1. leht 2-st
Jak-7 pesakond
Postitatud: 07 Mär, 2011 12:06
Postitas FW Anton
Postitatud: 07 Mär, 2011 14:01
Postitas Blitzkrieg
Minumeelest igati ok tulemus ju. Kas sa ei saanud maskoliga sujuvaid lained või kus see probleem ongi. Fotodelt ei saa küll midagi aru et valesti oleks.
Postitatud: 07 Mär, 2011 14:50
Postitas Joss Metsast
Telik jäigalt fikseeritud, milleks see küll hea oli? Miskitmoodi tugevndatud oli siis ka ilmselt.
Aga muidu oma tuntud headuses ja asjakohase legendiga lennuk.
Postitatud: 07 Mär, 2011 15:11
Postitas Würger 190G
Hävitajast transportlennuk--peaaegu. Selliseid aparaate mõtlesid vist ainult venelased välja?
Postitatud: 07 Mär, 2011 16:23
Postitas FW Anton
Laikude piirjooned oleks tahtnud veidi hägusemaks saada.
Postitatud: 07 Mär, 2011 16:50
Postitas Joss Metsast
Palja maskoliga on väga keeruline hägusaid üleminekuid saavutada, parim on siiski kontoritatist vorstikesed.
Postitatud: 07 Mär, 2011 17:13
Postitas FW Anton
Tundub küll aga ma ei viitsinud seda käiku ette võtta, et seda ostma minna.
Postitatud: 08 Mär, 2011 11:05
Postitas kalle
Igati ilus lennuk ju jällegi. Mure värviga pole tõesti piltidelt näha. Sisu on vist päris hästi näha läbi suurte klaasosade. AAga jälegi on kahju peitu läinud mootorist.
Aga ikkagi ei saa päris hästi aru. Tegu peaks olema õppelennukiga..samas on sellel jäik telik. Aru ma ei saa mis mõte sellel on. Õpin kõik selgeks ja saan oma lennuki Sel aga on ju sisse käiv telik ja sellega soolot lendama minnes ei tea ma telikutega opereerimiset ikkagi midagi, sest õppelennukil oli ju jäik! Väga kummaline lahendus. Aga näevad päris head välja need kargud:)
Kk
Postitatud: 08 Mär, 2011 11:08
Postitas Parovoz
Tere-tere!
Jälle üks aeroplaan meite ridades. Ilus. Kamo on muidu tipp-topp aga jah,
värvide vaheline üleminek oleks sujuvam. Aga eks kui autor on rahul ,siis on OK minupoolestki

Postitatud: 08 Mär, 2011 12:34
Postitas FW Anton
kalle kirjutas:Aga ikkagi ei saa päris hästi aru. Tegu peaks olema õppelennukiga..samas on sellel jäik telik. Aru ma ei saa mis mõte sellel on. Õpin kõik selgeks ja saan oma lennuki Sel aga on ju sisse käiv telik ja sellega soolot lendama minnes ei tea ma telikutega opereerimiset ikkagi midagi, sest õppelennukil oli ju jäik! Väga kummaline lahendus. Aga näevad päris head välja need kargud:)
Kk
Ilmselt lõhuti neid UTI variante liiga palju ära. Lenduriks pürgis ju iga teine kraavikaevaja või seakarjus. Eks selliste jaoks tuli konstruktsiooni tugevdada ja lihtsustada, et odavam tuleks toota ja remontida. Kui asi juba sujus, siis istuti UTI variandi peale üle.
Postitatud: 08 Mär, 2011 12:38
Postitas Blitzkrieg
Minu enda mõte on väga hea aerograaf ikka muretseda. Sellega tulevad vaba käega tehtud servad kenastu udused, hea on erinevaid camo lahendusi teha jne. Selle kontoritati ostmine on ka ikka ajapikku kulukas nähes kui palju neid masinaid tuleb ja kui palju neid vorstikesi vaja ikka lennukile peale sättida. Aga jah, alustada on kontoritatiga lihtsam - läksid poodi ja ostad aga jube tihti peaks käima sellisel juhul seda poevahet .
Postitatud: 08 Mär, 2011 13:23
Postitas FW Anton
Pean aerograafi liiga suureks luksuseks ja pärast jama selle puhastamisega. See riist tasub siis ära kui on tõesti palju mudeleid kokku panna (näiteks teenusena kellegi tellimisel). Katsun ikka lihtsamalt läbi saada, mudelite kogus pole ju eriti suur.
Postitatud: 08 Mär, 2011 13:56
Postitas andrusan
FW Anton kirjutas:Pean aerograafi liiga suureks luksuseks ja pärast jama selle puhastamisega. See riist tasub siis ära kui on tõesti palju mudeleid kokku panna
Ja sina ei pane palju mudeleid kokku
Pead lihtsalt aerograafi ära proovima. Kartsin ka algul, et liiga palju jamamist, aga pole see asi nii hull ühti.
Mina ei viitsi oma Azteki igakord puhastamiseks lahtigi võtta. Jätan lahusti sisse ja võib rahumeeli nädala või paar seista.
Postitatud: 08 Mär, 2011 14:02
Postitas Parovoz
Tere-tere!
Mudeleid tuleb jah hea kogus ,aga saab isegi klismoga hakkama. Asi on kogemuses ja teotahtes.... Ja kamo tegemisel ei pea ka kõik super-puper vidinad olema.
Saab teha sujuvat üleminekut ka tavalise maskiga. Eks aerograaf ole ka suht kulukas. Kuigi sellega saab muidugi parema tulemuse .
Arvan et Meister teab paremini mis tal vaja on....
Lugupidamisega
Postitatud: 08 Mär, 2011 14:51
Postitas Actual
kalle kirjutas:Aga ikkagi ei saa päris hästi aru. Tegu peaks olema õppelennukiga..samas on sellel jäik telik. Aru ma ei saa mis mõte sellel on. Õpin kõik selgeks ja saan oma lennuki Sel aga on ju sisse käiv telik ja sellega soolot lendama minnes ei tea ma telikutega opereerimiset ikkagi midagi, sest õppelennukil oli ju jäik! Väga kummaline lahendus. Aga näevad päris head välja need kargud:)
Arvan, et madala tasemega õppurite maandumine oli alguses piisavalt kohmakas ja tihti oli lennuk mitte treeninglennul vaid teliku remondis. Et seda vältida oli nutikas teha telik jäigaks ja mittesissetõmmatav.
Õpilase jaoks, kes kabiininst nagunii ei näe kas telik sees või väljas ei oma see tähtsust. Et päris lennuki peal telikut ära ei unustaks, on treeninglennul telikuga majandamise rutiin ikka tehtav - instruktor juhendab, õppur liigutab telikukangi nii peale õhku tõusmist, kui enne maandumist jne.