1. leht 8-st
Gaz 69 kapott
Postitatud: 03 Apr, 2006 20:12
Postitas Kõrvaltvaataja
Leidsin sellise kapoti:
http://foto.k-arvutisalong.ee/?valitudgalerii=70750
Kollase värvi alt koorub sõjaväeroheline. Sellel valged triibud ja punene viisnurk.
Kas on tegemist nõukogude armee liiklusmiilitsa(VAI) eraldusmärkidega?
Kes värskendaks mälu, ise enam ei mäleta täpselt?
Postitatud: 03 Apr, 2006 20:29
Postitas Janka
On küll VAI (Vojennaja AvtoInspektsia).
Pildiltki ilusti näha ,et punane on lai triip ,seda ümbritsevad mõlemalt poolt valged. Auto külgedel kasutati veel kas valgeid kaldtriipe punastes raamides või punaseid valgetes raamides ,kuidas kuskil....
Tähtis oli puna-valge värvikombinatsioon.
Auto??
Postitatud: 14 Juun, 2006 14:41
Postitas tlpWFG
Niisiis, saii eile õhta leitud üks huvitav auto.
Oskab keegi järsku öelda, mis elukaga tegu?
Kapotipeal kiri UAZ, a mis mudeliga on tegu ja milleks võidi seda kasutada.
Autol tundus mootor olevat täies komplektis,saaks veel sõidulooma teisest?
http://www.zone.ee/PAK38/Auto1.jpg?2
http://www.zone.ee/PAK38/Auto2.jpg?2
http://www.zone.ee/PAK38/Auto3.jpg?2
http://www.zone.ee/PAK38/Auto4.jpg?2
Postitatud: 14 Juun, 2006 15:01
Postitas jrgen20
Kas pole UAZ 69A?
Postitatud: 14 Juun, 2006 15:01
Postitas speedsta
Postitatud: 14 Juun, 2006 16:06
Postitas Maximus
Just tegemist Gaz 69 ga UAZ 69 pole olemaski,sellisega sõitis alles paar aastat tagasi Kaitseliidu Rapla maleva härraseidki ringi.
Postitatud: 14 Juun, 2006 17:07
Postitas canislupus
Tundub, et küla kulibinid on selle uste (nagu ka muu) kallal kõvasti vaeva näinud ja kombaineriaru pingutanud.
Postitatud: 14 Juun, 2006 17:17
Postitas jrgen20
krt jah Gaz oli see. Teema postitaja esialgne ütlus ajas sassi.
Postitatud: 14 Juun, 2006 17:42
Postitas EOD
Nii GAZ kui UAZ on õige, kuna auto GAZ 69 tootmine viidi Uljanovskisse üle ja seega muutus ka nimetus UAZ-iks, kuid rahvas kutsus autot ikka GAZ-iks edasi.
69A oli neljaukseline + tagaluuk ja viie istekohaga, 69 kahe uksega kaheksakohaline. Kuna tagumised istmed on küljega sõidusuunas, siis EV-s kiirusepiirang 60 km/h.
Postitatud: 14 Juun, 2006 19:33
Postitas tlpWFG
Aga kas on ikka tegu 69-ga?
Uksed tunduvad, vähemalt väljastpoolt, erinema 69-st ja akna kuju on ka teine.

Postitatud: 14 Juun, 2006 21:22
Postitas canislupus
Vast ikka on, lihtsalt külamehed teinud käepärastest vahenditest samkompunn remonti.
Postitatud: 14 Juun, 2006 21:24
Postitas lamjak
Väliselt meenutab liikur kõige enam GAZ 69-t. Samas on kere väliskuju sama muutuv nähtus kui õrnema soo esindajate juuksevärv ja tegu võib olla ka 69 detailidega ümberehitatud mõne muu sõidukiga, näiteks 67/67B või 469-ga. Asjasse tooks ka selgust mootoril olevad kirjad.
Kas kõnealusest isendist elulooma saab - sõltub sellest, kui palju on aega ja raha temasse matta. Kui mootor tundus olevat komplektne, siis tuleks kontrollida, kas ta on seda ka tegelikult. Samas tuleb arvestada sellega, et niisama ei jäeta ühtki autot lihtsalt vedelema. Masina mootor võib omadega lootusetult õhtal olla, käiguosa samuti. Pikaajaline seismine välitingimustes ei muuda asja samuti paremaks.
Kokkuvõtteks: Kõigile oma küsimustele leiad vastuse, kui lased tuttaval autospetsialistil masina kriitilise pilguga üle vaadata. Kui tuttavaid ei leia, kuuluta siin või AutoMoto foorumis ja kindlasti on neid, kes tunnevad seda sorti masinaid.
Postitatud: 14 Juun, 2006 21:25
Postitas EOD
Uste ülemine osa oli originaalis present. Uste ülemises presentosas olid klaasaknad kahepoolse stantsitud metallraamiga, mis käis kruvidega kokku.
Kuna presentkate ilmselt mädanes ära, siis osavnäpud aretasid metallist kuudi peale. Samuti on uste ülaosad isearetatud.
Sellises seisus masinat taastada küll mõtet pole, vast ainult doonoriks.
Postitatud: 14 Juun, 2006 22:26
Postitas ivalo
Riputa pilt uuniku meeste lehele -pannakse asi paika.
Re: Auto??
Postitatud: 15 Juun, 2006 9:12
Postitas Fuchs
Olles ise vanemate autode taastamisega kokku puutunud ütleks piltide järgi, et sellise taastamine on suht mõttetu. Esiteks on külasepad oma töö seal teinud mis muudab taastamise keerukaks (kui üldse sellist vene rauda taastada siis ikka selliselt ,et hiljem saaks mustad numbrid külge panna) teiseks näib kere nii läbi olevat, et suurem osa tuleks ise uus teha. Kokkuvõttes kui just täpselt sellist autot vaja on tuleks kindlasti odavam kuskilt venemaa avarustest mõni enam-vähem norm seisukorras masin tuua.