1. leht 1-st

FW-190A-7

Postitatud: 22 Okt, 2010 23:00
Postitas FW Anton
Haigusnähud on taas ägenenud mistõttu võtsin midagi nokitsemiseks ette. Seekord siis 1/48 Dragoni Fw-190A-7. Hoiatan palatikaaslasi, et Dragoni väikesed lennukid on veel hullemad kui suured! :twisted: Osade valdav kokkusobimatus, siia-sinna jäävad pilud ja lausa augud, kere polnud tiibadega ilma lisaabinõuta võimalik kokku sobitada. Seltsimehed viil ja pahtel aitasid siiski hädast välja. Kaasas olnud fotoetsid olid sedavõrd paksust ja paindumatust plekist, et keera või kella vedrusid sellest :shock: Esitelikute üks nurkadest on vähemalt 5 mm jagu vale ja seetõttu tundub, et lennuk seisab ratasega karkudel. Aga korrigeerida polnud ka võimalik :twisted: Sa püha müritsus! Tuleb meelde, et kapi otsas seisab Dragoni G-3 versioon ka veel - lausa hirmu judinad võtab peale!
Nüüd aga veits ajalugu kah: masin on tuntud mehe oma. Leitnant (ülemleitnant) Otto Kitel, kes oli üks Luftwaffe kõvematsest ässadest (267 õhuvõitu) tegutses 1944 ka Eestis. Kui mees märtsis saabus Rakvere lennuväljale, siis sai ta just selle A-7 (kollane 1+) aparaadi om istmiku alla. Kokku tulistas Otto Eestis alla 25 vene lennukit, muidugi mitte kõik selle masinaga (viimased juba A-8 versiooniga Kuramaal baseerudes) aga valdava enamuse küll. Kahjuks andis mees oma elu 1945. a. veebruaris kuskil Lätimaa soode kohal. Aga punakotkaste hirm on siin:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 23 Okt, 2010 9:16
Postitas bufab
piltide pealt nagu ei tundukski, et oleks Dragoni toodang. Väga ilus puhas mudel. mulle meeldib

Postitatud: 23 Okt, 2010 11:39
Postitas FW Anton
Eks põhiosa aurust kulus vigade parandamiseks ja peitmiseks

Postitatud: 23 Okt, 2010 11:54
Postitas kalle
Väga hea näha, et haigus pole üle läinud:) Ja tulemus annab tunnistust, et kõik on endisel tasemel hea. See vist jällegi Urmase pritsiga tehtud? Teliku värk ei ole vist muidu väga märgatagi, kui vaid teise ja õige kõrval seisab.
Niisiis ootan aga järmist korralikku haiguse avaldust!

Aga lenduri nimi on küll selline, et pane üks T juurde ja täitsa eesti nimega mees:)

ps. peab ise ka ühe Dragoni prooviks ette võtma.. see sobimatuse jutt on juba üldine, aga ise pole veel proovinud seda firmat.

Kk

Postitatud: 23 Okt, 2010 15:09
Postitas FW Anton
Seekord proovisin kätt tõesti Urmase klistiirikaga ka väikese masina peal ja tulemusega võib rahule jääda. Aga imepeenikest tööd ikka sellega ei tee.

Postitatud: 23 Okt, 2010 21:23
Postitas von manstein
No minu ebaadekvaatne silm näeb korrektselt koostatud ja professionaalselt värvitud mudelit. Lisaks veel väga naturaalselt mõjuvad rakursid pildistamise poole pealt
Mitte ei saa aru, mis kamm selle dragoni kvaliteediga on. Maismaa asjad on ju väga detailsed ja üldjuhul üldse pahtlit ei vaja.
Mis etsi puudutab, siis kas mitte saba pöördetüürile ei ole mitte trimmer lisatud? Igal juhul väga äge.

Postitatud: 24 Okt, 2010 10:31
Postitas FW Anton
Fotoetsidena olid armatuurlaud, rihmad, soomuspeatugi ja selle kinnitus, peatoe alune plaat ja mõned antennid. Osa detaile oli vaja painutada ja sellega just probleem oligi.

Postitatud: 24 Okt, 2010 10:43
Postitas fossiil
Äge on jah, kuigi minus tekitab nurin Dragoni kvaliteedi üle samuti hämmeldust.. :shock: , võimalik muidugi, et Dragoi poisid pööravad rohkem tähelepanu soomustehnikale, aga äkki paadunud tankistid ei oska ega tahagi aru saada, et Dragon teebki tegelikult käkke? :wink:
Aga imepeenikest tööd ikka sellega ei tee.
Õige jutt - too klistiirikas ongi tegelikult mõeldud selleks, et aerograafi järgi neelud tekiks.. 8)

Postitatud: 24 Okt, 2010 17:09
Postitas Sho
Aga kas aerograaf suudab siis teha imepeenikest tööd?
Vedada näiteks 0,2mm jutti ilma selle ümbrust täis pritsimata..

Postitatud: 24 Okt, 2010 18:27
Postitas Hertsog
Aga kas aerograaf suudab siis teha imepeenikest tööd?
Vedada näiteks 0,2mm jutti ilma selle ümbrust täis pritsimata..
ei, aatomkihtsadestust aerograafiga ei saa teha. sellejaoks on teised riistad...

Postitatud: 24 Okt, 2010 18:49
Postitas FW Anton
No näed siis - aerograafi ostmine jääb ära :? Eks tanke ole ennegi tahetud lendama panna aga mis sest välja on tulnud :?: Ega tanki ehitajatest ikka õigeid lennuki ehitajaid ei saa.

Postitatud: 24 Okt, 2010 19:42
Postitas Parovoz
Tere-tere!

Meeldiv näha järjekordset teost. Ei ole kursis mis mudeliga( Kit nr, ja mis karp) aga Revelli G-2 on samast seeriast ,seega järeldan et A-7 on analoog +mõned erinevad detailid,mis kohased sellele mudelile. Iseenesest on Dragoni mudel suht täpne geomeetria poolest AGA annab tunda pressvormide pidev ekspluatatsioon. On ka juttu olnud (lääne foorumites) et vormid on täitsa kulunud aga kasutatakse viimse võimaluseni- siit ka FW Antoni kogemus pahtli ja viiliga :) Samas olen ka ise Revelli G-2 mudeliga kurja vaeva näinud aga asja sai. Väljendaksin ennast sedasi , et Dragoni FW-190 on TÕELISELE mudelihuvilisele :) Kamo tegemisel oleks võinud vist maske kasutada, aga üldiselt muidu täitsa vihane masin.

Lugupidamisega

Postitatud: 24 Okt, 2010 22:07
Postitas FW Anton
Kamo maskita värvimine oli taotluslik, sest eeskujul oli üleminek RLM 70 RLM 71-le silmaga vaevu märgatav ja sujuv. Ilmselt tõmmati kiirkorras vaba käega rohelised toonid peale. See mittestandartne lahendus avaldas mule erilist muljet ning omaarust suutsin ma seda võrdlemisi täpselt jäljendada.
http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... 29,r:2,s:0