1. leht 3-st

Panther Ausf.G, MAN.

Postitatud: 10 Mai, 2010 21:20
Postitas Vladislav B
Tere kõigile!
Kahjuks ma ei saanud näitusel osaleda (olin tööl). Sellepärast tahan siin näidata oma viimast mudelit. Seekord näitan täpsemalt, kuidas mudelit tegin. Kõigepealt näitan lõpptulemust.
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Postitatud: 10 Mai, 2010 21:44
Postitas Vladislav B
jätk

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 10 Mai, 2010 23:28
Postitas Sho
Väga ehtne, efektne ja uhke.. ja tundub ilgelt suur..

Postitatud: 10 Mai, 2010 23:31
Postitas Parovoz
Tere-tere!
Autorile tahaks öelda" Bravo!". väga vinge tank. Ei oska kohe midagi kommenteerida..., vast tolm on kuidagi liiga puhas.:) Aga kas torni number oligi erineva sablooniga või lihtsalt dekaalide kogum?
Kahju et autor ei saanud osaleda näitusel, olnuks hea vaadata kollektsiooni...

Lugupidamisega

Postitatud: 11 Mai, 2010 9:07
Postitas von manstein
Väga hea töö.

Näha on, et mudelile on kõvasti etsi lisatud ja kogu toredus on väga korrektselt värvitud.
Lisaks veel meistriklassist fotoseeria.

Ainukeseks miinuseks oleks natuke liiga tolmused lindid. Sisemised jooksurajad läigivad mõnusalt, aga lintide välispindadel on metalli vähe näha. Kuna tegu tundub kuiva ilma masinaga, võiksid roomikud haljamad välja näha.
Aga see on väga subjektiivne kriitika, loeb autori nägemus.

Postitatud: 11 Mai, 2010 21:22
Postitas Vladislav B
Aitäh kommentaaride eest.
Tanki prototüübil oli ühel pool valge number 2, teisel pool tume valge kandiga. Nõus von mansteiniga, lisan metalli.
Pilt

Pilt

Postitatud: 11 Mai, 2010 21:30
Postitas andrusan
Kas pardakuulipilduja "muna" ei peaks samuti pisut metalsemat tooni olema?
Muidu VÄGA VÕIMAS teostus!
:shock: :shock:

Postitatud: 12 Mai, 2010 8:20
Postitas fossiil
No see mida ma näen on super! Nii mudeli teostus, kui ka viimistlus, on viimase peal! Ja trossid on lihtsalt vastupandamatud - ilmselt on tegu "päris" trossiga? Aga kui sa juba hakkad roomikutele veidi läiget juurde andma (mis iseenesest tundub täiesti õigustatud), siis ilmselt võtad need maha? Ja kui juba niikaugele jõuad, siis poleks paha roomiku hammaste välisküljed tuhmiks muuta ja siseküljed veidi rohkem läikivaks, kuna hamba väliskülg ei saanud konstruktsiooniliselt rataste vastu puutuda, aga sisekülg nühkis keskmise rea rataste vastas pidevalt. Puhh, tuli vist pikk ja segasevõitu jutt, olgu, katsun miski pildi järgi rida ajada:

Pilt

Pildil on küll rattad kummibandaažidega, ent sisemisele amortisatsioonile üle minnes veerepinna laiuse gabariidid ei muutunud.

Urmas.

Postitatud: 12 Mai, 2010 13:43
Postitas calico
oh kui hea vihje, mida ma ka oma pzIII juures kasutada saan! :o

Postitatud: 19 Mai, 2010 17:03
Postitas Vladislav B
Arvestasin Urmase märkusega.
Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 20 Mai, 2010 16:20
Postitas fossiil
No vägev, väägeev!! Täiega kümnesse masin!
Minu poolt igatahes aplaus!

Urmas.

Postitatud: 21 Mai, 2010 21:18
Postitas oleeg
Ilus on küll, päris meistritöö.

terv
o

Postitatud: 22 Mai, 2010 8:00
Postitas autoblinda96
karp kukkub lahti. :shock:

Postitatud: 22 Mai, 2010 17:00
Postitas Würger 190G
Ja pildid on ikka väga head!

Postitatud: 22 Mai, 2010 17:46
Postitas von manstein
Ei, tõega väga äge!

Et küljes on friuli roomik, oli aimata.
Aga et rataste öötsakad on liikuvaks jäetud, tuli küll üllatusena.

Lõpptulemus on vapustav.