9.05. 2010 seiskus Mig-29-l Kremli kohal lennates üks mootor
-
krijgsvolk
- Liige
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
- Asukoht: Jõgevamaa
- Kontakt:
9.05. 2010 seiskus Mig-29-l Kremli kohal lennates üks mootor
Lisaks kõikvõimalikele muudele lennumasinatele lendas 9.mail Moskva kohal ka 11 ründelennukit Su-25 ja 12 hävitajat Mig 29, mis moodustasid konfiguratsioonis juubelinumbri "65".
Juhtus aga nii, et ühel Mig-29-l seiskus teadmata põhjustel üks mootoritest, fakt mida Vene Realvajõud kõigest väest üldsuse eest varjata püüavad.
Samas on pressi käsutuses isegi lendurite omavaheliste kõneluste üleskirjutused, kust asi välja tuleb, pluss muud allikad
Tundub, et ikkagi ei ole muutunud midagi Idanaabri sõjaväes. Suhteliselt väheohtlik intsident muutub seda eitades ja maha salates üha suuremaks. Ja skandaal muudkui kasvab.
Selle kohta aadress ka:
http://www.infox.ru/accident/incident/2 ... a_Pa.phtml
Seal ka pilootide kõnesalvestused.
Juhtus aga nii, et ühel Mig-29-l seiskus teadmata põhjustel üks mootoritest, fakt mida Vene Realvajõud kõigest väest üldsuse eest varjata püüavad.
Samas on pressi käsutuses isegi lendurite omavaheliste kõneluste üleskirjutused, kust asi välja tuleb, pluss muud allikad
Tundub, et ikkagi ei ole muutunud midagi Idanaabri sõjaväes. Suhteliselt väheohtlik intsident muutub seda eitades ja maha salates üha suuremaks. Ja skandaal muudkui kasvab.
Selle kohta aadress ka:
http://www.infox.ru/accident/incident/2 ... a_Pa.phtml
Seal ka pilootide kõnesalvestused.
-
krijgsvolk
- Liige
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
- Asukoht: Jõgevamaa
- Kontakt:
Sa lausa norid tüli,noormees!
Erinevalt kptn Trummist ja teistest, ei viitsi ma sinuga lihtsalt vaielda! Su jutust tuleb välja, et sa linki pole kasutanud ja seal leiduvat materjali näinudki!
Tegelikult võiks mr Trumm sind harida, kuna tema lendamisest rohkem teab, aga olgu, ainult sulle, avaldan ühe suure SALADUSE,aga vaata, et kellelegi edasi ei ütle: kahemootoriline lennuk ei kuku nimelt alla,kui üks mootoritest seisma jääb!!!Isegi mitte suht väikesel kiirusel ja rivikorras lennates! Ja hea piloot ei lase isegi kiirusel langeda kui hea reaktsiooniga on.
Noh, kas tundsid kuidas ürgne tarkus su sabasulgi kergitab?Sa ju omadest kogemustest peaks teadma, mis?
Ja veel üks päris tasuta nõuanne:jää mingi kindla ala juurde ja õpi seda hästi tundma ja etle siis. Muidu kukub kuidagi narrilt välja:tera siit, teine sealt,puruke kolmandast kohast..
Ja pealiskaudsus ja põhjalikuse puudumine läheb sulle ükskord kalliks maksma, usu mind, noormees...
Muidu aga... ilusat kevadet ja ära viha ka pea, sest ise sa kutsud sellise suhtumise esile.
Erinevalt kptn Trummist ja teistest, ei viitsi ma sinuga lihtsalt vaielda! Su jutust tuleb välja, et sa linki pole kasutanud ja seal leiduvat materjali näinudki!
