1. leht 1-st
MIG-35 kaputa
Postitatud: 29 Apr, 2011 13:29
Postitas Tapper
Postitatud: 29 Apr, 2011 13:46
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4
MiGide kaotus on vaid üks mitmest valusast löögist Venemaa kaitsetööstuse au ja uhkuse pihta. Hiljuti teatas riigi kaitsejuhtkond, et oma aja on ära elanud ja ei vasta nii lahingomaduste kui ka vastupidavuse poolest ootustele kuulsad Kalašnikovi automaadid, mille tootmine lõpetatakse. Sellele järgnes Vene väejuhtide ülestunnistus, et nad eelistaksid kodumaistele T-seeria tankidele hoopis Saksamaal toodetud Leoparde. Laevastiku dessantvõimekuse tõstmiseks üritab Venemaa läbi raskuste sõlmida tehingut Prantsusmaa Mistralide tootjaga.
No mõni ime siis.
Kogu vene inseneriasjandus ju alates Peeter I-st vaid saksa knowledge'l ja know-how'l baseeruski. Nüüd aga paistab, et peale kolme põlvkonda sovdeepiat on kogu varasem 200-aastane areng peatamatult allavett minemas...

Postitatud: 29 Apr, 2011 16:22
Postitas Kapten Trumm
Indial olid/on varem ostetud MiG-29'tega väga suured probleemid, kus lennuki tehnilisi puudujääke võimendas mitmekordselt venelaste poolne kliendi koinimine tagavaramootorite, seadmete ja varuosade tarnimisel. Oli perioode, kus hindud pidid oma õhuruumi valvama vanade masinatega, sest uued olid lihtsalt grounded mingi tehnilise probleemi tõttu.
Keegi peaks olema peast soe, kui nüüd samasse ämbrisse astuks.
Muidugi MiG-29 inseneeria põhineb rohkem ameeriklaste ideede kombineerimisel, kus näiteks aerodünaamilisi lahendusi on laenatud lausa kolmelt eri lennukilt.
Tollal, kui MiG-29 loodi, oli Saksa lennuki-inseneeria tulemus nii mage, et ei pakkunud isegi venelastele huvi.
Postitatud: 29 Apr, 2011 18:22
Postitas tuuker
Arvestades sakslaste häid suhteid idanaabriga, võib juhtuda, et me siis ikka saame kunagi need Leopardid. Ainult et nad võivad valest ilmakaarest tulla
