Geelkütusega rakettmootorid tulevad ...
Postitatud: 28 Apr, 2010 14:11
Bayern-chemie successfully carries out two gel demonstrator test flights
http://www.mbda-systems.com/mbda/site/r ... ews_id=305
Nüüd tundub, et tuleviku-süsteemides ei pea enam kompromissi tegema, kuna geelkütus, mis ühendab mõlema süsteemi paremad pooled, on juba üsna "käega katsuda"
http://www.mbda-systems.com/mbda/site/r ... ews_id=305
USA raketikaitse arendajad plaanisid väidetavalt SM-3 maapealses versioonis vedelkütuse (osalisest) kasutuselevõttu, kuna vedelkütus võimaldab põlemisprotsessi aeglustada või üldse poole lennu pealt kraane kinni keerata.See võimekus laiendab omakorda kõvasti raketi lennuprofiili, kuna enam ei ole vaja ilmtingimata kogu kütust alguses ühtlase tempoga ära kulutada. Miinuseks on jälle vedelkütuse ohtlikkus, pikaajaline tankimisprotsess ennem vahetut kasutust . Sellest tulenevalt tekib muidugi küsimus kuidas nad üldse kavatsesid vedelkütust sellisel juhul ABM'ina kasutada, aga noh ... eks teadjamad mehed teavad.Following several years of intensive R&D, the results of these flights prove that all functions of this gelled propellant propulsion technology have reached the TRL 6 (Technology Readiness Level 6).
...
Propulsion systems using gelled propellants combine the advantages of systems using solid propellants (readiness for immediate use, safe and easy handling) with the advantages of systems using liquid propellants (variable thrust). Whilst in the missile fuel tank, the gelled propellant behaves like a solid propellant therefore damage to the missile’s mechanical structure will not result in the propellant leaking. In addition, vapour pressure is very low, hence eliminating the “fireball” risk.
Nüüd tundub, et tuleviku-süsteemides ei pea enam kompromissi tegema, kuna geelkütus, mis ühendab mõlema süsteemi paremad pooled, on juba üsna "käega katsuda"