Tegelikult võiks mr Trumm sind harida, kuna tema lendamisest rohkem teab, aga olgu, ainult sulle, avaldan ühe suure SALADUSE,aga vaata, et kellelegi edasi ei ütle: kahemootoriline lennuk ei kuku nimelt alla,kui üks mootoritest seisma jääb!!!Isegi mitte suht väikesel kiirusel ja rivikorras lennates! Ja hea piloot ei lase isegi kiirusel langeda kui hea reaktsiooniga on.
Noh, kas tundsid kuidas ürgne tarkus su sabasulgi kergitab?Sa ju omadest kogemustest peaks teadma, mis?
Ja veel üks päris tasuta nõuanne:jää mingi kindla ala juurde ja õpi seda hästi tundma ja etle siis. Muidu kukub kuidagi narrilt välja:tera siit, teine sealt,puruke kolmandast kohast..
Ja pealiskaudsus ja põhjalikuse puudumine läheb sulle ükskord kalliks maksma, usu mind, noormees...
Muidu aga... ilusat kevadet ja ära viha ka pea, sest ise sa kutsud sellise suhtumise esile.
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
krijgsvolk kirjutas:Sa lausa norid tüli,noormees!
Erinevalt kptn Trummist ja teistest, ei viitsi ma sinuga lihtsalt vaielda! Su jutust tuleb välja, et sa linki pole kasutanud ja seal leiduvat materjali näinudki!
Tegelikult võiks mr Trumm sind harida, kuna tema lendamisest rohkem teab, aga olgu, ainult sulle, avaldan ühe suure SALADUSE,aga vaata, et kellelegi edasi ei ütle: kahemootoriline lennuk ei kuku nimelt alla,kui üks mootoritest seisma jääb!!!Isegi mitte suht väikesel kiirusel ja rivikorras lennates! Ja hea piloot ei lase isegi kiirusel langeda kui hea reaktsiooniga on.
Noh, kas tundsid kuidas ürgne tarkus su sabasulgi kergitab?Sa ju omadest kogemustest peaks teadma, mis?
Ja veel üks päris tasuta nõuanne:jää mingi kindla ala juurde ja õpi seda hästi tundma ja etle siis. Muidu kukub kuidagi narrilt välja:tera siit, teine sealt,puruke kolmandast kohast..
Ja pealiskaudsus ja põhjalikuse puudumine läheb sulle ükskord kalliks maksma, usu mind, noormees...
Muidu aga... ilusat kevadet ja ära viha ka pea, sest ise sa kutsud sellise suhtumise esile.
...täitsa lahe hommikune epistel - kulub meile kõigile vist vahest ära
Aga mõnedele siiski rohkem, kui teistele
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Jäin just mõtlema, et tean mitut intsidenti näiteks lennušhowl, kus Mig-29 on ühe mootori seiskumise tõttu päris kindlasti alla kukkunud, aga ei tea ühtegi kus ta oleks õhku jäänud. Minuarust on ka ktp. Trumm väitnud, et hoolimata NSVL-i propagandast on mootorite üsna kauge paiknemise tõttu üksteisest selle lennuki võimekus ühe mootoriga lennata üsna kahtlane.
-
toomas tyrk
- Site Admin
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
MiG-29 ja Su-27 on lennukid, milledel thrust/weight suhe jääb kusagile 1,1 kanti. St. et tegelikult tiiba vaja polekski et lennataGideonic kirjutas:Jäin just mõtlema, et tean mitut intsidenti näiteks lennušhowl, kus Mig-29 on ühe mootori seiskumise tõttu päris kindlasti alla kukkunud, aga ei tea ühtegi kus ta oleks õhku jäänud. Minuarust on ka ktp. Trumm väitnud, et hoolimata NSVL-i propagandast on mootorite üsna kauge paiknemise tõttu üksteisest selle lennuki võimekus ühe mootoriga lennata üsna kahtlane.
Ühe mootori ülesütlemisel langeks see siis (teise mootori max võimsusel käimapanemise puhuks) kusagile 0,5 peale, mis on normaalsele lennukile lendamiseks täiesti piisav.
Lennukite allakukkumine lennushow'del on enamasti seotud just seal kasutatavate ebanormaalsete manöövritega. Kui sellise manöövri ajal äkki mootorite tõukejõud langeb poole peale - see võib ikka manöövri väga segamini lüüa.
Otsejoones lennata ning rivis kohta hoida võib aga MiG-29 ühe mootoriga ilma suuremate probleemideta. Mootori ülesütlemisel võis vaid olla hetkeline rivi rikkumine.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44063
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Arvestage
1. Punasel väljakul lendavad parimatest parimad, mitte suvaline vanemleitnant Sidorov 36. kaardiväe hävituslennuväe polgust, kes eelmine aasta kogemata 14 tundi lennata sai. Sellest tuleb lähtuda ka igasuguste "lagunes-ei lagunenud rivi" teemal. Et ei lagunenud, ei tõenda veel midagi. Uurige videosid, normaalkoormustel käib MiG-29 mootorite taga kenake toss, kui üks tossutriip äkki kaob, siis mootor lahkus.
2. Paraadil oli kriitilises kohas horisonaallend mõõdukal kiirusel, kui piloot oli kiire reaktsiooniga ja läigatas allesjäänud mootoril gaasi põhja, siis ei pruugi seda isegi mitte märgata. Tuletame meelde sarnast intsidenti Soome Hornetiga, kus pealtvaatajad said aimu alles siis, kui päästeautod kihutama asusid.
3. MiG-29 äksidendid, kus ühe mootori lahkumine toob kaasa avarii, on toimunud stardil, väikesel kõrgusel ja kui Kvotsuri ilmkärakas Pariisi lennushowl välja arvata, leidsid aset rivilendurite käe all. Venelased klaimisid omal ajal, et MiG-29 stardib ühe mootoriga ja teine käivitatakse alles lennul - tegelikkuses lõpeb see trikk stardirajal rattad taeva poole. Probleemiks on märkimisväärne veojõu assümmeetria, mis väikestel kiirustel tekib äkki ja mida ei suudeta kompenseerida. Assümmeetriat põhjustab mootorite vaheline kaugus - ohutuskaalutlustel on F-15 ja F-18 mootorid kõrvuti. Omal ajal kukkus mootoriprobleemide tõttu alla ka F-14'd päris hulgi - ühe mootoriga on raskesti kontrollitav. Seal ka mootorid "laiali".
4. T/W ratio 1,0 ei tähenda, et lennuk lendaks tiibadeta. Esiteks on see thrust mõõdetud maapinnal (kus on natuke teine õhu O2 sisaldus ja õhurõhk) ja teiseks mõjutab peale veojõu ja lennuki kaalu liikumist ka õhutakistus.
Punktid 1-3 tuleb arvesse võtta selle juhtunu teemal teoretiseerimisel. Ei imestaks kui see nii oli, sest MiG-29 mootorid on vägagi probleemsed.
1. Punasel väljakul lendavad parimatest parimad, mitte suvaline vanemleitnant Sidorov 36. kaardiväe hävituslennuväe polgust, kes eelmine aasta kogemata 14 tundi lennata sai. Sellest tuleb lähtuda ka igasuguste "lagunes-ei lagunenud rivi" teemal. Et ei lagunenud, ei tõenda veel midagi. Uurige videosid, normaalkoormustel käib MiG-29 mootorite taga kenake toss, kui üks tossutriip äkki kaob, siis mootor lahkus.
2. Paraadil oli kriitilises kohas horisonaallend mõõdukal kiirusel, kui piloot oli kiire reaktsiooniga ja läigatas allesjäänud mootoril gaasi põhja, siis ei pruugi seda isegi mitte märgata. Tuletame meelde sarnast intsidenti Soome Hornetiga, kus pealtvaatajad said aimu alles siis, kui päästeautod kihutama asusid.
3. MiG-29 äksidendid, kus ühe mootori lahkumine toob kaasa avarii, on toimunud stardil, väikesel kõrgusel ja kui Kvotsuri ilmkärakas Pariisi lennushowl välja arvata, leidsid aset rivilendurite käe all. Venelased klaimisid omal ajal, et MiG-29 stardib ühe mootoriga ja teine käivitatakse alles lennul - tegelikkuses lõpeb see trikk stardirajal rattad taeva poole. Probleemiks on märkimisväärne veojõu assümmeetria, mis väikestel kiirustel tekib äkki ja mida ei suudeta kompenseerida. Assümmeetriat põhjustab mootorite vaheline kaugus - ohutuskaalutlustel on F-15 ja F-18 mootorid kõrvuti. Omal ajal kukkus mootoriprobleemide tõttu alla ka F-14'd päris hulgi - ühe mootoriga on raskesti kontrollitav. Seal ka mootorid "laiali".
4. T/W ratio 1,0 ei tähenda, et lennuk lendaks tiibadeta. Esiteks on see thrust mõõdetud maapinnal (kus on natuke teine õhu O2 sisaldus ja õhurõhk) ja teiseks mõjutab peale veojõu ja lennuki kaalu liikumist ka õhutakistus.
Punktid 1-3 tuleb arvesse võtta selle juhtunu teemal teoretiseerimisel. Ei imestaks kui see nii oli, sest MiG-29 mootorid on vägagi probleemsed.
MiG-29 mootorite töö kontrollimiseks on lennukil mitte vähe aparatuuri, peale tahomeetrite on seal terve pinu kellasid-tulesid, näiteks indikaator, mis registreerib metalliosakeste ilmumise õlisse, põletuskambri temperatuuri näitajad jne jne. Ehk on tõenäoline, et probleem oli piloodile juba teada ja ta jõudis asja reguleerida - võimalik, et formatsioon võis isegi kiirust kasvatada/kahandada, et õnnetu saaks ohtlikust kiirusereziimist välja.Seegi sõltub ilmselt piloodi reaktsioonist ning ei pruugi sellisel suht väikesel kiirusel, nagu Moskva kohal lennati, märgatavgi olla.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
krijgsvolk
- Liige
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
- Asukoht: Jõgevamaa
- Kontakt:
No näed, Corvus!
Ei olnudki valus, kui targad onud sulle kõik asjad üksipulgi ära seletasid..
Sain ise ka targemaks mott.
Aga pakutud materjaliga võiks ikka teinekord tutvuda, siis ei hakka pilootide suhtlemist teineteise ja lennujuhtimiskeskusega võltsinguks ja turueide lobaks sõimama. Mis mõtet on võltsida sellist asja?
Ja ma olen absoluutselt kaugel sellest , et naabrimeest lolliks pidada!
Ei olnudki valus, kui targad onud sulle kõik asjad üksipulgi ära seletasid..
Sain ise ka targemaks mott.
Aga pakutud materjaliga võiks ikka teinekord tutvuda, siis ei hakka pilootide suhtlemist teineteise ja lennujuhtimiskeskusega võltsinguks ja turueide lobaks sõimama. Mis mõtet on võltsida sellist asja?
Ja ma olen absoluutselt kaugel sellest , et naabrimeest lolliks pidada!
Täisvõimsust on vaja tõusul või lennates maksimaalkiirusel. Horisontaallennul kiiruse VMD piirkonnas (Velocity of Minimum Drag) piisab reeglina täiesti kui üks mootor kahest töötab.
Ebasümmeetriline tõmme mängib rolli väiksematel kiirustel. Lennuki käsiraamatus on minimaalne ühe mootoriga lendamise kiirus kirjas, Sellest suuremal kiirusel piisab lennuki kallutamisest ja pöördetüüri andmisest töötava mootori suunas. Nii, et kui ühel lennukil puudus ühe mootori taga heitgaaside jälg ja lennuk oli veidi "viltu", võib vast intsidendi lugeda tõestatuks.
