1. leht 1-st

Eesti lendur kes?

Postitatud: 07 Mär, 2010 23:54
Postitas frits66
Pilt
Sooviks infot selle lenduri kohta :dont_know:

Lendur

Postitatud: 08 Mär, 2010 14:15
Postitas frits66
Mees endiselt tuvastamatta :wall::dont_know:

Lennuk

Postitatud: 28 Mär, 2010 16:23
Postitas frits66
Pilt
Täna tuli kogusse selline pilt teadjamatelt paluks infi

Postitatud: 28 Mär, 2010 16:58
Postitas Joss Metsast
Kuju järgi peaks olema Halberstadt C. V. Samas selle numbriga oli tähistatud pontoonidele aidatud Halberstadt , äkki siis enne konvertimist veel maismaalennukina.

Postitatud: 28 Mär, 2010 20:59
Postitas nublu
Pigem on siiski tegu selle lennuki lõppvaatusega. Ehk siis viimase õnnetusega, mille järel ta mahakandmisele läks.

Lennuki enda saamisloost olen juba kirjutanud siin:
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 783#125783

st. enne ujukitele panemist ei kandnud ta mingit nr. Tema mahakandmise asjaolud on mulle teadamata. maha kanti ta 1926. a. Ja nii palju kui on võimalust olnud lugeda lendurite arvamusi temast ujukeil - oli üsna vastikute lennuomadustega.

Nii et küllap siis pandi lõpuks ratastele tagasi ja kuidagi õnnestus ta ka ära lõhkuda. Ilmselt keegi suuremat viga selle õnnetuse juures ei saanud, sest muidu ma oleks kusagil sellest õnnetusest lugenud midagi :P

Postitatud: 28 Mär, 2010 22:37
Postitas asjaajaja
Kas sellised vigastused võivad tekkida ka mõne tugevama ootamatu tuuleiili kaasabil? Või siis ruleerimisel mingisse auku sattunud rattast?
Taevast alla sadanuna peaks see lennuk olema vist hoopis rohkem vigastatud...

Postitatud: 28 Mär, 2010 23:28
Postitas EOD
Pakuksin, et stardil või maandumisel "sirkli" teinud.
Sabarattaga lennukid on maa peal ebastabiilsed. Eriti külgtuulega on raske suunda hoida.
Paistab, et see lennuk ongi hakanud paremale pöörduma. Seejuures kaldus vasakule, kuni tiib vastu maad purunes ja telik murdus. Piloodiga ei pidanud seejuures midagi juhtuma kui ta rihmadega korralikult kinni oli. :roll: