1. leht 1-st
Uus sõjaväe mootorratas Ural
Postitatud: 07 Mai, 2009 3:46
Postitas potentate
Postitatud: 07 Mai, 2009 7:47
Postitas hillart
Mis siin naljakat? Jumalast asjalik lahendus.
Kahjuks pole Eestis veel selle peale tuldud, et selleine variant oleks näiteks TT-relvadele üks väga otstarbekas ja ODAV kandur. Rääkimata siis veel neljarattalistest tunduvalt kasinamast tehnilise teenindamise mahust.
Nähtud videoklipp on muidugi tugevalt reklaamihõnguline ja taolisi trikke, nagu seal näha (hüpped jne.) , teevad siiski vaid kogenud krossisõitjad.
Aga muidu - igati OK.

Postitatud: 07 Mai, 2009 8:29
Postitas Actual
Ei tea küll Ural-i hindasid, aga olen pigem skeptiline. Arvan, et sellise ratta hind ei ole oluliselt odavam kui ATV-l, aga läbivuse osas vast ATV nõksu võimekam. Selles videos toimub sõit suvel ja kuivaga. Praktikas oleks meie kliimas selline riistapuu kasutatav samuti suvel kuivaga ja kõvema pinnaga aladel. Pinnasteel (põllutee) võib väiksema vihmahoo järel olla mootoratas kui lehm libedal jääl ja pehmemale põllule pole mõtet Ural-iga üldse ronida. Lumes läbivusel panustaksin samuti ennem ATV-le kui Ural-le.
Postitatud: 07 Mai, 2009 8:43
Postitas Lupus
hinnad algavad 130000.-
Postitatud: 07 Mai, 2009 8:44
Postitas Incc
TT-meeskonnale oleks mootorratas või ATV küll teretulnud: kiirelt liikuvat objekti on suurte torudega raske maha võtta.
Klipp ise on muidugi väga võimas, mehed sõidavad nagu Saku krossirajal.
Postitatud: 07 Mai, 2009 9:44
Postitas Kilo Tango
Seda IIMS aegset lahendust ei saa enam tõsiselt võtta. Pigem midagi sellist:
http://www.atvcorp.com/home.html
Maksab küll ca. 2 korda rohkem aga kasu on veelgi rohkem.
Postitatud: 07 Mai, 2009 9:47
Postitas Madis22
Kasutatavuse poolest oleks kerge endurokas mugavam. Lihtsam maskeerida ka, kui vaja selle juurest mõneks ajaks eemale minna.
Postitatud: 07 Mai, 2009 10:59
Postitas Aspelund
Vene tehnikaga on muidugi klassikaline probleem selles, et vastupidavus ja koostekvaliteet on äärmiselt tagasihoidlikud, kui kogu aeg mutrivõtmega ei vehi.
Mõni korraliku tootja ATV ajab asja palju paremini ära.
A
Postitatud: 07 Mai, 2009 11:31
Postitas Kilo Tango
Madis22 kirjutas:Kasutatavuse poolest oleks kerge endurokas mugavam. Lihtsam maskeerida ka, kui vaja selle juurest mõneks ajaks eemale minna.
No võta Prowleril rollbar maha ja on sama lihtne maskeerida.
Postitatud: 07 Mai, 2009 12:09
Postitas kangelaspioneer
Endurokal pole kola (relvastust) kuhugi panna. Läbivuse poolest on abiks korvivedu ja õiged rehvid (nagu nendel videos näidatud masinatel), kuigi ATV-le vastu ei saa.
See vastupidevuse teema on vast kõige kriitilisem, ikka täiesti uskumatud asjad võivad katki minna.
Taktikalise kasutamise kohalt sobivad need asjad TT ja ÕT raketikomplekside ringi vedamiseks, AGS sarnaste asjade tassimiseks ning miks mitte ka nt silla õhkimiseks lõhkelaengute või miinide veoks vastase logistilistele teedele. KP seal külgkorvis või ATV peal... minumeelest pole tast seal suuremat tolku. V.a. 50 cal positsioonile toimetamine.
Postitatud: 20 Mai, 2009 7:37
Postitas oll
90-date alguses olid analoogsed vene sõjaväe mootorrattad kasutusel ka Eesti Politseis. Mark oli mäletamist mööda Dnepr-16. Üks rist ja viletsus oli nendega, kolvid põlesid sisse ära, korviratta veo ülekanne oli pealtnäha andekas aga ülimalt õrnake ja jutt jumala õige selle koha pealt, et sobib ainult kõva pinnase peal sõitmiseks. Koos korviga aretas kiirust kuni 70km/h. Hiljem kui differ purunes ja taga kiige ning uue ülekande paigaldamise järel sai tast soolopill tehtud oli asi veidi lõvusam. Aga ausalt öeldes pole midagi sellist mida riigikaitselisest seisukohast tasuks hankida, omale jahilkäimiseks peaksin sellist küll
Re: Uus sõjaväe mootorratas Ural
Postitatud: 03 Juun, 2012 11:49
Postitas setu
video Uralist USAs.
http://vimeo.com/42848438
trv,
Re: Uus sõjaväe mootorratas Ural
Postitatud: 03 Juun, 2012 12:27
Postitas bombard
Pole küll uralid, aga läbivus ei tohiks sellistel ratastel probleem olla.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=36418
http://www.rokonworld.com/1969master.jpg
Kunagi kuulsin,et mingi mees oli ehitanud endale selline (dnepri, vist), kus vedasid tagaratas, korviratas ja esiratas.
Uraliga olen sõitnud ise ainult paar korda, kuid mulle tundus, et on päris hea ronija, mööda lumelägast metsateed sai läbi küll. Sellel masinal oli kap. remont just tehtud. Uralil peaks juba olema tagurpidi käik, see on ka kasulik. Atvga ei anna ikkagi võrrelda, aga vähe odavam on.