Gaaside protsentuaalne koostis troposfääris on muutumatu. Alles ülemistes atmosfäärikihtides hakkab see muutuma. Ja kui tõmme ületab raskusjõudu, siis tiibade tõstejõudu põhimõtteliselt tõesti vaja pole. Vaatame siin näiteks helikopterit.
Ebasümmeetriline tõmme mängib rolli väiksematel kiirustel. Lennuki käsiraamatus on minimaalne ühe mootoriga lendamise kiirus kirjas, Sellest suuremal kiirusel piisab lennuki kallutamisest ja pöördetüüri andmisest töötava mootori suunas. Nii, et kui ühel lennukil puudus ühe mootori taga heitgaaside jälg ja lennuk oli veidi "viltu", võib vast intsidendi lugeda tõestatuks.
Gaaside protsentuaalne koostis troposfääris on muutumatu. Alles ülemistes atmosfäärikihtides hakkab see muutuma. Ja kui tõmme ületab raskusjõudu, siis tiibade tõstejõudu põhimõtteliselt tõesti vaja pole. Vaatame siin näiteks helikopterit.
Sa, corvus, oled ikka koomik küll, peab tähendama. Kui keegi on sinust erineval arvamusel, siis tuleb sult sarnast tiraadi...
Aga see, et tegu on " sisuliselt turueide lobaga" jäi ju ka sinu poolt tõestamata. Seda pole olnud sest seda pole olnud????
Ja kui on selge, et oled ilmselt puusse pannud, tuleb sujuvalt...Tüüpilise inimese suhtumine, kes ei saa asjast aru, seega käitub kui siil ohtu haistes. Ainult, et okaste turri tõmbamise asemel esineb...Parastades. Vingudes. Maha tehes. Negativismist nõretades... jne
Ajuti tuleb sind lugedes meelde see vana anekdoot praporist, kelle jutu järgi oli "teatud tingimustel" külilikeeratud kahuriga nurga taha lasta võimalik küll...Et siis nagu selgitasid ära, et asi konkreetselt juhtuski? Kohe nii kindel ja kategooriline nagu A on tähestiku esimene täht? Või siiski selgitati, et tehniliselt on võimalik jätkata lendu, juhul kui ingnoreeritakse instruktaazi?
Aga see, et tegu on " sisuliselt turueide lobaga" jäi ju ka sinu poolt tõestamata. Seda pole olnud sest seda pole olnud????
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
corvus, kui ma tohiksin, siis minu arvamus on, et võis olla nii või naa. Hetkel tõestusi pole. Kumbagi poole väidetele. Ja ka mina pole midagi sellist väitnud. Ja erinevalt sinust ei kibele ma neid asju raudkindlaks faktiks tembeldama. Nagu siin suuremad ja targemad onud sullegi püüdsid selgitada, võis see olla nii ja naa. Katsu aru saada nii lihtne väljend ju... Katsu üle saada, et kõik sinu väiteid viimase intstantsi tõena ei võta. Need sinu väited sellest tõenäoliselt mitteseiskunud mootorist- servapidi spetstehnikat nuusutanud inimesena peaks sul ju kuradi hästi teada olema igasuguse tehnika võime ka kõige ebasobivamal hetkel saba anda. Nii et jah, ei kvalifitseeru see sinu jutt paraku minu jaoks mingiks mainstreamiks. Liiatigi arvestades, kes seda juttu ajab ja kus see kõik juhtus.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
toomas tyrk
- Site Admin
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44063
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Pannes see võrrandisse teema pealkirjaga, on üsna selgelt 1+1=2 ehk sellest sündmusest on see vaht alguse saanudki.-mootori avariisignaali tööle rakendumine 024, peale Punaselt väljakult ülelendu, milletõttu lahkus ta 023 saatel Lipetskisse.
Corvus lihtsalt tootis terve lehe vebaalset kõhulahtisust.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist
