1. leht 1-st
BMW R75
Postitatud: 26 Jaan, 2010 0:34
Postitas vaoinas
Terv.
Kajastan siis lühidalt mõne pildiga oma tsiklilugu ka. Pikka juttu ei hakka kirjutama, seda saab lugeda siit:
http://teraselukad.blogspot.com/2010/01/bmw-r75.html. Lühidalt ehk seda, et arvamus, et väikeseid masinaid, nagu mootorrattad on hea kerge kokku panna, on rängalt ekslik. Kes seda siiski teha soovib, siis tegemist ja peavalu, et kõik detailid korralikult värvitud saaks, jätkub üksjagu.
Mudel siis LionRoar'i oma, MG toru ABER'ilt ja kuulipilduja lint Griffon'ilt
Pildid:
Kristjan
Postitatud: 26 Jaan, 2010 8:28
Postitas Blitzkrieg
Väga ehe ja eeskujuks kõigile

Postitatud: 26 Jaan, 2010 8:41
Postitas calico
milline kena silmarõõm jälle eesti mudelimaastikus!

Postitatud: 26 Jaan, 2010 8:58
Postitas fossiil
Väga hea lõpptulemus. Ääretult filigraanne töö, eriti mis puudutab kodaraid ja muud seesugust - hoovakesed, juhtmed ja kogu ülejäänud pudi - padi. Aga ühest asjast tõsiselt on kahju: no et pilte protsessi käigust ei ole...
Mõned küsimused kah: sadulate värvus - kas instruktsioon nägigi ette tumepruuni? - mul on fotodel ainult süsimustad ette juhtunud. Ja need on ikka täiega poleeritud, motomehe tagumik tegi selle peal ju päevast päeva oma rasket tööd. Vahest ehk keskkoht oli veidi matim, kuna seal oli miskisugune peenike pressitud muster, kuid ääred läikisid kui peegel.
Urmas.
Postitatud: 26 Jaan, 2010 9:05
Postitas Joss Metsast
Nojahh, siit piltidelt ei saa ju aru kui pisike ta tegelikult on. Eelmisel kogunemisel andis ikka silma pingutada.
Super.
Postitatud: 26 Jaan, 2010 9:09
Postitas Luciano
Ilus värk.
Olen ise mitmeid kordi e-bays neid LionRoari tsikleid vaadanud. Milline komplekt oli, pane karbist ka pilti kui viitsid.
Lisaks sadulale anna läiget ka korvi äärele ja käepidemele kuulipritsi kõrval. Need on korvimees väga läikima nühkinud. Samuti bensupaagi küljed kuhu ratturi põlv ulatub.
Ilus peen töö. Nüüd peab ikka ise ka karbi ära tellima.
Postitatud: 26 Jaan, 2010 10:20
Postitas asjaajaja
Ma pole küll eriline motofänn, kuid sellise tsikliga oleks küll uhke tuttavate ees eputada.
Sul on nüüd kogemus nii monstrumite (LWS), kui ka kribulatega ja mõlemas kaalukategoorias oled väga kõva tegija. Tubli!
Postitatud: 26 Jaan, 2010 11:06
Postitas von manstein
Tohutult hea, et on leiutatud fotograafia.
Vastasel juhul poleks suurem osa publikust aru saanud millega tegu: lihtsalt miniatuurne tsikkel.
Nüüd aga võib sinu kodukal suuri pilte imetleda ja ahhetada: Ehtsad kodarrattad, kõik trossajamid, küünlajuhtmed koos piipudega ja bensiinivoolikud!
Enamusele pole sellist püsivust ja näpuosavust antud. Vaevalt et ise ka surmanuhtluse ähvardusel millegi taolisega hakkama saaks.
Vägev!
Mõnusalt sopase masina taustal mõjuvad tehasemärgid natuke küll liiga puhastena, aga endise bemmiomanikuna tean, et kuitahes mustaks auto ka sai, tuli bemmimärk varrukaservaga alati läikima lüüa.
Postitatud: 26 Jaan, 2010 12:19
Postitas kalle
Veidi kahju, et pole pilte enne koostamist, st mis karbis. Tahaks teada, palju sellise tulemuse juures on lisatööd, etse jne. Ehk siis mis kvaliteet oli karbis?
Aga tulemus on tõesti väga kõrgel tasemel. Ja ilmselt ei saa ikka väita, et kui hästi tehtud, pole midagi kommenteerida. Paistab et kaasaelajaid jagub..on mida mõelda.
Lisaks veel, et ilmselt on ka selle mudeli puhul tema mõõtkava plussiks. Ise seda näinuna arvan, et selline suurus võib palju parem välja näha kui 1/9 Zündapp, mis mul karbis. Seda näinud, mõtlen kas seda ise valmis teengi.
Kk
Postitatud: 26 Jaan, 2010 13:00
Postitas andrusan
Ülivägev. Kestvad kiiduavaldused.
Asja oma silmaga näinuna ja pisut motofännina, ei julge mina küll ühegi asja üle iriseda. Elusuuruses näeb ikka hullult hea välja.
Üks foto võiks olla ka koos tikuga...

Postitatud: 26 Jaan, 2010 14:10
Postitas Hertsog
ülikõva!
aga üks asi jäi minule lahtiseks. seletage lollile: kuulipilduja lint ripub vabalt üle korvi ääre. sõidu ajal võib segama ja lipendama ju hakata. kas mingit moonakasti polnud ette nähtud korvi sees/küljes ?
Postitatud: 26 Jaan, 2010 19:05
Postitas Aspelund
Ilus mudel. Au tegijale.
Mõningad kommentaarid, mis puudutavad konkreetse mudeli originaalitruudust:
Korvil puuduvad vormi valmistaja lohakuse tõttu istme seljatoe taga olevad kolmnurksed tugevdused.
Tagavararatta kinnituse võll on liiga lühike, see oli pikem ja seal oli koht luku jaoks, mis pidi vältima ratta varastamist. Tegu oli klassikalise tabalukuga.
Mootorrattast: käimalöömise vänt oli sirge. Selline kõverik pole kunagi tehasest tulnud. Tagumised jalatoed on samuti vormitegija aretus, millel originaaliga midagi ühist pole.
Kuna tegu on R75'ga, mille raaminumber jääb pärast 758356 (uuema tüübi esimene porilaud ilma külgmise porikaitseplekita), siis ei tohiks sellel olla tagumist pidurituld ning korvi tagumist tuld (kadusid raaminumbrilt 756522). Sisuliselt siis tegu 1943.aasta mudeliga.
Aga sarnane on. Ja see on nähatavasti mudeli tootnud firma peamine eesmärk.
A.
Postitatud: 27 Jaan, 2010 3:29
Postitas Panzergrenadier
Ühinen kiiduavaldustega.

Aga nüüd palun midagi veel väiksemat, oskusi nagu peaks olema.
Postitatud: 27 Jaan, 2010 12:37
Postitas vaoinas
Tänan heade sõnade, aga ka kriitika eest. Ise ma öelda ei saa, et ma selle mudeliga nüüd väga rahul oleks - värvimistöö oleks võinud puhtamalt teostada.
Pisut kulutasin tagantjärele istmeid ja bensiinipaaki läikivamaks. Ilmselt vahetan millalgi tagavararatta väljaulatuva võlli ka pikema vastu. igasugused tootjast tulenevad vead nagu käivitusvänt jne - noh, las nad olla.
Hertsogile - Noh ega laskuril ole raske lint üle ääre sisse vedada, kui segama hakkas, ega too sinna ääre külge keevitatud ole. Aga spetsiaalse laskemoonakasti kohta - sellist asja korvis ei olnud. Eks sellisel masinal sõitev ekipaaž oli nagu motoriseeritud kuulipildurpaar - relvas oli lint, kas rippu või trumlis, eks see olenes olukorrast. Lisalaskemoona veeti kaasas tavalistes MG plekk-kastides, mis olid siis ilmselt laskuri suva järgi korvi põhja asetatud, või siis korvi külgedel asuvatesse konteineritesse asetatud