp- topp kulgemas, aga mõned asjad jäid natuke häirima.
Tagumine soomusplaat pole nagu päris paigas, alla pragu küll jääda ei tohiks. On sellega probleem? Oled nagu liimiga ka uputanud.
Veel üks tüüpviga selliste masinate juures on selles, et ei viitsita eriti väljalasketorude servi õhemaks teha. Pärast pildistades jääb häirima.
Etsi on küll kõvasti kaasas, aga mõned asjad näevad plastikust paremad välja. Esimeste pukseerkonksude lukustuskronsteinid näevad plekist kuidagi "kõhnukesed" välja. Reaalselt olid nad nagu massiivsemad.
Aga need kõik on pisiasjad, masin on vägev valmimas!
Mis värviga kruntisid?
Postitatud: 30 Mär, 2009 15:03
Postitas andrusan
See vahe tagumiste plaatide vahel on päris suur ning vajaks pisult nokitsemist
Endalegi tundus selline vahe imelik, aga selline ta jäi - praeguseks parandatud.
üks tüüpviga selliste masinate juures on selles, et ei viitsita eriti väljalasketorude servi õhemaks teha
Tegelikult said torusid õhemaks puuritud küll, aga kuna ühe toru keerasin juba tuksi, siis ei riskinud väga õhukest seina jätta. Aga eks ma vaata, mis teha annab.
Postitatud: 30 Mär, 2009 16:29
Postitas fossiil
Jaa, keevitused on head, aga need kolmnurksed "voolundajad" meeskonnaruumi taga peaksid samuti keevitustega kaetud olema:
Pildil olev masin on küll veidi varasem väljalase, aga need kolmnurgad on põhimõtteliselt ühesugused - paksult õmblustega kaetud.
Ootan kolmapäeva, siis saab ehk näha kah.
Urmas.
Postitatud: 31 Mär, 2009 13:22
Postitas andrusan
aga need kolmnurksed "voolundajad" meeskonnaruumi taga peaksid samuti keevitustega kaetud olema
Tehtud!
Sumpsi torud puurisin ka üle
Aga värvimisega "lõikasin näppu". Tooni saamiseks segasin omavahel kahte rohelist ja alles pärast avastasin, et üks oli Humbrol ja teine Revelli toode.
Tulemuseks sain toreda "liivase" pinna, mis iseenesest soomuse peal pole väga vigagi, aga luukide ja tööristakasti peal tundub pisut imelik.
Värvi maha ka ei viitsinud võtma hakata, eks näis milline ta pärast viimast lakikorda ja tolmutamist jääb.
Huvitav on see, et olen erinevate tootjate emaile ka varem omavahel seganud, aga mingit jama pole olnud.
Hetkeseis siis selline, pärast värvimist, läikiva lakiga katmist ja õlivärviga "pesemist".

Postitatud: 31 Mär, 2009 16:16
Postitas Peeter144
Mulle tundub päris šheff, pole sellel värvil häda midagi. Paakide mõlgid on mõnusad. Roomikud alla ja Za rodinu!
Postitatud: 01 Apr, 2009 8:32
Postitas oleeg
Värv on päris hästi õnnestunud, midagi sarnast see neil oligi. Tõsi, luukide peal võiks värvi "kohendada". Pisut häirib läige, originaalis oli värv matt.
terv
o
Postitatud: 01 Apr, 2009 10:59
Postitas andrusan
oleeg kirjutas:Värv on päris hästi õnnestunud, midagi sarnast see neil oligi. Tõsi, luukide peal võiks värvi "kohendada". Pisut häirib läige, originaalis oli värv matt.
See alles esimene pesueelne kiht.
Järgmiseks läheb poolmatt ja kui veel tolmutada ka, siis peaks vist hea saama.
Postitatud: 01 Apr, 2009 11:18
Postitas oleeg
Ära Sa teda väga ära lihvi-tolmuta! Mis selle värvi juures sarnane on - see on krobelisus. Olin ise ka üllatunud kui käega üle soomuse libistasin - tõmbasin peopesa mitmest kohast marraskile. Meil viimases väeosa dislokatsioonipunktis (mingi vana väeosa) oli SU ja T-34 õuepeal. Esimesel nädalal ikka ronisime nendele suitsu tegema ja uudistama ... Ega muid detaile eriti mäletagi, kui just soomuse krobelisust.
terv
o
Postitatud: 01 Apr, 2009 11:59
Postitas von manstein
Oled omadega niikaugele jõudnud, kus tuleb harda imetluse ja aupaklikusega su tegemisi jälgida. Värvimine on sinu leivanumber!
Olen ise ka üritanud "pesude" ja "loputamistega" oma asju ilmekamaks muuta, aga seni on kõik üritused lõppenud mudeli torusiili viskamisega.
Tuleb tõdeda, et mida ei oska, seda ei oska!
Seepärast oleks hea kui paari sõnaga valgustaksid, mis lahusti baasil õlivärvi pesu teed. Kas uputad kogu masina üle, või teed osade kaupa?
Kaua see mõgin kuivab?
Ja lõpuks, kõige tähtsam, mida sa iga pesuga taotled?
Neid pesusid pidi ju veel tulema?
Oma masinaid oskan vaid "kuiva pintsliga" töödelda, sellepärast ongi nad kuidagi ilmetud.
Postitatud: 01 Apr, 2009 12:55
Postitas Miramax
Kõva töö oled plastiku ja metalliga ära teinud
Pesu teema tõotab tullla huvitav,igatahes jälgin valmimist.
Postitatud: 01 Apr, 2009 15:30
Postitas andrusan
von mansteinile: õlivärvi lahustan kunstitarvete posest ostetud tärpentiiniga. Algul kasutasin ehituslikku, aga see raisk hakkas värvi sulatama. Kuivab see mögin üsna ruttu - olen 4-5tunni pärast üle lakkinud.
Mida ma pesuga taotlen - eks ikka loomutruumat väljanägemist.
Õlivärvipesu toob pinnareljeefi (kõiksugu poldid, mutrid, praod jne.) esile. Tolmutamisega saab pisut tooni muuta ja loomulikult looduslikku soppa imiteerida.
Panen siis kirja selle konkreetse mudeli värvimise loo - ehk kedagi huvitab ja endal ka hiljem lihtsam meenutada.
Korpus ja rattad:
1. Modelmasteri hall krunt
2. mustaga värvisin mudeli servad ja kõiksugu piirjooned, mis peaks jääma varjualasse.
3. segasin kahest rohelisest endameelest sobiva tooni
4. samad alad, mis mustaga värvisin tumendatud (lisasin tiba musta) rohelisega
5. seejärel lisasin põhitoonile tublisti valget ja käisin sellega keskmised osad üle, ehk need, mis peaks rohkem valguse käes olema
6. lõpuks tuiskasin kogu kupatuse põhitooniga üle
7. läikiv lakk ja dekaalid
8. dekaalide peale veelkord läikiv lakk
9. õlivärvi pesu - peene pinsliga tõmbasin üle kõik piirjooned, praod ja poldid/mutrid
10. poolmatt lakk
11. tolmutamine - kasutasin seekord Tamiya puudrit ja pastellkriidist hööveldatud tolmu
Roomikud
1. Modelmasteri hall krunt
2. Modelmasteri roostepunasest, Metallizerist ja mustast segatud toon
3. kuivapintsliga läikiv metallik
4. punakaspruun pastellitolm
5. grafiitpulgaga rataste jooksukohad ja kergelt kogu roomik üle
6. Õige kergelt hõbedase pliiatsiga(saadaval kunstitarvete poes)
Kõik
Ja selline ta siis lõpuks välja kukkus:
